تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821198900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طلاق رومانتیک زن و مرد برای رسیدن به آرزو ها


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی ۳۳ ساله و مردی ۳۷ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند.

زن در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه من شوهرم را دوست دارم، گفت: ما اصلاً با یکدیگر مشکل نداریم بلکه تنها تفاهم نداشته و هدفمان یکی نیست.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۱ سال از زندگی مشترکمان می گذرد، اظهار داشت: ما با یکدیگر توافق کردیم که فرزنددار نشویم و طی این ۱۱ سال به قولمان عمل کردیم.

مرد جوان در دادگاه خانواده ونک حضور داشت و با بیان اینکه ما در زندگی مشترک هدفمان با یکدیگر کاملاً متفاوت بود، گفت: همسرم مانند من مدیر عامل یک شرکت است و ما تنها مشکلمان با یکدیگر متغیر بودن هدفمان در زندگی است.

وی که مانند زن لبخند از لبانش محو نمی شد، اظهار داشت: ما با یکدیگر به این نتیجه رسیدیم که تنها راه رسیدن به آرزو هایمان طلاق است چرا که دوری از یکدیگر برایمان لازم است.

مرد در ادامه افزود: ما تا به حال حتی یک مرتبه نیز با یکدیگر دعوا نکرده و به هم ناسزا نگفته ایم؛ در واقع مشکل ما یکی نبودن هدفمان در زندگی مشترک است.

زن در حضور قاضی عموزادی بیان کرد: با یکدیگر به صورت سنتی ازدواج کرده و در حال حاضر خوشحالیم که گذشته را تمام می کنیم و به فکر آینده ای زیبا هستیم.

وی ادامه داد: اگر در کنار یکدیگر باشیم به آرزو هایمان نمی رسیم، بنابراین تنها طلاق، راه رسیدن ما به خواسته هایمان است.

قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده ونک، حکم طلاق توافقی را صادر کرد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن