تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815632758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان ملي جوانان: ازدواج راه حل رهايي از بمب جنسي است


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: رئيس سازمان ملي جوانان: ازدواج راه حل رهايي از بمب جنسي است
رييس سازمان ملي جوانان گفت: از نظر ما بمب جنسي در كشور، خطرناك تر از بمب و موشك دشمن است و نيازهاي جنسي نيز با ازدواج حل مي شود.
به گزارش ايسنا، حجت الاسلام والمسلمين حاج علي اكبري در جلسه ساماندهي امور جوانان ايلام با بيان اين كه خوشبختانه نيازهاي اصلي جوانان كشور، امروز در كانون توجه برنامه ريزان مملكت قرار دارد، گفت: امروز آنچه جوان و خانواده ي او تشخيص مي دهند، با آنچه برنامه ريزان و سياستگذاران دولت تشخيص مي دهند، يكي است كه اين يك بركت بزرگ محسوب مي شود.
وي با اشاره به اين كه از 13 برنامه ساماندهي امور جوانان، پنج اولويت را انتخاب كرده ايم كه شامل هويت، ازدواج، اوقات فراغت، مشاركت هاي اجتماعي و مبارزه با آسيب هاست، افزود: ما مساله ازدواج را طي 10 سال گذشته و همه تحولات آن را بررسي كرده ايم و آمار را تا مهر ماه امسال داريم و در حال مهندسي اجتماعي مساله ازدواج هستيم.
رييس سازمان ملي جوانان و معاون رييس جمهور گفت: گمان نبريم كه اگر فقط شرايط ازدواج را تسهيل كنيم و وام ها را افزايش دهيم، مشكل حل مي شود; اگر موانعي نظير مهريه هاي كذايي، چشم و هم چشمي، تجملات و توقعات بي جا را برطرف نكنيم، افزايش تسهيلات فايده اي ندارد.
وي همچنين در جمع رسانه ها گفت: جوانان روستا مورد غفلت قرار گرفته اند و ردپاي آن ها در برنامه ريزي هاي كلان، در انتخاب الگوها و در جوانان برتر ديده نمي شود.
حجت الاسلام و المسلمين حاج علي اكبري گسترش ستاد ملي ساماندهي امور جوانان به ستادهاي استاني ساماندهي امور جوانان را اتفاقي بزرگ خواند و اظهار كرد: با تدابيري كه انديشيده شده است برش نامه هاي ملي در استان ها تعريف مي شود.
رييس سازمان ملي جوانان كشور به اختلاف بيش از 350 هزار موردي بين ازدواج هايي كه بايد صورت بگيرد و ازدواج هايي كه در كشور صورت مي گيرد، اشاره و عنوان كرد:علت اصلي اين امر انبوه تقاضا و تغيير جمعيتي است كه اين امور نياز به تدبير دارند.
معاون رييس جمهور همچنين به رشد هشت درصدي ازدواج در سال گذشته اشاره كرد و گفت: پيش بيني مي كنيم كه امسال نيز رشد بسيار خوبي در زمينه ازدواج داشته باشيم به طوري كه بيش از 900 هزار ازدواج در كشور اتفاق بيفتد و اختلاف بين ازدواج هاي لازم و ازدواج هايي كه رخ مي دهد، كمتر خواهد شد.
حاج علي اكبري طرح خانواده نيمه مستقل را براي ازدواج بسيار مفيد دانست و به برخي از موانع فرهنگي كه طرح خانواده نيمه مستقل مطرح است، اشاره و تاكيد كرد: در صورتي كه دو جوان علاقمند به يكديگر بخواهند، با هم ازدواج كنند و عواملي همچون سربازي، مسكن مستقل، تحصيل يكي از طرفين و يا نبود شغل مطلوب نبايد باعث شود كه از بركت ازدواج محروم شوند.
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن