تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815956596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

12+1 نکته و ترفند در شبکه اجتماعي نوظهور «گوگل‎پلاس»


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: نهايتاً شايعات به حقيقت پيوست و «گوگل» به طور رسمي از سرويس جديد خود به نام «گوگل‎پلاس» (Google Plus) رونمايي کرد. «گوگل‎پلاس» را بايستي بزرگ.ترين تهديد براي بزرگ.ترين شبکه.ي اجتماعي حال حاضر دنياي وب، يعني «فيس.بوک» تلقي کرد، چرا که طبق گفته مسئولان شرکت «گوگل»، «گوگل‎پلاس» فراتر از يک محل براي به اشتراک.گذاري عکس.ها و مطالب خواهد بود. اين شبکه اجتماعي همانند بسياري ديگر از سرويس.هاي گوگل در ابتدا تنها به صورت دعوت.نامه.اي عضوگيري مي.کند اما به زودي و با پايان يافتن دوره آزمايشي، ثبت.نام عمومي آن آغاز مي.شود. هم.اکنون قصد داريم به معرفي 13 ترفند و نکته در محيط «گوگل‎پلاس» بپردازيم.

1- «گوگل‎پلاس» به شما امکان قالب.بندي متن.ها را مي.دهد. براي توپُر (Bold) کردن نوشته کافي است علامت «*» را در دو طرف متن قرار دهيد. همچنين مي.توانيد براي مورب (Italic) نمودن متن از کاراکتر «_» در دو طرف متن استفاده کنيد. جهت خط کشيدن روي از قسمتي از متن نيز مي.توانيد کاراکتر «-» را در دو طرف متن قرار دهيد.

2- براي به اشتراک.گذاري ويدئو، تصوير و لينک موجود در يکي از صفحات وب، مي.توانيد ويدئو، تصوير و لينک مورد نظر را توسط ماوس کشيده و در جعبه به‎اشتراک‎گذاري مطالب در صفحه Stream «گوگل‎پلاس» رها کنيد.

3- قابليت حلقه (Circle) در «گوگل‎پلاس» کاملاً مشابه قابليت دنبال کردن (Following) در «توئيتر» است. به‎روزرساني‎هاي شما تنها براي افرادي ارسال خواهد شد که شما در حلقه خود داشته باشند (يا شما را دنبال کنند).

4- شما مي‎توانيد اشخاص موجود در حلقه‎هاي خود را در ارسال‎هايتان برچسب (Tag) بزنيد. براي اين کار کافي است به هنگام نگارش يک ارسال جديد، ابتدا يک کاراکتر «+» يا «@» وارد کنيد، سپس نام شخص را پس از آن تايپ کنيد.

5- با توجه به اينکه در حال حاضر امکاني همانند پيغام خصوصي در «گوگل‎پلاس» وجود ندارد، شما مي‎توانيد در صفحه Stream متن مورد نظر خود را وارد کنيد، سپس آن متن را طوري تنظيم کنيد که فقط براي شخص مورد نظر به اشتراک گذاشته شود. براي اين کار کافي است پس از نگارش متن، بر روي Add more people کليک کنيد و نام فرد را تايپ کنيد. اگر حلقه ديگري براي اشتراک وجود دارد با استفاده از دکمه ضربدر مي‎توانيد آن را حذف کنيد.

6- شما مي‎توانيد قابليت ثبت نظر و همچنين به‎اشتراک‎گذاري‎. مجدد را براي مطالب ارسالي خود در «گوگل‎پلاس» غيرفعال کنيد. براي اين کار پس از انتشار مطلب، بر روي فلش کوچک موجود در سمت راست بالاي هر پست کليک کنيد و گزينه Disable comments براي غيرفعال کردن نظرات و گزينه Disable reshare را براي غيرفعال کردن به‎اشتراک‎گذاري مجدد مطلب، انتخاب کنيد.

7- براي دست‎يابي به لينک مستقيم هر مطلب، کافي است بر روي تاريخ و ساعت ارسال آن کليک کنيد.

8- دکمه «1+» در «گوگل‎پلاس» عملکردي کاملاً مشابه با «Like» در «فيس‎بوک» دارد. کليک مجدد بر روي اين دکمه، باعث حذف «1+» شما از آن مطلب خواهد شد.

9- کليک کردن بر روي دکمه «1+» در زير مطالب افراد در «گوگل‎پلاس» موجب قرار گرفتن اين مطالب در بخش «1+"s» نمايه (Profile) شما نخواهد شد. تنها کليک کردن بر روي اين دکمه در صفحات وب، موجب قرارگيري لينک آن‎ها در اين بخش مي‎گردد.

10- کليدهاي ميان‎بر موجود در «گوگل‎پلاس» بدين شرح مي‎باشند:
• کليد Space = پايين بردن صفحه Stream
• کليد J = پايين رفتن به اندازه يک مطلب در صفحه Stream
• کليد K = بالا رفتن به اندازه يک مطلب در صفحه Stream
• کليد Enter = ثبت نظر براي يک مطلب که توسط دو کليد بالا انتخاب شده است

11- در صورتي که علاقه‎اي به دريافت ايميل‎هاي اطلاع‎رساني «گوگل.پلاس» نداريد، کافي است از نوار بالاي صفحه بر روي شکل چرخ‎دنده کليک کنيد و گزينه Google+ settings را انتخاب کنيد. در اين صفحه مي‎توانيد تعيين کنيد ايميل اطلاع‎رساني در چه مواردي ارسال شود.

12- شما مي‎توانيد کليه مطالب، اطلاعات نمايه، تصاوير و ساير موارد منتشر شده در «گوگل.پلاس» را به صورت يک فايل فشرده در فرمت zip دانلود کنيد. براي اين کار از نوار بالاي صفحه بر روي شکل چرخ‎دنده کليک کنيد و گزينه Google+ settings را انتخاب کنيد. سپس بر روي Data liberation کليک نماييد.

13- براي اين که متوجه شويد ساير افراد صفحه نمايه شما را چطور مي‎بينند، به صفحه Profile برويد. اکنون در محلي که عبارت ...View profile as درج شده است نام يک شخص را وارد کنيد تا صفحه نمايه خود را از ديد او مشاهده کنيد. با کليک بر روي گزينه Anyone on the web نمايه خود را از ديد همه‎ي افراد متفرقه خواهيد ديد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2012]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن