تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816600410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون رئيس جمهور در امور اجرايي خبر داد: اختصاص 29هزار ميلياردريال اعتبارات ستاد خشكسالي به استانها


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون رئيس جمهور در امور اجرايي خبر داد: اختصاص 29هزار ميلياردريال اعتبارات ستاد خشكسالي به استانها
خبرگزاري فارس: علي سعيدلو گفت: اعتبارات 29700 ميليارد ريال ستاد خشكسالي كشور براي كاهش آثار خشكسالي، سرمازدگي و جبران خسارت‌ها، به استان‌ها تخصيص يافته است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، علي سعيدلو رييس ستاد خشكسالي كشور با تشريح نحوه و ميزان تخصيص اعتبارات به هر يك از استان‌ها گفت: دولت در سه گام مختلف براي كاهش پيامدهاي ناشي از خشكسالي و سرمازدگي، اعتباراتي را اختصاص داده است كه شامل استفاده از اعتبارات ماده 10 قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي دولت، اعتبارات مصروف شده براي 17 استاني كه بيشترين خسارات را به خود ديده است و در گام آخر با توجه به گستره خسارات و عدم تكافوي اعتبارات با ارسال لايحه‌اي به مجلس شوراي اسلامي، پيشنهاد 20 هزار ميليارد ريال برداشت از حساب ذخيره ارزي در قالب قانون متمم قانون بودجه سال 1387 كل كشور براي اين منظور ارائه شد و نمايندگان مجلس با توجه به حساسيت موضوع اين رقم را به 25 هزار ميليارد ريال افزايش دادند.
معاون رئيس جمهور در امور اجرايي افزود: بيشترين اعتبارات تخصيص يافته به استانها براساس درصد خسارت هاي وارده به استان هاي خراسان رضوي، فارس، خوزستان، كرمان، اصفهان، كرمانشاه، مازندران، آذربايجان شرقي، آذربايجان غربي و تهران كه از اولويت يكم تا يازدهم برخوردارند، پرداخت شد.
وي گفت: ساير استانها نيز كه خسارت هاي كمتري به آنها وارد شده بود در اولويت هاي بعدي قرار دارند كه اعتبارات آنها نيز تخصيص و پرداخت شده است.
سعيدلو خاطر نشان كرد: اعتبارات پرداختي از طريق وزارتخانه هاي جهاد كشاورزي و نيرو و در بخش نيرو، تامين آب شرب شهري، روستايي و عشايري تكميل آبرساني شهري و مجتمع هاي روستايي در اولويت قرار دارد.
رئيس ستاد خشكسالي كشور گفت: وزارت جهاد كشاورزي نيز اعتبارات را رديف هاي خاص براي پرداخت بيمه محصولات كشاورزي، خريد دام، پروژه هاي تامين آب و خاك اراضي كشاورزي، بهداشت دام، تامين يارانه مورد نياز نهاده هاي كشاورزي، افزايش اعتبارات صندوق بيمه، كمك هاي فني و اعتباري، اصلاح شيوه هاي آبياري، پرداخت سود و كارمزد تسهيلات بانكي و پرداخت خسارت به كشاورزان خسارت ديده فاقد پوشش بيمه اي اختصاص داده است.
دكتر سعيدلو خاطر نشان كرد: مجموع اقدامات ستاد خشكسالي كشور توانسته است علاوه بر جبران بخش هايي از آثار خشكسالي و سرمازدگي سال گذشته، موجب اتخاذ راهكارهاي منطقي براي كاهش آثار پديده هاي طبيعي شود.
معاون رييس در پايان يادآور شد: در بخشي از اعتبارات تخصيص يافته به استانها، رديفي مربوط به پرداخت خسارت به كشاورزان خسارت ديده فاقد پوشش بيمه اي پيش بيني شده است كه از طريق استانداريها بايد اين مبالغ در اختيار خسارت ديدگان ناشي از خشكسالي و سرمازدگي قرار بگيرد.
انتهاي پيام/
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن