تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816384128




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واکنش ها به اعتراضات شدید به محتوای سریال «پنج کیلومتر تا بهشت»


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:

چند روز پیش در خبرها آمده بود که با اعتراض شدید برخی دستگاه های اجرایی و کشوری به محتوای سریال تلویزیونی «پنج کیلومتر تا بهشت» محصول شبکه سه سیما، مسوولان سازمان صدا و سیما برای حل مشکلات این سریال جلسه اضطراری تشکیل دادند. به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، این جلسه بعد از ظهر روز یکشنبه 24 مرداد در دفتر رییس سازمان صدا و سیما تشکیل شده و طی آن مراتب اعتراض یکی از دستگاه های اجرایی کشور به سازندگان این سریال اعلام و از آنها خواسته شده برای حل این موضوع چاره ای جدی و اساسی بیندیشند.

طبق اطلاعات موثق رسیده به خبرگزاری سینمای ایران، در این جلسه رییس سازمان صدا و سیما ضمن اعتراض شدید به سازندگان این سریال تلویزیونی، از عدم وجود نظارت محتوایی کافی بر ساخت این سریال به شدت گلایه کرده و برای حل مشکلات پیش آمده پیشنهادهایی را مطرح کرده است. در این جلسه بر اساس پیشنهاد ضرغامی مقرر شد «علیرضا برازش» مدیر سابق شبکه های یک و دو سیما و ناظر کیفی سریال های مذهبی، بر کیفیت و محتوای این سریال نظارت داشته باشد تا در قسمت های باقیمانده مخاطبان شاهد اثری کم اشتباه تر باشند و دغدغه های دستگاه اجرایی مذکور نیز مرتفع گردد.

از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، اعتراض های فراوانی به محتوای سریال های ساخته شده مطرح شده و بارها نسبت به تکرار نمایش فرشته و شیطان و... در این سریال ها اعتراض صورت گرفته است.

در حالي كه سازندگان سريال «پنج كيلومتر تا بهشت» برپايي جلسه درباره اين سريال را تأييد كرده اند، مدير شبكه سه سيما با رد اين خبر، گفت: اين سريال قبلا در معاونت سيما توليد شده و الان هم تغييري در محتواي سريال ايجاد نخواهد شد، چون زمان اين كارها نيست. علي.اصغر پورمحمدي در گفت.وگویی با فارس درباره برگزاري جلسه اضطراري براي رفع نواقص سريال «پنج كيلومتر تا بهشت» گفت: اصلا چنين جلسه.اي براي اين سريال برگزار نشده است و سريال روال طبيعي توليد خود را سپري مي.كند.

وي درباره تغيير در محتواي باقيمانده سريال نيز اظهار داشت:. تغييري هم در محتواي سريال ايجاد نخواهد شد، چون زمان اين كارها نيست. چهار روز ديگر ماه رمضان تمام مي.شود و ديگر نمي.توان كاري انجام داد، اين سريال قبلا در معاونت سيما توليد شده و الان هم وقت تغيير نيست.

مدير شبكه سه سيما در پاسخ به اين سوال كه سريال مناسبتي امسال اين شبكه نسبت به سال.هاي گذشته با افت همراه بوده، دليل اين افت چيست؟ تصريح كرد: قبول نداريم كه سريال امسال شبكه سه افت داشته است و ما هم از اين سريال دفاع مي.كنيم.

پورمحمدي درباره دلايل دفاع شبكه سه از سريال «پنج كيلومتر تا بهشت» نيز توضيح داد:. اين سريال يك قصه جذاب و ديني است، متن، بازيگر و كارگرداني خوبي دارد و با نوآوري در مضامين خود همراه بوده است.

وي در پايان درباره خبري كه روزنامه «باني فيلم» از قول تهيه.كننده سريال منتشر كرده، گفت:. نتايج نظرسنجي امسال هنوز نيامده است ولي ما پيش بيني مي.كنيم كه با ميزان مخاطبان خوبي روبرو باشيم.

به گزارش فارس، نكته جالب در مورد انتشار خبر برگزاري «جلسه اضطراري» درباره اين سريال است كه طبق روال هميشگي مديران سيما تمايلي براي رسانه.اي شدن آنها ندارند. «داوود هاشمي» تهيه.كننده اين سريال در گفت.وگو با روزنامه سينمايي باني فيلم (كه با تعامل با تهيه.كننده سريال و به قصد تكذيب خبر جلسه اضطراري و تأييد محتواي سريال وارد عمل شده بود) اساسا برپايي اين جلسه را تكذيب كرد اما سازندگان اين سريال گويا در گفت.وگو با روزنامه «هفت صبح» بر برپايي جلسه.اي در اين خصوص صحه گذاشته.اند.

روزنامه «هفت صبح» با تأييد اين كه يكي از معترضان به اين سريال «عزت.الله ضرغامي» بوده، خبر «خبرگزاري سينماي ايران» را تأييد كرده و نوشته است كه «ضرغامي» به «عليرضا برازش» مأموريت حل اين مشكل را داده است.

اين روزنامه نوشته است: بر اساس پيگيري خبرنگار ما، سازندگان سريال «پنج كيلومتر تا بهشت» مدعي شدند كه هر سال جلسه بررسي محتواي سريال.هاي ماه رمضان با حضور مديران عالي رتبه صداوسيما برگزار مي.شود و جلسه.اي كه خبر آن منتشر شده، اضطراري نبوده و بخشي از روند هميشگي بررسي كيفي و محتوايي آثار تلويزيوني است»

تماس خبرنگار فارس با سازندگان سريال نيز راه به جايي نبرد و گويي تهيه.كننده سريال به واسطه انعكاس نظرات منتقدان و كارشناسان عليه اين كار، با اين خبرگزاري قهر كرده است.
----------------------
منبع : سینمای ما






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن