تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820448957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - صعود همه مدعيان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ورزش - صعود همه مدعيان


ورزش - صعود همه مدعيان

در شب پنجم مرحله گروهي ليگ قهرمانان سرنوشت گروه‌هاي E و F و G و H با تعيين تيم‌هاي صعودكننده به دور حذفي مشخص شد. تا قبل از انجام بازي‌هاي سه‌شنبه شب از اين چهار گروه تنها يوونتوس صعودش به دور بعد را مسجل كرده بود و در اين شب رئال‌مادريد قهرمان 9 دوره ليگ قهرمانان، بايرن‌مونيخ قهرمان چهار دوره، پورتو قهرمان دو دوره و منچستر قهرمان سه دوره اين رقابت‌ها به همراه ليون، آرسنال و ويارئال جواز حضور در مرحله بعد را دريافت كردند. در اين شب سلتيك قهرمان اسكاتلند به همراه فيورنتينا، ديناموكي‌يف، فنرباغچه و زنيت وداع تلخي با ليگ قهرمانان داشتند.

در هشت ديدار سه‌شنبه شب در حالي‌كه تنها 14 گل از خطوط دروازه‌ها عبور كرد مدعيان براي تعيين صدرنشيني گروه‌هايشان بايد به انتظار شب ششم بنشينند.
در گروه E ويارئال و منچستر در مهم‌ترين ديدار سه‌شنبه براي تعيين صدرنشيني گروه‌شان به مصاف هم رفتند اما در نهايت به تساوي بدون گل رضايت دادند تا در روز آخر براي صدرنشين شدن بجنگند.
سرآلكس فرگوسن از صعود تيمش به دور حذفي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان ابراز خوشحالي كرد و تيمش را مدعي صدرنشيني گروه دانست، هر چند كه در اين مورد با اندكي ترديد روبه‌رو است. سرمربي اسكاتلندي شياطين سرخ كه تيمش با 9 امتياز صدرنشين گروه E رقابت‌هاست، در نشست خبري پايان بازي با ويارئال اسپانيا گفت: دو تيم اينچنين تهاجمي بدون گل در چهار بازي، فكر مي‌كنم همه اميدوار هستند، ما در رم [محل برگزاري ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا در فصل بعدي] برابر هم بازي نكنيم. فرگوسن ادامه داد: در هر حال خوشحالم كه ادامه مي‌دهيم و اميدوارم صدرنشين گروه بشويم. در اين بازي فرصت‌هاي بهتري داشتيم و اكنون برابر ويارئال برتري كوچكي داريم، چرا كه در بازي آخرمان ميزبان هستيم و آنها در خارج از خانه با سلتيك بازي دارند.
سرمربي من-يونايتد افزود: ويارئال بسيار پخته و باتجربه است. برخي از بازيكنان آنها 30 ساله هستند و مي‌شد ديد كه آنها از نظر فني بسيار خوب هستند. بردن آنها در خانه‌شان بسيار دشوار است و در اين بازي هم به خوبي بازي كردند. از همين رو فكر مي‌كنم آنها در ليگ قهرمانان به مراحل بالاتري خواهند رسيد. فرگوسن درباره كريستيانو رونالدو هم گفت: اگر رونالدو امسال لقب طلاي فوتبال اروپا را به دست نياورد، از مربيگري كناره‌گيري مي‌كنم. او ادامه داد وقتي خطا روي كريستيانو رونالدو را نگاه مي‌كند، مي‌تواند به بازيكن حريف كارت قرمز بدهد چرا كه زانوي رونالدو را نشانه رفته بود. او زخمي شد هر چند چيز مهمي نيست. تصميم داور جوانمردانه بود و داوري هم خوب بود. مربي باسابقه شياطين سرخ در پايان گفت: به ديه‌گو لوپس دروازه‌بان ويارئال احترام مي‌گذارم. او دو بار برابر كريستيانو رونالدو و وين روني واكنشي فوق‌العاده داشت. از همين رو بازي به تساوي صفر بر صفر انجاميد.
مانوئل پلگريني هم در نشست خبري پايان بازي گفت:‌به هدف‌مان رسيديم و در مرحله بعد رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا حاضر هستيم. متاسفانه در اين بازي برنده نشديم و فكر مي‌كنم، به اين خاطر بود كه بازيكنان تهاجمي، همانند نيهات قهوه‌چي، جوزباليورنته، فرانكو و كاني غايب بودند. علت اخراج خوان كاپدويا را نمي‌دانم، با اين حال متاسفانه مجبور بوديم با يك بازيكن كمتر به كارمان ادامه بدهيم. ماركوس سنا نمي‌توانست به بازي ادامه بدهد. برونو جاي او را گرفت. مربي آرژانتيني ويارئال ادامه داد: روبرت پيرس هم درد داشت و بايد بيرون مي‌آمد با اين حال فكر نمي‌كنم، بازي سختي را شاهد باشيم. سرنوشت گروه هم اكنون روشن شده است.
منچستريونايتد صدرنشين است و آلبورگ تيم سوم، ما هم در گروه دوم هستيم. بنابراين در آخرين بازي بحث بر سر هيچ است.
در گروه F بايرن‌مونيخ در آليانس آره‌نا با سه گل استوابخارست را از پيش رو برداشت و ليون هم در خانه فيورنتينا با نتيجه 2 بر يك به پيروزي رسيد تا در اين گروه ليون و بايرن‌مونيخ با 11 امتياز در رده‌هاي اول و دوم قرار بگيرند.
در گروه G آرسنال كه اين روزها شرايط خوبي ندارد در استاديوم امارات با تك گل بنيتز از سد ديناموكي‌يف گذشت. اين شب براي ويليام گالاس بازيكن جنجالي آرسنال اهميت فوق‌العاده‌اي داشت. او كه به دليل انتقادهايش بازوبند كاپيتاني را از دست داده و در ديدار قبلي توپچي‌ها روي نيمكت نشسته بود در اين مسابقه دوباره در تركيب قرار گرفته اما عملكرد بسيار متزلزلي از خود به نمايش گذاشت. آرسن ونگر در پايان اين ديدار درباره گالاس گفت: «به اعتقاد من تمركز گالاس فوق‌العاده‌ بود. او مي‌خواست در اين ديدار عملكرد خوبي از خودش به نمايش بگذارد و تمام تلاشش را هم كرد. در كل احساس مي‌كنم او خوب بود. جمعيت حاضر در استاديوم هم واكنش خوبي در قبال او داشتند.» ونگر درباره عملكرد آرسنال در اين ديدار گفت: «به اعتقاد من ما بيش از آنكه خوب بازي كرده باشيم توانستيم نمايشي مستحكم را از خودمان به اجرا بگذاريم. پس از شكست‌هاي اخيرمان اين پيروزي برايمان اهميت فوق‌العاده‌اي داشت.»
نيكلاس گل فوق‌العاد‌ه‌اي به ثمر رساند. او اخيرا اعتماد به نفسش را از دست داده بود اما مطمئن هستم كه اين گل كمك فراواني به او خواهد كرد. دينامو خيلي خوب توانسته بود بازي ما را كنترل كند و در نتيجه ما در خط مياني با مشكل مواجه شده بوديم. مهم‌ترين مسئله براي ما صعود به دور بعد بود كه توانستيم به آن برسيم. يوري سمين مربي دينامو هم شكست و حذف تيمش از ليگ قهرمانان را به دليل بي‌تجربگي تيمش دانست.
در اين گروه فنرباغچه با مربيگري لوئيس آراگونس از ليگ قهرمانان خداحافظي كرد.
در گروه H يوونتوس در سرماي مسكو مقابل زنيت به تساوي بدون گل رضايت داد و با 11 امتياز در صدر جدول گروهش قرار گرفت. در ديگر ديدار اين گروه رئال‌مادريد با تك‌گل رائول مقابل باته بورسيوف بلاروس به پيروزي رسيد. اين شصت و چهارمين گل كاپيتان سفيدپوشان در رقابت‌هاي اروپايي بود.
رائول با اين گل به ركورد گلزني فيليپو اينتزاگي مهاجم ميلان در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي اروپا دست يافت و با او در صدر جدول برترين گلزنان رقابت‌هاي باشگاهي اروپا قرار گرفت. رائول در حال حاضر ركورددار گلزني در رقابت‌هاي ليگ قهرمان است.
پس از پيروزي يك بر صفر رئال برابر باته بورسيوف، برند شوستر سرمربي آلماني رئال مادريد گفت:‌عوامل بسياري در بازي امشب به ضرر ما بودند اما يوونتوس تا حدودي به ما كمك كرد و ما توانستيم در جمع 16 تيم پاياني قرار بگيريم ما مي‌دانستيم كه شكست باته و راهيابي به مرحله بعد از چه اهميتي برخوردار بود و اكنون با اين نتيجه مي‌توانيم روي رقابت‌هاي لاليگا متمركز شده و نگران بازي آخر خود برابر زنيت نباشيم. شوستر ادامه داد:‌امشب بسيار تاثيرگذار عمل كرده و درست همانند بازي برابر ركرتيوو اوئلوا گل خود را حفظ كرديم.
وي در پايان پيرامون نكته‌هاي فني بازي گفت: روي حريف فشار وارد كرديم و به ويژه در نيمه نخست به سبب دفاع در نيمه زمين بسيار خوب ظاهر شديم. ما همچنين توپ را به خوبي به گردش درآورديم و براي من واضح است كه تيم ما رفته‌رفته بهتر مي‌شود.
نتايج بازي‌هاي سه‌شنبه شب
گروه E: آلبورگ دانمارك 2- سلتيك اسكاتلند يك، ويارئال صفر- منچستر صفر
گروه F: بايرن مونيخ 3- استوابخارست صفر، فيورنتينا يك- ليون 2
گروه G: آرسنال يك- دينامو‌كي‌يف صفر، فنرباغچه يك- پورتو 2
گروه H: زنيت صفر- يوونتوس صفر، باته بلاروس صفر- رئال‌مادريد يك
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن