تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سزاوار است هر يك از شما در دهان و بينى زياد آب بچرخاند، چرا كه اين كار، مايه آمرزش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816791832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - خبر


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ورزش - خبر
ورزش - خبر

مورينيو: در ايتاليا داور بودن خيلي سخت است

سرمربي اينتر معتقد است، داور بودن در ايتاليا مشكل‌تر از انگليس است. خوزه مورينيو كه اظهاراتش هميشه بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌ها دارد، اين‌بار به سراغ يكي ديگر از مباحث داغ ايتاليا يعني داوري رفته است. اين مربي پرتغالي گفت: داور بودن در ايتاليا سخت‌تر از انگليس است. ظاهرا هر هفته داوران در ايتاليا به خاطر تصميماتشان در مسابقات مورد انتقاد قرار مي‌گيرند و سرمربي سابق چلسي اين جو خصمانه را با ليگ برتر انگليس مقايسه كرده است. مورينيو توضيح داد:‌ در انگليس وقتي داور سوت پايان را مي‌زند، بازي تمام مي‌شود و ديگر كسي جزئيات صحنه به صحنه‌اي را كه اتفاق افتاد مورد بررسي قرار نمي‌دهد، اما در ايتاليا وضعيت برعكس است و داوران هميشه زير فشارند.

مذاكرات جدي اينتر با دروگبا
منابع خبري انگليس و ايتاليا خبر از حضور مهاجم ساحل عاجي تيم چلسي در اينترميلان دادند. چند روزنامه انگليسي از جمله ديلي‌ميل و آبزرور و همينطور روزنامه‌هاي توتواسپرت و لااستامپا ايتاليا خبر دادند كه مذاكرات جدي از سوي نماينده اينترميلان براي جذب ديديه دروگبا آغاز شده است. خوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي اينتر درخواست خريد اين بازيكن را صادر كرده و از باشگاهش خواسته براي فصل بعد دروگبا را به خدمت گيرد. نماينده اينتر با مقامات چلسي حتي به توافقات اوليه هم رسيده است. از اين‌رو، احتمال داده مي‌شود براي فصل آينده، دروگبا مسافر ميلان شود. اين گلزن 30 ساله كه در تابستان گذشته نيز بحث انتقالش به اينتر مطرح شد، با باشگاه انگليسي تا سال 2010 قرارداد همكاري دارد. اين بازيكن در گذشته تجربه بازي با تيم‌هاي فرانسوي را داشت.

منچسترسيتي به دنبال اشلي كول و ديارا
سران باشگاه منچسترسيتي انگليس در پي جذب اشلي كول بازيكن تيم چلسي و لاسانا ديار هافبك تيم پورتسموث هستند. روزنامه «سان» انگليس از پيشنهاد 30 ميليون دلاري سران منچسترسيتي به اشلي كول بازيكن تيم چلسي و پيشنهاد 27 ميليون دلاري به هافبك تيم پورتسموث خبر دادند. قرار است با توافقات انجام شده اين دو بازيكن در تعطيلات زمستاني ليگ برتر انگليس به تيم منچسترسيتي بپيوندند.

كركيچ: دير يا زود به بارسا تحميل مي‌شوم
مهاجم بارسلونا گفت: هرگز از نيمكت‌نشيني ناراضي نيستم. بوخان كركيچ مطمئن است كه با بارسلونا موفق خواهد شد و آينده‌اي درخشان در اين تيم خواهد داشت. وي افزود: از كمتر بازي كردن نسبت به فصل پيش نگران نيستم چون مي‌دانم دير يا زود به تركيب اصلي تحميل مي‌شوم. در جهان فوتبال كار خود را تازه آغاز كرده‌ام. باور ندارم گامي رو به عقب برداشته باشم. گوارديولا مربي خوبي است و مشكلي از اين لحاظ ندارم.

لوئيس آراگونس: نتيجه بازي عادلانه نبود
لوئيس آراگونس با وجود عملكرد خوب تيمش برابر پورتو، در پايان ناچار شد برابر تيم پرتغالي شكست 2 بر يك خانگي را بپذيرد. فنرباغچه در بازي‌هاي هفته پنجم مرحله گروهي‌ ليگ قهرمانان اروپا برابر پورتو در ورزشگاه خانگي‌اش 2 بر يك باخت تا با رقابت‌هاي اروپايي وداع كند. آراگونس در پايان بازي گفت: ‌در 35 دقيقه نخست بهترين فوتبال فصل را بازي كرديم. ما چند فرصت گلزني داشتيم، اما از آنها استفاده نكرديم. اين مربي اسپانيايي ادامه داد: پورتو از فرصت‌هايش استفاده كرد، در فوتبال بايد از فرصت‌ها استفاده كرد، ‌وگرنه ديگران از آن استفاده مي‌كنند و پيروز مي‌شوند. چيزي كه در اين بازي اتفاق افتاده نتيجه بازي عادلانه نبود. با اين حال اينكه چقدر خوب بازي مي‌كني، ‌به حساب نمي‌آيد در پايان تنها نتيجه است كه در تاريخ ثبت مي‌شود. خوشحاليم كه در بازي كي‌يف مي‌توانيم شانس حضور در جام يوفا را به دست بياوريم.

منچستر خواهان استخدام مجدد روسي
باشگاه منچستريونايتد خواهان بازپس‌گيري مهاجم ايتاليايي سابق خود است. باشگاه انگليسي در تابستان سال 2007 جوزپه روسي را در ازاي 11 ميليون يورو به باشگاه اسپانيايي ويارئال فروخت؛ اما اكنون بعد از گذشت يك سال، خواهان اين گلزن ايتاليايي است كه با باشگاهش تا سال 2013 قرارداد دارد. سرآلكس فرگوسن در دو مصاحبه به صورت ضمني خبر از تلاش‌هاي پنهان باشگاهش براي دوباره در اختيار گرفتن روسي خبر داده و خود اين بازيكن نيز ابراز علاقه‌مندي كرده تا بازگردد. در اين ميان، البته منچستر، تنها خواهان روسي نيست چراكه شنيده مي‌شود باشگاه‌هاي زنيت روسيه، يوونتوس و فيورنتينا ايتاليا نيز علاقه‌مند جذب اين مهاجم هستند.

مونتانو: مقابل بايرن در حد خود ظاهر نشديم
سرمربي تيم استوابخارست روماني گفت: در بازي با بايرن بسيار ناراحت شدم كه نتوانستيم در حد واقعي خود ظاهر شويم. دورنيل مونتانو اظهار داشت: از تيمم انتظار زيادي داشتم. تيم خوبي در روماني هستيم؛ اما مقابل بايرن نمايش قابل قبولي نداشتيم. اين مربي افزود: متاسفم. در اين بازي مرتكب اشتباهات فراواني شديم؛ در حالي‌كه مقابل تيم‌هايي مثل بايرن، اشتباه مساوي با شكست است. به يورگن كلينزمن تبريك مي‌گويم كه تيم خوبي ساخته است. اين تيم هم فوتبال خوبي بازي كرد و هم از اشتباهات ما نهايت استفاده را برد. مقابل بايرن كه فوتبالي باز ارائه داد. ما هم صاحب بخت گلزني شديم. در فاصله ميان دو نيمه سعي كردم به بازيكنان جوانم انگيزه‌اي مضاعف ببخشم؛ اما تيم هنوز كار خود را در نيمه دوم شروع نكرده بود كه با دريافت دو گل، برنامه‌هاي من نقش بر آب شد.

بازيكن دورتموند مرد سال فوتبال مجارستان شد
هافبك تيم‌ملي فوتبال مجارستان و عضو تيم بورسيادورتموند آلمان به عنوان مرد سال كشورش انتخاب شد. توماش هاينال كه از سال گذشته در تيم آلماني است، در رأي‌گيري ورزشي‌نويسان مجارستان صاحب بيشترين رأي شد و به افتخار مرد سال برگزيده شد. اين بازيكن در سال گذشته هم توانست به اين مقام دست يابد. اين بازيكن 27 ساله به همين منظور در مراسم ويژه‌اي كه قبل از كريسمس در شهر بوداپست برپا خواهد شد، جايزه خود را دريافت خواهد كرد.

برنامه جام يوفا
گروه A: شالكه- منچسترسيتي، پاري‌سن‌ژرمن- راسينگ سانتاندر
گروه B: گالاتاسراي- متاليست اوكراين، المپياكوس- بنفيكا
گروه C: پارتيزان بلگراد- استاندارد لي‌يژ، سمپدوريا- اشتوتگارت
گروه D: نيمگن هلند- تاتنهام، ديناموزاگرب- اسپارتاك مسكو
گروه E: پورتسموث- ميلان، براگا- ولفسبورگ
گروه F: زيلينا اسلواكي- اسلاوياپراگ، هامبورگ- آژاكس
گروه G: بروژ بلژيك- سنت‌اتين، روزنبرگ نروژ- والنسيا
گروه H: زسكا مسكو- لخ پوزنان لهستان، لاكرونيا- فاينورد
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن