تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815994195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسياري از غرفه‌هاي نمايشگاه بين‌المللي شيلات در كيش خالي ماندند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بسياري از غرفه‌هاي نمايشگاه بين‌المللي شيلات در كيش خالي ماندند
داخلي. اقتصادي. نمايشگاه شيلات
ششمين نمايشگاه بين‌المللي شيلات، آبزيان و ماهيگيري ايران در شرايطي جمعه شب در جزيره كيش بكار خود پايان داد كه‌از نخستين روز آغاز بكار اين نمايشگاه بسياري از غرفه‌هاي آن خالي ماندند.

به گزارش ايرنا،درحالي كه دست‌اندركاران برگزاري اين نمايشگاه بين‌المللي اعلام كرده بودند در ششمين نمايشگاه بين‌المللي شيلات بيش از ‪ ۱۰۰‬شركت داخلي و‪ ۳۰‬شركت خارجي حضوردارند اما غرفه برخي از شركتهاي تعاوني و اتحاديه‌هاي شيلاتي عليرغم نصب تابلو برروي غرفه‌هاي آنان تاآخرين روزهمچنان خالي بودند.

ششمين نمايشگاه بين‌المللي شيلات، آبزيان و ماهيگيري ايران پنجم تا هشتم آذرماه در مركز دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي جزيره كيش در حالي برگزار شد كه پنجمين دوره آن در كيش هم از نظر تعداد شركت‌كنندگان و هم از نظر وسعت نمايشگاه با سال گذشته قابل مقايسه نبود و امسال با افت محسوسي مواجه شده بود.

موضوعي كه امسال بيشتر دراين نمايشگاه جلب توجه كرد حضور برخي‌از شركتها و موسساتي بود كه فعاليت آنان با صنعت شيلات اصلا رابطه‌اي نداشت اما در اين نمايشگاه داراي غرفه بودند.

ارايه توانمنديهاي شيلات، آبزيان وماهيگيري، ترويج فرهنگ مصرف آبزيان و بررسي راهكارهاي جذب سرمايه‌گذاري در زمينه‌هاي مختلف صنعت شيلات از اهداف برگزاري ششمين نمايشگاه بين‌المللي شيلات درجزيره كيش اعلام شده بود در حالي كه در اين نمايشگاه هيچگونه توانمندي شيلات ايران عرضه نشد و بيشتر شركت كنندگان با پوستر و بنرهاي تبليغاتي در اين نمايشگاه شركت كردند.

هرچند كه برگزاري ششمين نمايشگاه بين‌المللي شيلات ايران در كيش موفقيتي نداشت اما برنامه‌هاي جانبي اين نمايشگاه از جمله جشنواره غذا و كارگاه‌هاي آموزشي طبخ آبزيان با استقبال خوبي از طرف خانواده‌هاي ساكن جزيره كيش مواجه شد.

اين نمايشگاه حدود ‪ ۳۰‬برگزاركننده داشت كه برخي از بزرگترين غرفه‌هاي اين نمايشگاه به آنان اختصاص داشت اما در اين غرفه‌ها چيزي به جز مبل، صندلي و ميز براي بازديدكنندگان عرضه نمي‌شد.

كتابي كه براي اين نمايشگاه آماده شد در روز نخست افتتاح آن به بازديد كنندگان ارايه نشد و با مراجعه بازديدكنندگان به غرفه ستاد برگزاري، مسوولان آن اعلام مي‌كردند كتاب راهنماي اين نمايشگاه چند روز آينده توزيع خواهد شد.

همچنين مسوولان برگزاري اين نمايشگاه با استقرار ميزهايي در قسمتهاي مختلف اين نمايشگاه در جواب خواسته بازديدكنندگان اعلام مي‌كردند همه اطلاعات در سايت نمايشگاه وجود دارد در حالي سايت اينترنتي اين نمايشگاه به نشاني ‪ www.farmiran.ir‬فاقد اطلاعات به‌روز بود و تمام مطالب آن مربوط به گذشته وغير قابل استفاده بود.

اين نمايشگاه نسبت به نمايشگاه‌هاي سالهاي گذشته درسطح بسيار پاييني برگزارشد اما دست‌اندركاران برگزاري آن در كتاب راهنماي مربوطه، آگهي برگزاري هفتمين نمايشگاه‌بين‌المللي شيلات كيش را چهارم تا هفتم آذرماه سال ‪ ۸۸‬اعلام كرده‌اند.

مسوولان برگزاري نمايشگاه‌هاي بين‌المللي بايد بدانند نمايشگاه‌هايي موفق هستند كه شركت‌كنندگان از استقبال بازديدكنندگان از نمايشگاه و انعقاد قرارداهاي فروش اظهاررضايت دارند و بدون شك خلوتي و خالي بودن آن در هر چهار روز اين نمايشگاه عدم موفقيت آن را ثابت مي‌كند.

موفقيت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي زماني عملي مي‌شود كه بازديدكنندگان و كارشناسان متخصص با حضور در غرفه‌هاي مورد نظر نيازهاي اطلاعاتي خود را برطرف كنند.

براي برگزاري يك نمايشگاه بايد از مدتها پيش برنامه‌ريزي شود و دست‌اندركاران نيز بايد براي اجراي برنامه‌هاي از پيش تعيين شده آن نظارت مستمري داشته باشند تا نمايشگاه طبق برنامه‌هاي انجام شده برگزار شود.ك/‪ ۴‬
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن