تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806749813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نامه‌اي به علي‌آبادي ميرميران از كانديداتوري رياست فدراسيون تيراندازي انصراف داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در نامه‌اي به "علي‌آبادي" "ميرميران" از كانديداتوري رياست فدراسيون تيراندازي انصراف داد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

سيد مهدي ميرميران، نامزد انتخابات رياست فدراسيون تيراندازي در فاصله سه روز مانده تا برگزاري انتخابات از كانديداتوري خود براي احراز اين پست انصراف داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، وي در نامه‌اي به محمد علي‌آبادي، رييس سازمان تربيت بدني ورزش انصراف‌اش از كانديداتوري رياست فدراسيون تيراندازي را اعلام كرد.

در اين نامه‌ آمده است: "زماني كه فدراسيون‌هاي ورزشي به استناد قانون مصوب مجلس شوراي اسلامي در عداد سازمان‌هاي عمومي غير دولتي درآمدند و اساسنامه همسان براي آنها به تصويب هيات وزيران رسيد، تمام كساني كه شاهد و ناظر اين واقعه شگفت‌انگيز و استثنايي بودند، حتي به فكرشان خطور نمي‌كرد كه در فاصله كوتاهي با اخذ يك مصوبه يك خط و نيمي توسط رييس وقت سازمان از هيات وزيران، فاتحه‌ي اين واقعه خوانده شود و اصول زيربنايي آن از ريشه مورد تعرض قرار گيرد.

اساسنامه همسان فدراسيون‌ها، قبل از تغيير مذكور حكم مي‌كرد كه رييس فدراسيون توسط مجمع عمومي آن انتخاب شود و بنا بر عرف حقوق و اصل مسلم حاكم بر انتخاب‌ها، عزل وي نيز مي‌بايست توسط همان مجمع انجام پذيرد. قصد اصلي تهيه كنندگان اساسنامه مورد اشاره آن بود كه فدراسيون‌ها را از تعرض و دخالت‌هاي بي‌مورد و غير ضروري حفظ كنند اما، با آن تغيير كه اختيار بركناري رييس فدراسيون را به رييس سازمان محول مي‌كرد و به او اجازه مي‌داد فردي را با تمام اختيارات يك رييس فدراسيون به سرپرستي فدراسيون منصوب نمايد، عملا آن قصد منطقي و ضروري را از اريكه به زير كشيد و انتخاب رياست فدراسيون‌ها را به ابزاري در دست رييس سازمان تربيت بدني تبديل كرد و سرپرستان انتصابي اين فرصت را بدست آوردند كه در طول زمان سرپرستي‌شان با بكار بستن تمهيداتي روز به روز شانس خود را براي انتخاب شدن افزايش دهند و در نتيجه در فرآيند انتخابات روساي فدراسيون‌ها، يك رقابت منطقي و عادلانه در شرايط مساوي (كه ضرورت هر انتخابات است) بين داوطلبين عملا از بين رفت. اين مدعا زماني تشديد مي‌گردد كه به اين نكته توجه كنيم كه رييس انتصابي مي‌تواند هر اقدامي كه موردنظرش باشد انجام داده و از اين طريق روز به روز احتمال انتخاب خويش را افزايش دهد. در حالي كه رقبايش (ديگر داوطلبين شركت در انتخابات فدراسيون) كه حتي ذره‌اي از اين امكانات را در اختيار ندارند، از اين امتياز به طور كامل محروم گرديدند، با اين ترتيب است كه فرآيند انتخابات فدراسيون‌ها اينگونه به حالتي بي‌هويت و غير منطقي درآمده و عملا با انتصاب يك سرپرست كه انتخاب وي پيشاپيش قطعي است فلسفه انتخابات فدراسيون‌ها به زير سوال برده شده است.

جناب آقاي علي‌آبادي!

تا اينجاي كار، بحث فدراسيون‌ها به طور كلي بود كه بيشتر آنها در اين معركه وارد و آسيب ناشي از آن را نيز با بردباري و در سكوت و بعضا با جار و جنجال‌هايي كه سريعا سرپوش گذارده شده؛ تحمل كرده و فريادهايي نظير اين نوشته نيز راه به جايي نبرده است. اما، موضو ع موردنظر من، فدراسيون تيراندازي است. فدراسيوني كه با همه اهميت و ارزشش سال‌هاي درازي است كه مورد بي‌مهري و بي‌اعتنايي واقع و از اين رهگذر حتي "فدراسيون در سايه" نام گرفته بود. آنچه كه در بالا گفته شد، درمورد اين فدراسيون مظلوم تشديد شده و بر خلاف مقررات و قوانين موضوعه، شما اجازه داده‌ايد كه عمر سرپرستي بر اين فدراسيون نزديك به يك سال به درازا بكشد. در حالي كه مقررات مربوط به طور صريح حداكثر شش ماه را براي يك سرپرستي تجويز نموده و هيچ تمديدي نيز براي آن در نظر نمي‌گيرد.

اين سوال براي بسياري از علاقه‌مندان و عاشقان ورزش تيراندازي وجود دارد كه: چرا؟ آيا بي‌توجهي رخ داده؟ آيا قرار بوده كه فرصت كافي براي سرپرست فدراسيون به جهت قطعيت انتخاب وي فراهم گردد؟ و يا اينكه مسايل ديگري خارج از دايره تعقل و تفكر ما مدنظر بوده است؟

آقاي علي‌آبادي! شما بايد به اين سوال جواب دهيد. اين من به تنهايي نيستم كه سوال مي‌كنم؛ افكار عمومي و خانواده بزرگ تيراندازي شما را خطاب قرار داده‌اند.

آقاي علي‌آبادي! به روند اتفاقات در طول سرپرستي فعلي فدراسيون به ويژه انتخاب ايشان به عضويت هيات اجرايي كميته ملي المپيك عنايت فرماييد و به اين سوال نيز پاسخ دهيد؛ آيا حضور ديگران در انتخابات فدراسيون، محلي از اعراب دارد؟ آيا با اين ترتيب و احوالي كه فراهم آمده قطعيت انتخاب سرپرستي فعلي تثبيت نشده و با ناديده گرفتن مقررات انتخاب به انتصاب بدل نشده است؟

اينجانب يكي از داوطلبان رياست فدراسيون تيراندازي هستم كه دستم از همه جا كوتاه است و به احتمال قريب به يقين، حتي مورد شناسايي شما نيز نيستم. نه امكان استفاده از برخي اعتبارات را دارم و نه اينكه استان‌هاي سراسر كشور به حرفم گوش مي‌كنند. اما، در عوض مديري بسيار كارآزموده (سوابق اينجانب را مطالعه فرماييد) و صاحب تجربه‌هاي ذيقيمتي در جميع جهات ورزش تيراندازي هستم كه حاصل تحقيق و تدقيقي عالمانه در احوال فدراسيون و ورزش تيراندازي در طول سال‌ها تصدي مشاغل مهم در فدراسيون تيراندازي بوده است.

برادر گرامي‌ام در تمام اين سال‌ها كه شاهد روندهاي ورزش تيراندازي بوده‌ام به ايقان كاملي رسيده‌ام كه مشكل عمده و يا عمده‌ترين و شايد تنها مشكل فدراسيون تيراندازي به طور جدي سد راه آن شده است، برخلاف آنچه كه ديگران تصور مي‌كنند مشكل مالي - اعتباري نيست، فدراسيون تيراندازي از "نظام بيمار مديريت" خود رنج مي‌برد. آفت بزرگ فدراسيون نداشتن برنامه‌اي واقع گرايانه و سياست‌هاي مدبرانه است كه آتش به جان اين جسم نحيف زده و حياتش را به خطر انداخته است. "فدراسيون از شعارها لطمه خورده و از بحران شعور به تنگ آمده است". فدراسيون به مدير (نه مديريت) بيست و چهار ساعته آگاه به دقايق تيراندازي و صاحب تجارت علمي در مديريت اين فدراسيون نياز دارد كه در غير اين صورت سواد تركستان را بايد در منظر آن ديد.

آقاي علي‌آبادي!

از شما كه در حال حاضر الحمداله تنها متولي ورزش ايران شده‌ايد و به طور قطع اجازه نخواهيد داد اين فرصت بزرگ به يك تهديد جدي با عواقب جبران ناپذير براي ورزش بدل شود؛ انتظار دارم براي روشن شدن اذهان و زدودن لكه‌هاي ترديد از صفحه مقدس افكار علاقه‌مندان ورزش تيراندازي به سوالات اينجانب پاسخ گفته و توصيه‌هاي اخيرالذكر را حتما بكار بنديد. باشد كه آيندگان از شما به نيكي ياد كنند كه "خيري بود براي ورزش ايران" انشاءالله

در خاتمه به لحاظ آنكه انتخابات فدراسيون تيراندازي را به علت عدم رعايت مقررات و تهي شدن از ماهيت، يك انتخاب واقعي با فرصت‌هاي برابر نمي‌بينم، از اينكه داوطلب تصدي رياست فدراسيون باشم صرف‌نظر مي‌كنم و براي رييس جديد آن در جهت خدمت به ورزش تيراندازي تاييد خداوند متعال را آرزو مي‌نمايم."

انتهاي پيام
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن