تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804545763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در افتتاحيه اردوي غني‌سازي اوقات فراغت درمازندران عنوان شد: آموزش وپرورش و دانشگاه پاسخگوي همه نيازهاي فرداي جامعه نيستند روش‌هاي سنتي يادگيري منسوخ شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: در افتتاحيه اردوي غني‌سازي اوقات فراغت درمازندران عنوان شد: آموزش وپرورش و دانشگاه پاسخگوي همه نيازهاي فرداي جامعه نيستند روش‌هاي سنتي يادگيري منسوخ شده است


خبرگزاري دانشجويان ايران - ساري
سرويس: شهرستان‌ها

مسؤول اجراي طرح اردوي غني سازي اوقات فراغت مازندران گفت: محيط هاي آموزش و پرورش و دانشگاه نمي‌تواند پاسخگوي همه نيازهاي فرداي جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه مازندران، مهدي جهانيان در مراسم افتتاحيه اولين اردوي غني سازي طرح اوقات فراغت با رويكرد كارآفريني اظهار كرد: يكي از ويژگي‌هاي كارآفرينان داشتن كنترل دروني است.

وي افزود : كساني كه اين خصوصيات را دارا نيستند عامل تمام مشكلات را ديگران مي‌دانند.

جهانيان با تأكيد بر اين كه روش‌هاي سنتي يادگيري ديگر منسوخ شده است خاطرنشان كرد: امروزه هر انساني مي تواند با توجه به تكنيك‌هاي جديد و عمل به آن موفقيت خود را در كارهاي مختلف شاهد باشد .

وي با اشاره به سه عامل علم و تكنولوژي ، نوآوري و كارآفريني گفت: اين سه عامل به مؤلفه‌هاي زمين ، منابع طبيعي و سرمايه اضافه شده و اقتصاد دنيا را به يك اقتصاد دانش بنيان تبديل كرده است .

مديرعامل شركت كارآفريني هدايت جهان كار تصريح كرد: امروز انساني كه فقط در يك رشته تخصص دارد هميشه بايد احساس خطر كند زيرا اين رشته ممكن است تا دو سال آينده كاركرد پائيني در جامعه داشته باشد .

جهانيان با بيان اين كه سرعت تغييرات در عصر اطلاعات آنقدر زياد است كه وقت فراگيري را بسيار كم كرده است گفت: بايد نيروهايي تربيت كنيم كه توان تطابق با محيط هاي ناآشنا را داشته باشند .

وي با اشاره به اين كه محيط هاي آموزش و پرورش و دانشگاه نمي‌تواند پاسخگوي همه نيازهاي فرداي جامعه باشد افزود: دانش آموزان و دانشجويان بايد آشنايي با شرايط مبهم را ياد بگيرند.

جهانيان بيان كرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌هاي ما مربوط به عصر صنعت بوده و افرادي هم كه در آن مراكز تربيت شده‌اند افرادي كاملاً مطيع هستند در صورتي كه عصر اطلاعات نياز به افراد خود راهبر و كساني كه خودشان محيط را اداره مي كنند ، دارد .

وي ادامه داد: دانش آموزاني كه در اين طرح شركت كردند كارآفريني را تجربه كرده و عبارت كار پول مي‌آورد را مقابل پول پول مي آورد قرار داده‌اند .

به گزارش ايسنا ، مسؤول طرح اجراي اوقات فراغت در مازندران در بخش ديگري از سخنانش به شيوه اجراي اين طرح در تابستان 87 اشاره كرد و گفت: اين طرح كه در مدرسه شبانه روزي منطقه چلاو برگزار شد 250 دانش آموز را در مقطع متوسطه و در قالب گروه‌هاي 50 نفره در 10 تيم پذيرا بود .

مهارت‌هاي يادگيري و توسعه فردي ، كار تيمي ، اصول و فنون مذاكره ، كارآفريني ، خلاقيت و كاربرد آن در محيط كار ، برنامه‌ريزي و ساماندهي در محيط كار و كاربرد و IT از مواردي بود كه جهانيان به عنوان مباحث اصلي غني سازي اوقات فراغت مطرح كرد.

وي با اشاره به اين كه تغذيه اين گروه‌ها نيز براساس برنامه‌هاي از پيش تعيين شده و استانداردهاي لازم بود گفت: پايان اين دوره نيز با اجراي مسابقاتي به اتمام رسيد .

جهانيان كارفرماي اين طرح را مؤسسه كار و تأمين اجتماعي ، مجري اين طرح را شركت كارآفريني هدايت جهان كار و پشتيباني اين طرح را سازمان آموزش و پرورش استان مازندران ، سازمان ملي جوانان ، استانداري مازندران و سازمان كار و امور اجتماعي استان مازندران اعلام كرد .

به گزارش ايسنا ، قلي زاده، معاون پرورش سازمان آموزش و پرورش مازندران نيز در اين مراسم با بيان اين كه اهميت غني سازي اوقات فراغت بر كسي پوشيده نيست افزود: دلسوزان مملكت اين را بر خود فرض بدانند با توجه به ناتوي فرهنگي بايد براي جوانان در اين اوقات برنامه‌ريزي كرد تا آنها اسير شبهات فرهنگي ، اقتصادي و اجتماعي نشوند .

وي با اشاره به اينكه بحث اوقات فراغت دانش آموزان از سال 74 تاكنون در بدنه آموزش و پرورش بوده است تصريح كرد : فقط براي 7 ماه دانش‌آموز چهار معاون، متولي امور مختلف در اين سازمان هستند ولي براي اوقات فراغت دانش آموز يك كارشناس هم نداريم .

قلي زاده با بيان اينكه فعلاً اكثر فعاليت‌هاي اوقات فراغت جوانان به پر كردن آن توجه دارد تأكيد كرد : بايد تحول و تغيير نگرشي كه در اجراي اين طرح شاهد بوديم در ساير فعاليت هاي اوقات فراغت همه گير شده تا ارتقاء سطح علمي و كاركردي دانش آموزان را موجب شويم .

وي گفت: اگر هر دانش آموز در كشور فقط 2 ساعت اوقات فراغت داشته باشد ما مسؤولين فرهنگي بايد 28 ميليون ساعت برنامه‌ريزي كنيم تا به اهداف بلند مدت خود در تربيت دانش آموزان دست يابيم .

انتهاي پيام
 جمعه 8 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن