تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820072226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ادامه برنامه هاي هفته بسيج در استان


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ادامه برنامه هاي هفته بسيج در استان
مشهد - هم زمان با هفته بسيج مراسم نمادين صبحگاه بسيج با حضور استاندار و جمعي از كارمندان استانداري خراسان رضوي برگزار شد.به گزارش روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، محمدجواد محمدي زاده، استاندار در اين مراسم با بيان اين كه بسيج نماد اقتدار ملي، عشق، ايثار و پايداري است، گفت: گراميداشت بسيج، گراميداشت انقلاب اسلامي، آزادي، دين و ديانت، سلحشوري و سربلندي كشور است.

" دكتر جواني رئيس اداره سياسي سپاه پاسداران در همايش دانشگاهيان مشهد با اشاره به فضاي داخلي كشور گفت: فضاي سياسي امروز كشور اصلا مناسب نيست، به شكلي كه رهبر معظم انقلاب هم نسبت به برخي فضاهاي سياسي احساس ناخرسندي مي كنند و اين وظيفه ما بسيجيان است تا به اين فضا سامان بخشيم.

خرو - فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام رضا(ع) شهر خرو نيشابور گفت: شركت در نماز جمعه، برگزاري كلاس هاي اسلحه شناسي، برگزاري مسابقات قرائت قرآن و محفل انس با قرآن مسابقه دوي رهروان شهدا و عطرافشاني مزار شهيدان از جمله برنامه هاي اين هفته است.

گناباد - فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه گناباد از اجراي پدافند غيرعامل در اين شهر خبر داد و افزود: افتتاح ٢ پايگاه مقاومت بسيج، برپايي نمايشگاه اردوهاي هجرت و اعزام تيم درماني از برنامه هاي هفته بسيج است.

فريمان - شاملوئيان مسئول برگزاري يادواره ١٥ شهيد پايگاه امام رضا(ع) در حاشيه برگزاري اين يادواره، شهيد را مظهر ايمان و قرب الهي دانست و گفت: فعاليت هاي زيادي براي برپايي مطلوب اين يادواره انجام شده است.

" دبير ستاد هفته بسيج فريمان، بسيج را الگويي موفق در همه عرصه ها دانست كه از محدوده مرزهاي جمهوري اسلامي ايران فراتر رفته و به عنوان يك تفكر و انديشه نوين مقياس هاي بين المللي را به خود جلب كرده است.

" محمدي بخشدار مركزي شهرستان فريمان در جمع بسيجيان و اعضاي شوراي كانون و پايگاه هاي بسيج فرهنگيان گفت: دولت نهم در اجراي قانون اساسي و عمل كردن به رهنمودهاي مقام معظم رهبري و اجراي عدالت بسيار مهم است و تلاش هاي زيادي براي خدمت و توسعه كشور داشته است.

كاشمر - حجت الاسلام يعقوبي، امام جمعه كاشمر در همايش حماسه عزت و پايداري، در جمع هزاران بسيجي شهرستان كاشمر با اشاره به اين كه تفكر بسيجي اجازه نخواهد داد احزاب، گروه ها و قشرهاي مختلف، انقلاب را به ا نحراف بكشانند، يادآور شد: هر تشكلي كه در مقابل اين تفكر به ميدان بيايد در برابر سيل خروشان بسيجي مضمحل خواهد شد.

دولت آباد - حجت الاسلام عصمتي، امام جمعه دولت آباد در ديدار جمعي از اعضاي كانون بسيج فرهنگيان زاوه و شوراي شهر دولت آباد گفت: شناخت مشكلات و انجام فعاليت فرهنگي در حوزه هاي مختلف فرهنگي و اجتماعي، اساس كار بسيج و بسيجيان است و خدمت در بسيج بايد باعث تقويت بينش اسلام شناسي و تربيت اخلاق اسلامي شود.

چناران - فرمانده ناحيه مقاومت بسيج چناران در رزمايش پدافند غيرعامل در اين شهر گفت: تشكيل بسيج ابتكار حضرت امام راحل است كه با حضور در همه صحنه ها به الگويي براي ساير كشورها تبديل شده است.

" حسن اميني، معاون سياسي نمايندگي ولي فقيه در ستاد فرماندهي كل سپاه در نشست سياسي بسيجيان چناران گفت: دشمن به تغيير بنيادهاي ديني جوانان اميد دارد و براي رسيدن به هدف خود جنگ نرم را آغاز كرده تا در ذهن جوانان و نوجوانان بحران هويت ايجاد كند.

زبرخان - فرمانده حوزه مقاومت بسيج ثامن الائمه زبرخان از شركت اعضاي گردان هاي عاشورا و الزهرا در برنامه هاي بسيج در شهر قدمگاه خبر داد.

تربت حيدريه - نشست فرهنگي، اجتماعي با موضوع تربيت فرزندان و مقابله با موانع و مشكلات اجتماعي در تالار انديشه تربت حيدريه با حضور ١٣٤ نفر از خواهران بسيجي پايگاه هاي مقاومت شهرستان برگزار شد.

شانديز - همايش سراسري بسيجيان شانديز با حضور مسئولان و نماينده مردم منطقه در مجلس، حضور گسترده مردم و بسيجيان در نماز جمعه، برگزاري مسابقات فرهنگي هنري و مسابقه دو و ميداني و عطرافشاني مزار شهدا از مهم ترين برنامه هاي هفته بسيج در شانديز اعلام شد.

خليل آباد - حجت الاسلام تقوي مسئول عقيدتي سياسي سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوي در مراسم صبحگاه مشترك ٢ هزار بسيجي شهرستان خليل آباد گفت: بسيجيان در ٨ سال حماسه دفاع مقدس و با تقديم هزاران شهيد از امتحان سربلند بيرون آمدند و حالا زمان آن است كه ما راه آن ها را با اقتدار ادامه دهيم.

سرخس - غلامرضا جمالي، فرمانده سپاه ناحيه سرخس از اجرا شدن ١٧٠ برنامه فرهنگي، اجتماعي، نظامي و ورزشي در اين شهرستان خبر داد.همايش اعضاي كانون بسيج جامعه پزشكي، افتتاح پايگاه مقاومت بسيج روستايي زالوغان، اعزام اكيپ درماني و بينايي سنجي توسط شبكه بهداشت، اداره بهزيستي و جامعه پزشكي بسيج به روستاهاي محروم، تجليل از ايثارگران و برگزاري نشست سياسي، فرهنگي و اجتماعي خواهران بسيجي از برنامه هاي هفته بسيج در اين شهرستان بود.

بردسكن - پدافند غيرعامل دانش آموزي در يكي از دبيرستان هاي شهر بردسكن برگزار شد.جانشين فرماندهي سپاه بردسكن گفت: اين برنامه با هدف كاهش خسارات وارده به نيروهاي خودي و افزايش آمادگي نيروهاي بسيجي برگزار شد.

فيض آباد -از فرماندهان پايگاه هاي بسيج حوزه هاي مالك اشتر و حضرت سكينه (س) شهرستان مه ولات تجليل شد.
 پنجشنبه 7 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن