تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816450016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

1 ( صفحه اول )


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: 1 ( صفحه اول )
در پي گزارش قدس صورت گرفت؛ بازرس ويژه وزارت بهداشت در مشهد

بازرس ويژه معاونت غذا و داروي وزارت بهداشت با اعلام سهميه بندي سه داروي «آنتي هيستامين، ديفنوكسيلات و پسودوافدرين» در استان خراسان رضوي، گفت: براساس نتايج بازرسيها بيم آن مي رود كه از اين سه دارو در اين استان مصرف غيرمتعارفي صورت گيرد.ابوالفضل ميررفيعي، با اشاره به آغاز بازرسي از داروخانه هاي استان خراسان رضوي از چهارم آذرماه 87 متعاقب دريافت گزارشهايي مبني بر دريافت غير متعارف سه داروي آنتي هيستامين، ديفنوكسيلات و پسودوافدرين از شركتهاي پخش دارويي، اظهار كرد: در مرحله نخست بازرسي اقدام به خريد صوري اين اقلام دارويي در حد فراوان كرديم كه با پاسخ مثبت متصدي داروخانه و حتي اعلام آمادگي آن براي فروش داروي خارج از شبكه دارويي مواجه شديم.وي افزود: در مرحله بعد شركتهاي پخش استاني نيز مورد بازرسي قرار گرفتند و متوجه عدم همخواني آمار و ارقام و وضعيت موجود در شركتها با موارد در دسترس شديم كه حاكي از مصارف بعضاً لابراتواري و غيرمتعارف اين سه قلم داروست.بازرس ويژه معاونت غذا و داروي وزارت بهداشت، با بيان اينكه بازرسي شركتهاي پخش نيز بيانگر وضعيت و شرايط نامطلوب نگهداري دارو بوده است، افزود: اين در شرايطي است كه معاونت غذا و دارويي استان نيز رضايتي از اين امر نداشت.وي در ادامه ضمن تشكر از عملكرد مناسب معاونت غذا و داروي استان خراسان رضوي در ايجاد محدوديت مصرف ترامادول،به ايسنا گفت: هم اكنون وضعيت مصرف ترامادول در اين استان با توجه به سهميه بندي صورت گرفته مطلوب است.ميررفيعي، با بيان اينكه در جلسه مشترك مديريت اداره نظارت بر دارو و مواد مخدر استان مقرر شد كه بر اين اساس سه قلم داروي آنتي هيستامين، ديفنوكسيلات، پسودوافدرين، نيز در اين استان سهميه بندي شود، خاطرنشان كرد: بدين ترتيب داروخانه هاي متخلف شناسايي شده در بازرسي در بحث سهميه بندي در اولويت به قيد فوريت قرار مي گيرند.به گفته وي، هم اكنون خط توليد پسودوافدرين، در كشور قطع شده و بحث سهميه بندي صرفاً نسبت به داروهاي موجود در انبارهاي شركتهاي پخش صورت مي گيرد.گفتني است، هفته گذشته گروه «خراسان امروز» طي گزارشي به كمبود برخي داروهاي خاص و عرضه گسترده اين دارو بصورت قاچاق در بازار سياه پرداخته بود.

معاون استاندار خراسان رضوي: خدمت مساوي به همه مردم از وظايف اصلي مسؤولان است

بجستان- خبرنگار قدس: امام جمعه بجستان در شوراي اداري اين شهرستان مسؤولان را به تلاش و خدمت صادقانه توصيه كرد.
حجة الاسلام والمسلمين ايزدي گفت: شكر نعمت مسؤوليتي كه خداوند به ما داده خدمت به مردم است.فرماندار بجستان هم مهمترين مشكلات اين شهرستان را مشكل بهداشت و درمان و بيمارستان، گازرساني و حل مشكل صفهاي طويل گاز مايع، ايجاد اشتغال، توجه به شهرك صنعتي، حمايت از كشاورزان آسيب ديده از خشكسالي و سرمازدگي، ايجاد مراكز تفريحي و ورزشي و ساخت ساختمان فرمانداري عنوان كرد.وي گفت: با توجه به اينكه ايستگاه راه آهن بجستان به بارانداز تبديل شده و ميزان استقبال مسافران در ايستگاه بجستان حتي از طبس بيشتر است، استقرار ايستگاه مسافربري در خور شأن ضروري است. فرماندار بجستان همچنين از مسؤولان نيروي انتظامي خواست راه اندازي ستاد فرماندهي اين نيرو و راهنمايي - رانندگي را در اين شهرستان در دستور كار خود قرار دهند.در ادامه اين جلسه معاون سياسي و اجتماعي استانداري خراسان رضوي هم خدمت به مردم و پاسخ به مسايل و مشكلات آنان را مايه افتخار و مباهات مسؤولان دانست و گفت: اتحاد و همدلي و دوري از نگرش به تفكرات قومي و قبيله اي و خدمت مساوي به همه مردم حوزه خدمتي يكي ديگر از وظايف اصلي مسؤولان است.قهرمان رشيد استفاده و تكيه صرف به كشاورزي را كاري نادرست دانست و از مردم و مسؤولان منطقه خواست از منابع و استعدادهاي خدادادي بجستان استفاده كرده و در جهت فرآوري معادن و ايجاد اشتغال برنامه ريزي و راهكارها و طرحهاي مناسبي ارايه دهند.
دكتر مهديزاده نماينده شهرستان گناباد و بجستان نيز كه پس از گذشت 6 ماه از دوران نمايندگي اش، در بجستان و شوراي اداري حضور يافته بود، گفت: صنعت مي تواند منطقه را نجات دهد و مشكلات كشاورزي را نيز حل كند و البته مردم نبايد منتظر دولت باشند، بلكه بايد خود تلاش كرده و به فكر آينده باشند.
در اين جلسه مهندس محمدرضا عباس زاده به عنوان بخشدار مركزي بجستان معرفي شد.

يك مسؤول: پايداري و مقاومت مهم ترين شاخصه بسيج است

بجنورد- خبرنگار قدس: مدير كل تبليغات اسلامي خراسان شمالي گفت: پايداري و مقاومت مهمترين شاخصه بسيج و تفكر بسيجي است.
حجة الاسلام ولي نژاد در گردهمايي روحانيون بجنورد، پايداري و مقاومت را مهمترين شاخصه بسيج خواند.
وي اظهار داشت: داشتن تفكر بسيجي و تقويت بنيانهاي اعتقادي بايد با پايداري و مقاومت همراه باشد كه اين خصوصيت مهمترين شاخصه بسيج است.
وي با بيان اينكه هدف امام خميني(ره) از تشكيل اين نهاد تكيه بر مردمي بودن آن است، خاطر نشان كرد: با گذشت سه دهه از انقلاب شكوهمند اسلامي تنها عامل در استواري، پايداري و ماندگاري نظام، حاكم بودن تفكر بسيجي بر جامعه و داشتن روحيه صبر و مقاومت است.
وي با بيان اينكه تفكر بسيجي شامل قشر و صنف خاصي نيست، تصريح كرد: ارتش، سپاه، طلبه و تمامي مردم جامعه بايد بسيجي باشند و تفكر بسيجي را سرلوحه كارهاي خود قرار دهند.
آية ا... مهمان نواز امام جمعه بجنورد نيز در اين مراسم با اشاره به عملكرد سياستمداران نظام متذكر شد: دولتمردان بايد در اجراي سياستگذاري، مصالح جامعه را در اولويت قرار دهند.
وي با بيان اينكه در اجراي سياستگذاريها انحرافاتي نيز مشاهده مي شود، اذعان داشت: روحانيون بايد اين انحرافها و ضعفها را به آنها متذكر شوند.

نماينده مردم سبزوار در مجلس: سرمايه گذاري در عرصه كتاب هزينه نيست، بلكه توليد است

سبزوار- خبرنگار قدس: نماينده مردم سبزوار در مجلس شوراي اسلامي گفت: سرمايه گذاري در عرصه كتاب، هزينه نيست، بلكه توليد است.
علي بروغني در جشن كتاب تحت عنوان يار مهربان افزود: كتاب به جهت اينكه يك بحث موضوعي را مطرح مي كند، بيشترين تأثير را روي فرد دارد.
وي با بيان اينكه براي بررسي جايگاه و نقش يك موضوع بايد تأثير آن را در تحولات اجتماعي، سياسي، اقتصادي سنجيد، ادامه داد: براي جايگاه كتاب بايد نقش آن را در طول تاريخ بررسي كرد.
مدير گروه تربيتي دانشگاه تربيت معلم سبزوار نيز افزود: هر چند محتواي كتاب بسيار مهم مي باشد، اما براي رسيدن به آن بايد از قالب گذشت و براي ورود به محتواي كتاب بايد زبان كتاب را آموخت.
رمضاني از قرار گرفتن كتابخانه هاي علمي دنيا در فرآيندي سيستماتيك خبرداد و اضافه كرد: پرورش كتابداران علمي در جهت چگونه ارتباط بر قرار كردن با قالبهاي كتابها مي باشد.وي با بيان اينكه انسان ذاتاً تمايل به خواندن دارد، تصريح كرد: فقط خواندن كتاب يكي از معضلات است و در كشورهاي غير مدرن اظهار بي نيازي به كتابدار يك آفت علمي مي باشد.
وي به تعداد زياد دانشجو و نيروي متخصص در اين شهرستان اشاره و ابراز اميدواري كرد: با فراهم كردن كتابخانه متمركز وكتابداران متخصص، علاقه مندان به كتاب به سمت پژوهش بروند.

در اجراي پدافند غيرعامل صورت گرفت؛ 20 انفجار فرضي در نيروگاه شريعتي

خراسان امروز : مانور پدافند غيرعامل در نيروگاه سيكل تركيبي شريعتي مشهد با موفقيت برگزار شد.
در اين مانور دشمن فرضي به اين نيروگاه توليد برق حمله كرد و در راستاي اين حمله اقدامهاي پيشگيرانه و امداد و نجات از سوي گروه هاي عملياتي انجام گرفت.
در اجراي اين مانور و پس از به صدا در آمدن آژير، كاركنان اين نيروگاه در جان پناه ها و سنگرها قرار گرفته و نيروهاي امنيتي هم به وظايف خود پرداختند.
سپس دو جنگنده هوايي در ارتفاع پاييني از فراز نيروگاه حركت كرده و بلافاصله بيش از 20 انفجار سنگين و مهيب نيروگاه شريعتي مشهد را لرزاند و دود حاصل از اين انفجارها به حدي بود كه تنفس در محيط بسيار سخت شده و دود محوطه نيروگاه را به طور كامل فرا گرفت.
بعد از مدتي با استفاده از چادر بادي يك بيمارستان صحرايي در محلي از نيروگاه برپا شد و نيروهاي امداد و نجات كار خود را آغاز كردند.
دبير كميته پدافند غيرعامل برق خراسان گفت: اين مانور اولين مانور پدافند غيرعامل در استان خراسان رضوي است كه در اين سطح برگزار مي شود.
محسن نعمتي، در تعريف پدافند غيرعامل گفت: منظور از پدافند غيرعامل مجموعه اقدامهايي است كه مستلزم به كارگيري جنگ افزار نبوده و مانع از ورود خسارت و تلفات انساني و يا كاهش آن ها مي شود.
در اجراي اين مانور 120 نفر از نيروهاي عملياتي آتش نشاني، هلال احمر، اورژانس ، برق منطقه اي خراسان و بسيجيان شركت داشتند.

برگزاري يادواره شهداي روستاي«كرناوه» كلات

كلات: اولين يادواره چهار شهيد روستاي كرناوه از توابع بخش مركزي با حضور فرماندار و جمعي از مسؤولان شهرستان كلات از سوي بسيج ناحيه كلات با همكاري شوراي اسلامي و دهياري روستاي كرناوه برگزار گرديد.در اين يادواره امام جمعه كلات طي سخناني گفت: براي دلسوزان انقلاب و نظام جمهوري اسلامي جاي شعف است كه به بركت دولت نهم يك بار ديگر عطر و بوي شهدا در جاي جاي ايران اسلامي عطرافشاني شد و فرهنگ ايثار و شهادت پرده هاي غفلت را كنار زد.حجة الاسلام والمسلمين قلي زاده افزود: شهدا و خانواده هاي معظم شهدا به اينگونه محافل و مجالس نياز ندارند، بلكه اين ما هستيم كه به اين مجالس و محافل نياز داريم كه قلب و دل زنگار گرفته خود را صاف كنيم و زنگارهاي آن را بزداييم.

افزايش سه برابري كشت گياهان علوفه اي در خليل آباد

خليل آباد- خبرنگار قدس: مدير جهاد كشاورزي خليل آباد از افزايش سه برابري سطح زير كشت گياهان علوفه اي در اين شهرستان خبر داد.مهندس علي نصيري با بيان اين كه كاربرداشتي گياهان علوفه اي از سطح 160 هكتار از مزارع (سورگوم و ذرت) به پايان رسيده است، ميزان برداشت اين محصولات را 6500 تن ذكر كرد.
وي با اشاره به اينكه 5500 تن از محصول جمع آوري شده ذخيره و بقيه آن به صورت تازه خوري به مصرف دامهاي شهرستان رسيده است، بر ذخيره علوفه تأكيد كرد.وي سطح زير كشت مزارع گياهان علوفه اي در سال گذشته را 50 هكتار اعلام و اضافه كرد كه اين ميزان در سال جاري به بيش از سه برابر افزايش يافته است.وي ظرفيت ذخيره سازي علوفه در سال گذشته را 2850 تن اعلام كرد و گفت: ميزان ذخيره سازي علوفه با تلاش اداره توليدات دامي در سال جاري به بيش از 8500 تن رسيده است.

اثر عكاس نيشابوري در نمايشگاه بين المللي برزيل

نيشابور- خبرنگار قدس: مسؤول انجمن عكاسي نيشابور گفت: عكس يك هنرمند نيشابوري به نمايشگاه جهاني عكس برزيل كه تحت نظر فدراسيون جهاني «فيا» هر ساله در كشور برزيل برگزار مي شود، راه يافت.
محمدرضا چايفروش در اين خصوص يادآور شد: اين نمايشگاه با 44 سال سابقه يكي از قديميترين و معتبرترين نمايشگاه هاي بين المللي عكاسي در آمريكاي لاتين است كه امتياز فدراسيون جهاني هنر عكاسي «فيا» با حمايت كنفدراسيون عكاسي برزيل «CBF» فعاليت مي كند.
وي گفت: علي سامعي عضو انجمن عكاسي نيشابور و فارغ التحصيل كارشناسي ارشد دانشگاه فردوسي مشهد در رشته ژنتيك مي باشد و تاكنون موفق به مقامهاي برتر عكس آمريكا- بلژيك و لهستان شده است.
همچنين خبر ديگري حاكي است، هفتمين جشنواره و سيزدهمين هفته فيلم و عكس نيشابور با حضور جمعي از مسؤولان و هنرمندان در نيشابور به كار خود پايان داد.

88؛ پايان سنددار كردن مسكن روستايي در خراسان جنوبي

بيرجند- خبرنگار قدس: مديركل بنياد مسكن خراسان جنوبي از پايان طرح سنددار كردن مسكن روستايي در اين استان تا پايان سال آينده خبر داد.
آسماني مقدم، در هشتمين گردهمايي معاونان و مديران شعب بنياد مسكن استان افزود: تهيه طرحهاي هادي تمامي روستاهاي بالاي 50 خانوار تا پايان برنامه چهارم به پايان خواهد رسيد.

فروش اينترنتي بليت قطار مشهد - سرخس آغاز شد

خراسان امروز: بليت قطار مشهد - سرخس از طريق شبكه سراسري فروش بليت قطار و به صورت «online» فروخته مي شود.پيش از اين فروش بليت اين قطار براي متقاضيان به صورت دستي و در ايستگاه راه آهن مشهد انجام مي شد.اين اقدام براي كاهش سفرهاي دورن شهري و برنامه ريزي دقيق جهت فعاليتهاي كاري و تحصيلي هموطنان بويژه كاركنان دولت و دانشجويان صورت گرفت.
متقاضيان سفر با قطار محلي مشهد - سرخس مي توانند يك ماه قبل از حركت قطار براي تاريخ مورد نظر با مراجعه به تمامي دفاتر فروش و نمايندگي هاي شركت رجاء در سراسر كشور (بيش از 550 دفتر فروش) بليت خود را خريداري كنند.مردم مي توانند براي آگاهي بيشتر در خصوص آخرين وضعيت موجودي بليت، آدرس دفاتر فروش، برنامه حركت قطارهاي مسافري با تلفن 139 سامانه ارتباط با مشتري تماس يا به سايت اينترنتي اين شركت به آدرس: «ir.raja.www» مراجعه كنند.

فعاليت دفاتر پست در 113 روستاي خراسان شمالي

بجنورد- خبرنگار قدس: مديركل پست خراسان شمالي از ايجاد دفاتر «ICT» روستايي خبر داد و گفت: تاكنون در اين استان با راه اندازي 113 دفتر «ICT» روستايي، امكان استفاده روستاييان از خدمات پستي فراهم شده است.شفيعي راه اندازي سرويس پست ويژه، اطلاع رساني متني، گوياي دو سويه و دفاتر بر خط (آنلاين) را از مهمترين خدمات شركت پست خراسان شمالي در راستاي طرح تكريم ارباب رجوع اعلام كرد.
 شنبه 9 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن