تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820545991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويلاس بواس: داوران تحت تاثير بازي بودند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي چلسي گفت: زماني که در اولدترافورد 21 موقعيت خلق کنيد که فکر مي کنم چند تايش خيلي خوب بود، شما بايد حداقل با يک امتياز بازگرديد، فکر مي کنم 3-0 نيمه اول ديوانگي بود.




آندره ویلاس بواس سرمربی جوان تیم فوتبال چلسی که خود را در برابر فرگوسن 3 بر 1 شکست خورده می بیند ، از عملکرد تیمش راضی است و در کنفرانس خبری بعد از بازی اش گفت :" بعضی چیزها ممکن است اتفاق بیافتد ، اتفاقی که روزی دیگر برای آرسنال افتاده است . اتفاقاتی دیوانه وار ، همچون نیمه اول بازی ما . من باید تاکید کنم که ما عملکرد خوبی خارج از خانه داشتیم و انصافا بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های زیادی خلق کردیم."
وی ادامه داد :" زمانی که در اولدترافورد 21 موقعیت خلق کنید که فکر می کنم چند تایش خیلی خوب بود ، شما باید حداقل با یک امتیاز بازگردید ، فکر می کنم 3-0 نیمه اول دیوانگی بود . اگر بازی 1 – 1 ( در صورت هدر ندادن موقعیت گل توسط رامیرس در نیمه اول ) می شد ، داستان تغییر می کرد . قبل از 1-0 ما موقعیت خوبی داشتیم."
وی همچنین گفت :" من خیلی خوشحالم که تیمم چگونه به نتیجه منفی نیمه اول عکس العمل نشان داد و تعهد و میل خود را برای تغییر این نتیجه نشان داد . ما هر کاری که در توانمان بود انجام دادیم تا گل دوم را بزنیم ، گلی که سخت است چرا که شما همیشه در خطر هستید و این در نهایت منجر شد یونایتد صاحب پنالتی شود و آن را هم از دست داد . اما ما ادامه دادیم تا موقعیت درست کنیم اما تنها بازی در مسیر ما قرار نمی گرفت . اگر چنین می شد و کمی شانس داشتیم نتیجه اکنون چیز دیگری بود."
او همچنین با اشاره ای به داوری گفت :"ما تمام تلاش خود را کردیم که در این بازی برنده باشم اما ممکن نبود ، اگرچه بعضی کلمه ها در راه ما قرار نگرفت ، تنها گلزنی نبود بلکه داور و خط نگهداران هم بودند ، من دنبال بهانه نیستم اما این واقعیت است و آنها تحت تاثیر بازی بودند . نتیجه 2-0 به جای 0-0 یا هر نتیجه دیگری بود . من از عملکرد خط نگهدار خیلی ناراحتم ، اما در فوتبال چنین اتفاقاتی می افتد."
آندره ویلاس بواس در خصوص موقعیت از دست رفته توسط تورس در اواخر بازی گفت :" شما باید منصف باشید . ما دو اشتباه دیوانه وار را از دو مهاجم از بهترین های جهان را دیدیم . فرناندو با از دست دادن موقعیت خودش و رونی نیز پنالتی را از دست داد . این اصلا دراماتیک نیست ، اما بعضی وقت ها دلیل فرا رسیدن چیزهایی می شود."
وی همچنین گفت :" ما در رقابت برای قهرمانی باقی خواهیم ماند و از اینکه سر الکس فرگوسن نیز چنین نظری دارد خرسندم."
آندره همچنین در انتهای صحبتهایش با اشاره به شکست های آرسنال و لیورپول ، هر چیزی را در لیگ برتر بعید نمی داند و امید دارد تیمش در بازیهای آینده بتواند امتیازات لازم برای ماندن در کورس قهرمانی را کسب کند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن