تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815739676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستور كار كميسيون هاي مجلس؛ چهار وزير كابينه هفته آتي در كميسيون‌هاي تخصصي مجلس حضور مي‌يابند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دستور كار كميسيون هاي مجلس؛ چهار وزير كابينه هفته آتي در كميسيون‌هاي تخصصي مجلس حضور مي‌يابند
وزيران بازرگاني، نفت، نيرو و جهاد كشاورزي اين هفته در كميسيون‌هاي تخصصي مجلس شوراي اسلامي حضور مي‌يابند تا پاسخگوي سوالات نمايندگان باشند.


به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، براساس دستور جلسات هفتگي كميسيون‌هاي مجلس، مهمترين برنامه كميسيون‌هاي تخصصي مجلس در هفته آينده در پي مي‌آيد:

** كميسيون اقتصادي
نمايندگان عضو كميسيون اقتصادي روز دوشنبه ميزبان "ميركاظمي" وزير بازرگاني هستند تا سوالات دو تن از نمايندگان را پاسخ گويد.
اعضاي اين كميسيون همچنين نحوه اجراي قانون ماليات بر ارزش افزوده كه مدتي پيش به دليل اعتراض برخي از تجار و كسبه، اجراي آن به تعليق درآمد را مورد رسيدگي قرار مي دهند.

**كميسيون انرژي
نمايندگان عضو كميسيون انرژي مجلس اين هفته با حضور "غلامحسين نوذري" وزير نفت و معاونان وي، ميزان پيشرفت پروژه‌هاي عمده در صنعت نفت و گاز را مورد ارزيابي قرار مي‌دهند.
بررسي قيمت نفت و سهميه‌بندي بنزين و موضوع واقعي كردن قيمت‌ها در بودجه سال آينده، از ديگر مسايلي است كه در دستور كار اين هفته كميسيون انرژي مجلس قرار دارد.

** كميسيون ويژه
كميسيون ويژه بررسي طرح تحول اقتصادي دولت نيز روز دوشنبه كليات طرح نظارت و هماهنگي در هدفمندكردن يارانه‌ها را در دستور كار خود دارد.
اعضاي اين كميسيون ويژه همچنين با توجه به كاهش قيمت نفت، آثار هفدمند كردن يارانه‌ها در بخش‌هاي صنعت و نيرو را با حضور مسوولان ذي ربط مورد بحث و بررسي قرار مي‌دهند.

**كميسيون برنامه و بودجه
اعضاي كميسيون برنامه و بودجه و محاسبات نيز عملكرد هشت ماهه بودجه 1387 كل كشور را بررسي و گزارش دولت از آخرين تصميمات و اقدامات به عمل آمده در تنظيم بودجه سال 1388 را استماع خواهند كرد.

** كميسيون صنايع و معادن
اعضاي كميسيون صنايع و معادن مجلس نيز در نشستي مشترك با مديران اقتصادي دولت، ميزان تاثيرپذيري اقتصاد ملي از ركود حاكم بر اقتصاد جهاني را بررسي و درباره سياست‌هاي دولت براي مقابله با آثار منفي اين بحران بحث و تبادل نظر خواهند كرد.
اعضاي اين كميسيون همچنين ضمن بررسي طرح يك فوريتي بيمه كارگزاران مخابرات روستايي، كليات لايحه اصلاح قانون حمايت صنعتي و جلوگيري از تعطيلي كارخانه‌هاي كشور را در دستور كار دارند.
در جلسه اين هفته كميسيون صنايع و معادن مجلس، گزارش رييس سازمان بازرسي كل كشور از عملكرد و برنامه‌هاي اين سازمان مورد رسيدگي قرار مي‌گيرد.
بررسي كليات لايحه تجارت و بررسي جزئيات لايحه جرايم رايانه‌اي از ديگر مواردي است كه در دستور كار كميسيون صنايع و معادن قرار دارد.

** كميسيون عمران
مديرعامل اتحاديه تاكسيراني شهري كشور نيز اين هفته به كميسيون عمران مجلس خواهد رفت تا گزارشي از عملكرد اين اتحاديه در خصوص نوسازي ناوگان حمل و نقل مسافري درون شهري را به اعضاي اين كميسيون ارايه دهد.
هيات مديره شركت خودروسازي سايپا ديزل نيز گزارشي درباره تامين ناوگان بار و مسافر برون شهري را به اعضاي كميسيون عمران ارايه خواهند داد.
"پرويز فتاح" وزير نيرو نيز دوشنبه اين هفته با حضور در كميسيون عمران، پاسخگوي سوال پنج تن از نمايندگان خواهد بود.
اعضاي كميسيون عمران همچنين عملكرد دستگاه‌هاي مرتبط با ماده 30 قانون برنامه چهارم توسعه را مورد ارزيابي قرار خواهند داد. اين ماده از قانون برنامه چهارم دولت را موظف كرده است كه به منظور هويت بخشي به سيماي شهر و روستا، استحكام بخشي ساخت و سازها، دستيابي به توسعه پايدار و بهبود محيط زندگي در شهرها و روستاها، اقداماتي را در بخش‌هاي عمران شهري و روستايي و مسكن به عمل آورد كه از آن جمله مي‌توان به تهيه و تدوين قانون جامع شهرسازي و معماري كشور اشاره كرد.

** كميسيون كشاورزي
نمايندگان عضو كميسيون كشاورزي، آب و منابع طبيعي مجلس نيز ضمن بحث درباره سندملي توسعه بخش كشاورزي در افق چشم‌انداز 20 ساله كشور، ميزبان "محمدرضا اسكندري" وزير جهاد كشاورزي هستند تا پاسخگوي سوالات 12 تن از نمايندگان باشد.
اين كميسيون همچنين ميزبان وزير بازرگاني است تا ميركاظمي، سوال نادر قاضي پور نماينده اروميه را پاسخ دهد.
اعضاي اين كميسيون همچنين روز سه‌شنبه ميهمان سازمان حفاظت محيط زيست هستند تا گزارشي از عملكرد اين سازمان به نمايندگان ارايه شود.

** كميسيون آموزش و تحقيقات
اعضاي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي، اين هفته رسيدگي به طرح‌هاي يك فوريتي اصلاح موادي از قانون خدمت وظيفه عمومي مصوب 1362 و خدمت رساني به ايثارگران را در دستور كار دارند.
اعضاي اين كميسيون همچنين ضمن بررسي كليات طرح افزايش بهره‌ورزي بخش كشاورزي، ميزبان رييس بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس خواهند بود.

** كميسيون بهداشت و درمان
كميسيون بهداشت و درمان مجلس نيز بررسي جزئيات اصلاح قانون بيمه محصولات كشاورزي و همچنين طرح يك فوريتي خدمات رساني به ايثارگران را در دستور كار دارد.

** كميسيون فرهنگي
اعضاي كميسيون فرهنگي مجلس نيز ضمن بررسي لايحه آزادي اطلاعات كه از سوي شوراي نگهبان به مجلس اعاده شده، طرح‌هاي يك فوريتي تشديد مجازات جرايم اخلال در امنيت رواني جامعه و اصلاح موادي از قانون خدمت وظيفه عمومي مصوب 1363 را در در دستور كار دارند.

** كميسيون قضايي و حقوقي
اعضاي كميسيون قضايي و حقوقي مجلس نيز ضمن بازديد از كانون وكلاي دادگستري مركز، جزئيات لايحه جرايم رايانه‌اي و نيز طرح اصلاح موادي از قانون مدني اعاده شده از شوراي نگهبان را مورد بررسي قرار مي‌دهند.

**كميسيون آيين نامه
اعضاي كميسيون تدوين آيين نامه داخلي مجلس نيز درباره طرح اصلاح موادي از آيين نامه‌ داخلي مجلس كه موادي از آن بار ديگر از سوي شوراي نگهبان به دليل مغايرت با قانون اساسي به مجلس عودت داده شده است، مورد رسيدگي قرار دهند.
هيات تحقيق و تفحص از سازمان تعاون روستايي نيز روز يكشنبه جلسه خواهد داشت.
سيام 9139
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن