تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805457720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيكان در همدان زمينگير شد ۳ امتياز زجرآور براى پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پيكان در همدان زمينگير شد ۳ امتياز زجرآور براى پرسپوليس
ديروز در ادامه هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال دو مسابقه برگزار شد. در تهران پرسپوليس با يك گل از سد استقلال اهواز گذشت و در همدان تيم پاس پيروزى جالب ۰-2 را برابر پيكان قزوين كسب كرد. اين نتايج صدرنشينى تيم ذوب آهن را تا پايان هفته شانزدهم گارانتى كرده است. ذوبى ها با وجود يك بازى كمتر نسبت به پيكان با آرامش خاطر در صدر باقى ماندند. در اين بين پرسپوليس موقتاً صعودى سه پله اى داشت و با ۲۶ امتياز بالاتر از استقلال و سپاهان در رده سوم جدول قرار گرفت. قرمزها البته يك بازى بيشتر انجام داده اند. پاس همدان نيز با پيروزى مقابل تيم دوم جدول رده بندى دو پله صعود كرد و جايگزين مقاومت سپاسى شيراز شد.
تيم بگوويچ فعلاً در مكان دهم قرار دارد. بازى هاى باقيمانده اين هفته روز شنبه و يكشنبه آينده برگزار مى شود كه نتايج آنها تغييرات زيادى را در جدول رده بندى ايجاد خواهد كرد.
پرسپوليس در نخستين بازى خانگى بدون افشين قطبى خيلى زجر كشيد تا سه امتياز كسب كند. اين تيم مقابل استقلال اهواز خوب بازى كرد و حاكم مطلق توپ و ميدان بود، ولى خوش شانس نبود و ضربات مهاجمانش در ميان مدافعان چندلايه حريف آبى پوش جنوبى راهى به چارچوب نيافت تا اين كه در هشتاد و سومين دقيقه بازى نبى الله باقرى ها روى ضربه كرنر پتروويچ از غفلت مدافعان حريف نهايت بهره را برد و با يك ضربه سر محكم توپ را به طاق دروازه حريف كوبيد. اين گل آب سردى روى اكبر ميثاقيان سرمربى تيم استقلال اهواز بود كه تيمش را به دفاعى ترين شكل ممكن بسته بود و قصد داشت با اين حربه يك امتياز بگيرد. ميثاقيان كه تا اين لحظه به مقصود رسيده بود، به قدرى از غفلت مدافعانش از «باقرى ها»ى پيش تاخته عصبانى و ناراحت بود كه روى نيمكت گريه كرد!
ديروز اگر توره و نيكبخت قدر پاس هاى كريمى، باقرى و پتروويچ را مى دانستند، شايد قرمزها با گل هاى فراوان زمين را ترك مى كردند. اگرچه استقلال اهواز دفاعى چندلايه داشت، اما مهاجمان پرسپوليس هم در نبردهاى تك به تك با بابايى، گلر حريف دقت لازم را نداشتند. ابراهيم توره حتى در آخرين دقيقه نيمه نخست دروازه بان ميزبان را دريبل كرد، ولى توپ را به بيرون زد. در نيمه دوم هم فشار پرسپوليس در اكثر لحظات حريف را در محوطه جريمه اش حبس كرده بود، اما شانس با قرمزها يار نبود. به جمع مهاجمان كم دقت قرمز هادى نوروزى را نيز بايد اضافه كرد كه در آخرين دقايق بازى يك بار توپ را در دهانه دروازه گل نكرد و در مرتبه اى ديگر توپ را به تير دروازه كوبيد. در مقابل يازده موقعيت مسلم گلزنى تيم حريف تنها يك مرتبه روى فرار مهرزاد رضايى در اواسط نيمه دوم خطرساز شد كه آن هم نتيجه اى نداشت. طبق آمار پرسپوليس ۷۲ درصد از زمان بازى مالك توپ و اهوازى ها تنها ۹ درصد از زمان مسابقه را داخل ۱۸ قدم حريف گذراندند كه آمار نا اميد كننده اى است. تيم ميثاقيان در برابر ۱۲ كرنر حريف فقط يك ضربه كرنر به دست آورد!
در همدان تيم پاس روى درخشش شهباز راكنى اف مهاجم ازبك خود تيم پيكان را از پيش روى برداشت. اين مهاجم ابتدا در دقيقه ۹ گل اول ميزبان را به ثمر رساند و در دقيقه ۷۲ نيز پاس گل را براى ابوالحسنى مهيا كرد. پيكان پس از اين گل كاملاً از هم پاشيد تا جايى كه معمار مدافع باتجربه خود را در دقيقه ۸۸ با كارت قرمز از دست داد. اين پيروزى براى شاگردان بگوويچ خيلى روحيه بخش بود و در نقطه مقابل نشان داد پيكان هم متزلزل شده است.
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن