تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812859436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حج اركان الهي و از مهم‌ترين آيين‌هاي ديني اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حج اركان الهي و از مهم‌ترين آيين‌هاي ديني اسلام است
خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: حج به عنوان يكي از اركان الهي و از مهم‌ترين آيين‌هاي ديني اسلام است كه براي مسلمانان داراي جايگاه ويژه‌اي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، ماموستا امين راستي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته در سنندج افزود: تكريم حج تكريم پروردگار متعال بوده كه به عنوان شعائر اسلام مطرح است.
وي اظهار داشت: حج حركتي از «خود» به سوي «خدا» همگام با خلق خدا است و در همه احكام و اعمال مذهبي ممتاز است.
وي با اشاره به اينكه حج زمزمه جوشان است و به همين دليل هر سال امت اسلام را مي‌تواند از زلال انديشه و ايمان خويش سيراب كند، خاطر‌نشان كرد: يك حاجي در ميان مردم حامل نوري خواهد بود كه تا پايان عمر مي‌تواند پرتوافشان محيط تاريكش باشد.
امام جمعه موقت سنندج در بخش ديگري از سخنان خود به جايگاه بسيج در جامعه اشاره كرد و گفت: بسيج به معني حضور و آمادگي در همان نقطه‌اي است كه اسلام و قرآن و اين انقلاب مقدس به آن نيازمند است.
ماموستا راستي بيان داشت: بسيج، اختصاص به يك منطقه جغرافيايي و يك منطقه انساني و طبقاتي و قشري ندارد، همه جا هست و امروزه بسياري از پيشرفت‌هاي كشور مرهون تفكر بسيجي است.
وي يادآور شد: هر يك از آحاد قشرهاي مختلف جامعه كه داراي روحيه حساس مسئوليت و ايمان باشند، بسيجي هستند.
راستي در پايان افزود: تا وقتي كه اين كشور و اين ملت به امنيت احتياج دارد، به نيروها، انگيزه، سازماندهي و به عشق و ايمان بسيجي احتياج است.
انتهاي پيام/ص20
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن