تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815565583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار حجازي: دموكرات‌هاي آمريكا در جنگ طلبي كمتر از جمهوري‌خواهان نيستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سردار حجازي: دموكرات‌هاي آمريكا در جنگ طلبي كمتر از جمهوري‌خواهان نيستند
خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده كل سپاه با بيان اينكه دموكرا‌ت‌هاي آمريكا در جنگ‌طلبي چيزي كم از جمهوريخواهان ندارند، گفت: اين ساده‌لوحانه است كه تصور كنيم جنس اوباما با بقيه فرق دارد.


به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سردار سيد محمد حجازي جانشين فرمانده كل سپاه صبح امروز در همايش مناديان هدايت و ايثار كه در آخرين روز از هفته بسيج در مجموعه 5 آذر نيروي مقاومت برگزار شد، با اشاره به مسائل و شرايط جديد منطقه و دنيا و شروع دور تهديدات جديد عليه ايران، اظهار داشت: آنچه امروزه به وفور مطرح مي‌شود اين است كه پس از چند ماه كه نومحافظه‌كاران در آمريكا بر طبل جنگ عليه ايران مي‌كوبيدند و شرايط را طوري كرده بودند كه تهديدات نظامي برجسته شده بود، با انتخابات اخير در آمريكا اين تصور در سطح عموم پيدا شد كه با توجه به شعارهاي مطرح شده در دولت جديد آمريكا، دوره جنگ تمام شده است و جنگ جديدي اتفاق نمي‌افتد.
حجازي اوباما را نماينده يك حزب در حاكميت امريكا دانست و گفت: رئيس جمهور آمريكا هر كس كه باشد به تنهايي قادر به پيشبرد اهداف خود نيست بلكه براي برداشتن هر گامي نيازمند حمايت‌هاي حزبي و راي نمايندگان سنا و كنگره است.
وي با تاكيد بر اينكه دموكرات‌ها و جمهوريخواهان آمريكا همگي از يك جنس هستند، خاطر نشان كرد: بسياري از اتفاقات ناگوار در سطح دنيا مانند اتفاقي كه در كشور خودمان در طبس افتاد و يا شروع جنگ تحميلي عليه ايران در زمان همين دموكرات‌ها بود و اين نشان مي‌دهد كه دموكرا‌ت‌ها نيز در جنگ‌طلبي چيز كم از جمهوريخواهان ندارند و اين ساده‌لوحانه است كه تصور كنيم جنس اوباما با بقيه فرق دارد.
جانشين فرمانده كل سپاه اظهار داشت: اما برفرض كه اين مسئله درست باشد و تهديدات نظامي عليه ايران فروكش كرده باشد بايد توجه داشت كه ما با تهديدات ديگري نيز مواجه هستيم.
حجازي گفت: يكي از موضوعات مهم در دنياي معاصر اين است كه حوادث بصورت سريع و شتابان اتفاق مي‌افتد و اگر تغيير در گذشته يك حادثه بود امروز تغييرات، به يك روندي تبديل شده است كه با فواصل كوتاه و دامنه‌اي شديد اتفاق مي‌افتد.
وي اظهار داشت: هيچ بعيد نيست كه طي يك سناريوي كوتاه مدت، تمام استراتژي‌هاي دولت جديد آمريكا نيز تغيير كند و همانطور كه يكي از كارشناسان غربي اعلام كرده بود، راه برون رفت امريكا از شرايط بحراني اقتصاد راه‌اندازي يك جنگ جديد است.
جانشين فرمانده كل سپاه خاطرنشان كرد: چه بعيد است كه همين عوامل با فشار بر رئيس جمهور آمريكا زمينه‌هاي بروز جنگ جديدي را فراهم كنند.
حجازي با تاكيد براينكه تهديداتي از قبيل تهاجم فرهنگي، امنيتي و سياسي در مورد جمهوري اسلامي ايران، تهديدات بالفعل است، گفت: اما گزينه نظامي نيز بعنوان يك تهديد بالقوه وجود دارد و دشمن در حال بررسي تهديدات مختلف عليه ايران است و يك تغيير كوچك نيز مي‌تواند گزينه نظامي را در دستور كار آنها قرار دهد كه اين اصلا بعيد نيست.
وي در پايان تاكيد كرد: امروز جمهوري اسلامي ايران با يك پديده چند وجهي در زمينه تهديدات مواجه است كه اين امر، بيداري و آگاهي هر چه بيشتر نيروهاي سياسي و نظامي ايران را مي‌طلبد.
انتهاي پيام/
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن