تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

19 توصيه به زائران بيت الله الحرام


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: 19 توصيه به زائران بيت الله الحرام
در اين كتابچه از زائران خواسته شده از بوسيدن ضريح و درهاي حرم مطهر،گذاشتن مهر و چوب و كاغذ و عبور از جلو نمازگزاران به خصوص هنگام نماز جماعت دراين مكان مقدس خودداري كنند.
ايرنا- معاونت آموزش و پژوهش حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت با انتشار كتابچه راهنماي شوراهاي فرهنگي و گروه ارشاد، 19 توصيه براي نحوه حضور زائران بيت الله الحرام در مسجد النبي و اطراف آن ارايه داد و از آنها خواست تا قوانين اين مكان شريف را رعايت كنند.

در اين كتابچه از زائران خواسته شده از بوسيدن ضريح و درهاي حرم مطهر،گذاشتن مهر و چوب و كاغذ و عبور از جلو نمازگزاران به خصوص هنگام نماز جماعت دراين مكان مقدس خودداري كنند.

اين معاونت همچنين از زائران خواست از گرفتن قرآن و كفش در يك دست،عبور از روي قرآن و قفسه هاي قرآني ،بردن قرآن از مسجد جهت تلاوت به محل سكونت و بهم زدن صفوف نماز جماعت و اصرار بر عبور از ميان جمعيت در مسجد النبي پرهيز كنند.

صحبت كردن هنگام اذان و ايراد خطبه هاي نمازجمعه،ترك مسجد در آستانه اقامه نمازجماعت ،خواندن زيارت و فرستادن صلوات با صداي بلند،يكديگر را باصداي بلند صدا كردن و خواندن نماز فرادا همزمان با نمازجماعت از ديگر مواردي است كه زائران بايد از ارتكاب آن در مسجد النبي خودداري كنند.

پشت به ضريح پيامبر نشستن،دست بسته نماز خواندن و گفتن "آ"مين" درنماز
بلند گفتن ذكر ركوع و سجود،زودتر از امام جماعت به ركوع وسجود رفتن
شركت نكردن در نماز ميت و ترك مسجد در آن لحظه و روشن گذاشتن تلفن همراه و خاموش نكردن آن به هنگام نماز نيز از موارد ديگري است كه زائران بايد آن را در مسجد النبي انجام ندهند.
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن