تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرودگاهي در گفتگو با مهر:برانا، ممت و سودربرگ به سينمايك مي‌آيند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرودگاهي در گفتگو با مهر:برانا، ممت و سودربرگ به سينمايك مي‌آيند
تهيه‌كننده برنامه سينمايك بر انتخاب فيلم‌هاي با مضمون و ساختار متنوع تاكيد كرد و از پخش فيلم‌هاي جديد كنت برانا، استيون سودربرگ و ديويد ممت در آينده نزديك خبر داد.

مهدي فرودگاهي درباره معيارهاي برنامه سينمايك در انتخاب فيلم‌ها و همگون نبودن 9 فيلم پخش شده در سري جديد برنامه به خبرنگار مهر گفت: ارزشمند بودن فيلم‌ها و اينكه براي طيف وسيع مخاطبان شبكه يك جذابيت داشته باشد خيلي اهميت دارد. به همين دليل در انتخاب فيلم‌هاي سينمايك به تنوع مضمون و ساختار خيلي توجه مي‌شود.

وي در ادامه افزود: علاوه بر آن تلاش مي‌كنيم فيلم‌هاي انتخاب‌ شده از يك گونه نباشند تا مخاطبان گوناگون برنامه را پيگيري كنند و هر هفته منتظر فيلمي متفاوت باشند. به نظرم بايد با يك نگاه وسيع به ظرفيت‌هاي سينما از حيث مخاطب‌شناسي نگاه كرد. وقتي تنوع ژانر در پخش فيلم‌ها در نظر گرفته شود، مخاطبان بيشتري با آن ارتباط برقرار مي‌كنند.

تهيه‌كننده سينمايك گفت: اين برنامه قرار نيست تنها براي مخاطبان خاص فيلم پخش شود. ما سعي مي‌كنيم فيلم‌هايي را براي پخش انتخاب كنيم كه قابليت بررسي داشته باشند. نبايد سينماي هنري را به چند فيلم محدود كرد، بلكه مي‌توان فيلم‌هاي مختلف و باارزش را براي پخش انتخاب كرد كه در عين جذابيت، ارزش تامل و تحليل را هم داشته باشند.

فرودگاهي درباره تعداد كم فيلم‌هاي ايراني در اين برنامه گفت: ما از نمايش فيلم‌هاي ايراني استقبال مي‌كنيم، اما معمولا براي پخش اين فيلم‌ها بايد نكاتي چون اتمام اكران سينمايي و ويديويي آن را در نظر گرفت كه سبب مي‌شود نمايش آن در تلويزيون به تعويق بيفتد. در حالي كه به دليل اكران نشدن اكثر فيلم‌هاي خارجي در سينماهاي ايران چنين مشكلي وجود ندارد.

وي درباره اجراي كورش سليماني در اين برنامه توضيح داد: يكي از ايرادهاي هميشگي برنامه‌هاي سينمايي اظهار نظرهاي بيش از حد مجري و طرح مباحث كارشناسي بدون توجه به ويژگي‌هاي مخاطب تلويزيوني است. هدف ما در سري جديد سينمايك برگزاري كلاس دانشگاهي و تمركز صرف بر مخاطبان خاص نيست.

تهيه‌كننده سينمايك ادامه داد: به همين دليل مجري برنامه سئوال‌ها را كوتاه و به گونه‌اي مطرح مي‌كند كه براي طيف وسيع مخاطب جذابيت داشته باشد. او پرسش‌هايي را طرح مي‌كند كه به نظر مي‌رسد به ذهن بسياري از مخاطبان خطور كرده است.

فرودگاهي در پايان از پخش فيلم‌هاي سينمايي "بازپرس" ساخته كنت برانا، "كمربند سرخ" ديويد ممت، "سلطان تپه" به كارگرداني استيون سودربرگ و "فرمانروايان خيابان" ديويد آير در آينده از سينمايك خبر داد.
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن