تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815946443




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله جنتي: نمايندگان مجلس از افكار شيطاني دوري كنند


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: آيت الله جنتي: نمايندگان مجلس از افكار شيطاني دوري كنند
آفتاب: دبير شوراي نگهبان شرايط تصويب توافقنامه عراق و آمريكا را در مجلس عراق شرايطي غير طبيعي و تحت فشار و تهديد شديد خواند و گفت : «مجلس عراق مصلحت انديشي كرد».

به گزارش سرويس سياسي آفتاب به نقل از مهر، آيت الله احمد جنتي كه به عنوان خطيب نماز جمعه اين هفته تهران در دانشگاه تهران و در جمع نمازگزاران سخن مي‌گفت با اشاره به وقوع بحران در غزه و جنايات رژيم صهيونيستي تصريح كرد: «آدم نمي‌فهمد صهيونيستها از نسل چه موجودي هستند. اگر از نسل آدم و حوا باشند كه اين همه جنايت نمي كنند بلكه شايد از نسل شيطان و آنهم شرورترين شياطين باشند وگرنه چطور آدم دلش مي‌آيد عده‌اي نان و آب نداشته باشند و مريضها به دليل كمبود دارو بميرند».

وي با انتقاد شديد از سكوت كشورهاي اسلامي در قبال مسئله غزه گفت: «غزه امروز به عزا خانه تبديل شده و صهيونيستها بيرحمانه جنايت مي‌كنند».

دبير شوراي نگهبان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تصويب توافقنامه امنيتي در پارلمان عراق خاطرنشان كرد: «تصويب اين توافقنامه طبيعي نبود و مانند اين است كه شمشير را بالاي گردن كسي بگيرند و بگويند يا بگو راضيم يا اينكه فرق سرت را مي‌شكافيم و در اين صورت است كه فرياد «راضيم» بلند خواهد شد و در قضيه تصويب توافقنامه بين عراق و آمريكا هم همينطور بود و مجلس عراق مصلحت انديشي كرد».

عضو مجلس خبرگان رهبري همچنين به فرا رسيدن سالروز درگذشت آيت الله مدرس اشاره كرد و با بيان اينكه مدرس يك نماينده مجلس، روحاني و مجاهد بسيجي بود بيان داشت: «علم و تقوا، شجاعت و شهامت و جهاد در وجود مرحوم مدرس جمع شده بود و به او قدرتي داده بود كه در مقابل قدرت ديوانه، وحشي و مظلوم كش رضاخان بايستد».

وي با اشاره به روز مجلس خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي تاكيد كرد: «نمايندگان بزرگوار و محترم شما وارث مدرس باشيد و بر روي كرسي مدرس بنشينيد و راه او را بپيماييد و ببينيد كه مدرس چه عزيز و سربلند شد. امروز اگر عزتي داريم يكي از عواملش مقاومتهاي مدرس بود و شما هم در همان راه حركت كنيد و از افكار شيطاني و وسواسهاي نفساني حذر كنيد».

دبير شوراي نگهبان اضافه كرد: «نمايندگان براي بندگان خدا، قشر محروم، پابرهنه گان و مستضعفان دل بسوزانند و براي رسيدگي به آنها به دولت كمك كنند و نبايد در اين راه كوتاهي كرد».

جنتي با تاكيد بر اينكه مسائل مجلس بايد توسط هيئت رئيسه اولويت بندي شود خاطرنشان كرد: «نمايندگان مسائل كم ارزش را براي وقت بيكاري و يا كم كاري بگذارند و وقت اصلي خود را به مسائل اسلام و كشور و رسيدگي به مشكلات بگذارند».

خطيب نماز جمعه اين هفته تهران به مسئله وحدت و ضرورت آن اشاره كرد و گفت: «در سايه وحدت، قدرت به دست آورده‌ايم و دشمن را سركوب كرده ايم و رمز موفقيت و پيروزي ما بعد از توحيد وحدت است و بايد آن را حفظ كنيم».

وي همچنين با اشاره به هفته بسيج و با تبريك اين هفته بسيج

” نمايندگان براي بندگان خدا، قشر محروم، پابرهنه گان و مستضعفان دل بسوزانند و براي رسيدگي به آنها به دولت كمك كنند و نبايد در اين راه كوتاهي كرد.... “

را اسلام ناب و بسيجي را يك مسلمان ناب توصيف كرد و گفت: «بايد به دنبال فرهنگ بسيجي باشيم و فرهنگ بسيجي را همواره در خود زنده نگه داريم و آن را ترويج و تقويت كنيم و بدانيم كه از زمان جنگ بسيجيان بالاترين حق را داشته اند و بيشترين شهيد و جانباز را بسيجيان تقديم كرده اند و من سفارش مي كنم كه فرهنگ بسيجي حفظ شود و مبادا كاري شود كه به فرهنگ بسيجي ضربه بخورد».

دبير شوراي نگهبان در ادامه سخنان خود در خطبه دوم نماز جمعه امروز تهران با گراميداشت روز نيروي دريايي با بيان اينكه نيروي دريايي اولين شكست را به حكومت منفور عراق وارد كرد گفت: «نيروي دريايي تلخي شكست را به كام صدام ريخت و دريا را براي رفت و آمد كشتيهاي نفتي و تجاري ايران آزاد كرد و اقدام نيروي دريايي فتح الفتوحي بود كه عراق ديگر نتوانست اين شكست را جبران كند».

جنتي در ادامه به روز ملي ازدواج اشاره كرد و يادآور شد: «من واقعاً رنج مي‌برم و اين يك درد است كه مي‌بينيم با اينكه بسيار راحت مي‌توان ازدواج كرد اما به دليل مراسم و تشريفات زائد و آداب و رسوم و هزينه‌هاي غير لازم و ايرادهاي نابجا پسران و دختران زيادي در خانه مانده‌اند و اين گناهي بزرگ است».

دبير شوراي نگهبان در خطبه اول نماز جمعه امروز تهران نيز ضمن تسليت شهادت حضرت جواد الائمه به واقعه ليله المبيت اشاره كرد و با ذكر حديثي اظهار داشت: «حديث معتبري كه هفتاد منبع آن را نقل كرده اند اشاره دارد كه خداوند به جبرئيل و ميكائيل وحي كرد كه اگر به يكي از شما عمر كوتاهتر و به ديگري عمر بلندتري بدهم آيا حاضريد كسي كه عمر بلندتري دارد عمر خود را به ديگري كه عمر كوتاهتري دارد بدهد كه هيچكدام جواب مثبتي ندادند و خداوند فرمود چرا مثل علي (ع) نيستيد كه حاضر شد با قرار گرفتن در بستر پيامبر جان خود را به خطر بيندازد».
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن