تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820941080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي: نابودي اسرائيل و آمريكا در آينده‌اي نزديك قابل پيش‌بيني است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جانشين فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي: نابودي اسرائيل و آمريكا در آينده‌اي نزديك قابل پيش‌بيني است
خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي گفت: ابهت پوشالي آمريكا و اسرائيل هم‌اكنون در هم شكسته است و آن‌ها خودشان نيز اعتراف كرده‌اند و به نابودي خود در آينده‌اي نزديك اذعان دارند.
به گزارش خبرگزاري فارس از فردوس، غلامرضا محمد‌پور عصر امروز در جمع بسيجيان فردوس تشكيل بسيج را از الطاف خداوند دانست كه بر قلب حضرت امام (ره) الهام شد و افزود: امام پس از 10 ماه از پيروزي انقلاب براي بيمه كردن نظام و انقلاب فرمان تشكيل بسيج را صادر كردند.
وي هفته بسيج را يادآور انسان‌هاي پاكي دانست كه دژهاي مستحكم دشمن را در نورديدند و متجاوزان را از جمهوري اسلامي ايران بيرون راندند.
جانشين فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبي گفت: بسيج عصاره همه فضيلت‌ها است و با حضور بسيج در صحنه همه رذيلت‌ها و فسادها رخت بر مي‌بندد.
محمد‌پور با بيان اينكه حضور واقعي بسيج در صحنه باعث ايجاد رعب و وحشت در دل دشمن مي‌شود، افزود: بسيج اقيانوس بيكران استقامت و پايداري در برابر دشمنان است كه براي جوانان ما شورآفرين و براي دشمنان بيم‌آفرين است.
وي توان بالاي موشكي جمهوري اسلامي ايران را يادآور شد و گفت: دشمن از توان موشكي جمهوري اسلامي ايران به خوبي آگاه است و مي‌داند كه جوانان بسيجي ما موشك‌هايي را ساخته‌اند كه هشت برابر صوت سرعت دارد.
در اين مراسم نيروهاي بسيجي گردان‌هاي عاشورا، الزهرا و حوزه‌هاي مقاومت بسيج حضور داشتند.
به مناسبت گراميداشت هفته بسيج و ارج نهادن به شجاعت‌ها و رشادت‌هاي دلاورمردان بسيجي عرصه‌هاي نبرد هشت سال دفاع مقدس، نمايشگاه ويژه‌اي در دبيرستان آمنه مود شهرستان سربيشه برپا شد.
در اين نمايشگاه عكس‌هاي شهيدان، رونوشت تعدادي از وصيت‌نامه‌ها و تعدادي از كتاب‌هاي چاپ شده ويژه دفاعِ مقدس به نمايش گذاشته شده است.
انتهاي پيام/ر20
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن