تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813401065




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي هوايي ارتش:نيروي هوايي دژي مستحكم در برابر هر گونه تهديد دشمن است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرمانده نيروي هوايي ارتش:نيروي هوايي دژي مستحكم در برابر هر گونه تهديد دشمن است
امير سرتيپ خلبان شاه صفي شناسايي، تعقيب و فرو نشاندن چند فروند هواپيماي متجاوز به آسمان كشورمان را توسط اين نيرو نشاندهنده ميزان آمادگي و هوشياري "عقابان تيزپرواز" نيروي هوايي خواند.

به گزارش خبرگزاري مهر، امير سرتيپ خلبان شاه صفي فرمانده نيروي هوايي ارتش در مراسم صبحگاه عمومي ستاد نيروي هوايي ارتش در جمع فرماندهان و كاركنان اين نيرو به افزايش قدرت روز افزون نيروي هوايي و توان بالاي دفاعي اين نيرو را نماد قدرت و بازدارندگي اعلام كرد و گفت: امروز نيروي هوايي ارتش دژ مستحكمي در برابر هر گونه تهديد و تعدي دشمنان است.

وي با تاكيد بر آمادگي و هوشياري كاركنان بيش از گذشته گفت: اگر دشمن تا كنون نتوانسته است به خاك ميهن عزيزمان تجاوز و تعدي كند نشان از ميزان آمادگي و هوشياري و توانمندي نيرويهاي مسلح است كه مصداق بارز اين آمادگي در هوشياري عقابان تيزپرواز نيروي هوايي در شناسايي و تعقيب و فرو نشاندن چند فروند هواپيمايي كه اخيرا به هر دليلي به حريم هوايي ميهن اسلاميان تجاوز كرده بودند جلوه مي نمايد.

فرمانده نيروي هوايي ارتش ضمن تبيين رزمايش اخير نيروي هوايي در تبريز به تحليل و تاثير اين رزمايش در محافل خبري و امنيتي و دفاعي كشور پرداخت و افزود: هر گونه ركود و عقب ماندگي علمي و نظامي و ... در نيروي هوايي قابل قبول نيست چرا كه نيروي هوايي بنا به فرمايش حضرت امام (ره) يك نيروي الهي است و هر گونه غفلت و درنگ و سستي در اين نيرو جايگاهي ندارد.

امير شاه صفي تاكيد كرد : اين نيرو با پيروي از ولي فقيه و فرماندهي كل قوا اجازه هيچ تهديد و تجاوز و تعدي را به دشمنان نخواهد داد.
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن