تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815188888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس‌‏جمهور تاجيكستان برتوسعه و تحكيم روابط دفاعي با ايران تاكيد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس‌‏جمهور تاجيكستان برتوسعه و تحكيم روابط دفاعي با ايران تاكيد كرد
تهران- خبرگزاري كار ايران
امام علي رحمان رئيس‌‏جمهور تاجيكستان به توسعه و تحكيم روابط دفاعي با ايران تأكيد كرد.
به گزارش"ايلنا"، سردار سرتيپ مصطفي محمد نجار وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح عصرامروز درمحل اقامت امام علي‌‏رحمان ر‌‏ئيس‌‏جمهور تاجيكستان كه به دعوت رئيس‌‏جمهور كشورمان در ايران به‌‏سر مي برد حضور يافت و با وي ديدار و گفت‌‏وگو كرد.
امام علي رحمان با ابراز خرسندي از گسترش همكاري دفاعي ايران و تاجيكستان، گفت: اين همكاري‌‏ها بايد ابعاد گسترده‌‏تري پيدا كند.
رئيس‌‏جمهورتاجيكستان همچنين با ابراز خرسندي از اقدام مؤثر وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در راه‌‏اندازي كارخانه توليد البسه نظامي در تاجيكستان،اظهارداشت: بايد اينگونه همكاري‌‏ها به بخش‌‏هاي ديگر تسري يابد.
وي تصريح كرد: روابط دفاعي ميان دوكشور، يك رابطه كاملاً دوستانه و برادرانه است كه ريشه در اشتراكات فرهنگي، ديني و زباني دو كشور دارد.
وزير دفاع ،همكاري دفاعي ايران و تاجيكستان را عامل مهمي در ايجاد ثبات و امنيت پايدار در منطقه ذكر و افزود: ايران و تاجيكستان نسبت به ظهور وبروز متغيرهاي جديد در حوزه هاي امنيتي مشترك در كشور بويژه در افغانستان بي تفاوت نيستند و كليه اقدامات و تلاش‌‏هاي خود براي مقابله با ناامني‌‏هايي كه متأثر از دخالت بيگانگان در منطقه است به‌‏كار خواهند بست.
سردار نجار و رئيس‌‏جمهورتاجيكستان، طرح‌‏هاي موجود درخصوص خودكفايي ارتش تاجيكستان را مورد بررسي و تبادل نظر قرار داده و بر اجراي هر چه سريعتر توافقا‌‏هاي دفاعي ميان دو كشور تأكيد كردند.
پايان‌‏پيام

كد خبر: 460589
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن