تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

‪ ۲۲‬پايگاه محروميت زدايي بسيج سازندگي در استان‌خراسان رضوي راه اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ‪ ۲۲‬پايگاه محروميت زدايي بسيج سازندگي در استان‌خراسان رضوي راه اندازي شد
داخلي. اجتماعي. محروميت زدايي
رييس مركز بسيج سازندگي استان خراسان رضوي گفت: همزمان با هفته بسيج سال جاري ‪ ۲۲‬پايگاه محروميت زدايي بسيج سازندگي در اين استان راه‌اندازي شد.

سرهنگ "علي آل سيدان" روز پنج شنبه در حاشيه نمايشگاه دستاوردهاي بسيج سازندگي استان خراسان رضوي در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اين پايگاهها با هدف ارايه خدمات در بخشهاي مختلف و رفع محروميت تدريجي از چهره استان راه‌اندازي شدند.

وي ادامه داد: بسيج سازندگي توجه خاصي به رفع محروميت در نقاط مختلف كشور و از جمله استان خراسان رضوي داشته و با استفاده از ظرفيتهاي مختلف بسيجيان و انجام فعاليتهاي گوناگون چهره محروميت را از برخي نقاط استان برطرف كرده و از اين حيث پيشتاز و الگو است.

به گزارش ايرنا وي اضافه كرد: حضور بسيجيان در عرصه‌هاي بسيج سازندگي در دولت نهم افزايش يافته و جدي‌تر شده است.

او خاطر نشان كرد: حضور بسيجيان رده‌هاي مختلف در طرحهاي هجرت سه بسيج سازندگي طي سنوات گذشته شتاب بيشتري يافته و اين امر در توسعه كمي و كيفي اين فعاليتها در استان نقش بسزايي داشته به طوري كه استان خراسان رضوي از نظر اجراي اين طرحها مقام برتر كشور را به خود اختصاص داده است.

وي گفت: در اين راستا رده‌هاي مختلف بسيج استان خراسان رضوي در هشت عرصه كاري شامل فعاليتهاي عمراني، فني و حرفه‌اي، آموزش و اشتغال، بهداشت و درمان، مرمت و بازسازي مدارس، خدمات رساني و كشاورزي، منابع طبيعي و علمي و آموزشي مشاركت مي‌كنند.

وي با اشاره به اتمام طرح هجرت سه بسيج سازندگي استان خراسان رضوي همزمان با هفته بسيج افزود: در راستاي اجراي اين طرح ‪ ۹۲۸‬هزار و ‪ ۴۱۱‬نفر روز در اين بخشها در استان خراسان رضوي اجرا شد.

وي گفت: علاوه بر اين امر ‪ ۱۶۰‬ميليارد ريال طرح عمراني با شركت بسيج سازندگي و استفاده از ظرفيت بالقوه و بالفعل بسيج طي سال جاري در سطح استان خراسان رضوي در حال اجرا است.

سرهنگ آل سيدان همچنين هدف از برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي بسيج سازندگي استان خراسان رضوي كه به مناسبت هفته بزرگداشت بسيج در ‪ ۱۲‬غرفه در مشهد برگزار شده بود را اطلاع رساني و تبيين فعاليتهاي بسيج سازندگي در عرصه‌هاي مختلف اعم از خدمات رساني و محروميت زدايي در جامعه دانست.ك/‪۳‬ ‪۶۵۹/۵۸۹/۶۶۳/۷۴۹۰‬
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن