تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815145902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار جعفري:حضور لرستان در دفاع مقدس خيره كننده و زبانزد بود / الگوي بسيج مدلي جهاني است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سردار جعفري:حضور لرستان در دفاع مقدس خيره كننده و زبانزد بود / الگوي بسيج مدلي جهاني است
خرم آباد - خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران گفت: حضور بسيجيان و رزمندگان لرستان در دفاع مقدس خيره كننده و زبانزد بود.

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، سردار محمد علي جعفري پيش از ظهر امروز در همايش 10 هزار نفري بسيجيان لرستان، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همواره تعداد گروه هاي اعزامي از لرستان به جبهه هاي حق عليه باطل از ساير گروهها بيشتر بود به طوري كه بخش عمده اي از نيروهاي حاضر در جبهه را نيروهاي لرستان تشكيل مي دادند.

وي با اشاره به مقابله و دفاع كم نظير مردم لرستان از تماميت ارضي كشور و آرمان هاي انقلاب، افزود: تقديم شش هزار و 200 شهيد لرستاني خود گوياي حضور پررنگ نيروهاي مردمي و بسيجي اين استان در دفاع مقدس بوده و در نوع خود آمار خيره كننده اي است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران نقش لشگر 57 حضرت ابوالفضل لرستان در دوران جنگ تحميلي را نقش مهم و تعيين كننده اي عنوان كرد و بيان داشت: حضور نيروهاي اين لشكر در عمليات كربلاي پنج همواره زبانزد است.

سردار جعفري ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي لرستان، عنوان كرد: در جاي جاي مناطق عملياتي ايران جانفشاني هاي مردم اين استان در راه كسب عزت و افتخار براي ايران اسلامي مي درخشد به طوري كه امروز اين انقلاب و نظام اسلامي به بركت خون اين شهيدان پايدار و عزتمند است.

وي با بيان اينكه امروز نيروهاي بسيجي لرستان بازهم در عرصه دفاع از ارزش هاي و آرمانهاي انقلاب عظمت خود را به نمايش گذاشته اند، خطاب به بسيجيان اين استان گفت: امروز شما با انتخاب بسيج به مرحله اي وارد شده ايد كه راه و مسير آن راه امام(ره)، شهدا و ائمه معصومين(ع) است.

پيروزي حزب الله حاصل الگوگيري از اقتدار و عزم ايرانيان بود

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران خاطرنشان كرد: امروز شيعيان جنوب لبنان با درس گرفتن از استقامت و پايداري مردم و بسيجيان ما در دوران دفاع مقدس و الگوگيري از انقلاب اسلامي ايران در مقابل بزرگترين قدرت مادي و دفاعي منطقه ايستادند و آنها را به شكست قطعي واداشتند.

سردار جعفري با تاكيد بر اينكه اين قدرت، قدرت اسلام و تشيع است، ادامه داد: امروز همچنين در همه كشورهاي مسلمان منطقه و حتي در كشورهاي مظلوم غيرمسلمان نيز اعتقادات، باورها و پايداري ملت ايران الگو قرار داده مي شود.

وي با اشاره به اينكه برخي از كشورها با اصرار به دنبال مذاكراتي با ايران هستند تا آنها نيز به بسيج و تشكل مردمي چون آن دست يابند، خاطرنشان كرد: البته برخي از كشورها و دولت هاي وابسته به غرب هيچ گاه به دنبال اتحاد مردمي و آزادي خواهي ملت خود براي مبارزه با استكبار در كشور خود نيستند.

سردار جعفري با تاكيد بر اينكه بسياري از كشورهاي دنيا با الگوگيري از بسيج به دنبال ايجاد هسته هاي مردمي يعني تشكلي مانند بسيج هستند، تاكيد كرد: فقط بسيج و بسيجي را بايد در كنار اعتقادات و باورهاي عميق اسلام و تشيع جستجو كرد.

اين مسئول رابطه ميان امت و امام امت را همان رابطه ميان نيروهاي مردمي و بسيج با رهبري دانست، و تصريح كرد: اين مهم يك الگوي بسيار درخشان و شگفت انگيز است كه امروز در جهان قدرت نمايي مي كند و همه دولت ها و ملت هاي تحت ستم به دنبال اين چنين الگويي هستند.

سردار جعفري با بيان اينكه الگوي حزب الله همان الگوي بسيج است بر ضرورت گسترش و ترويج اين فرهنگ و تفكر تاكيد كرد.

حضور 12 ميليون بسيجي در كشور

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران همچنين با بيان اينكه امروز ما شاهد گسترش اسلام در جهان هستيم، عنوان كرد: امروز ايران اسلامي مقتدر و با عظمت تر از گذشته در هميشه تاريخ خود در جهان مي درخشد.

وي شعار انقلاب ايران را اسلام و پيگيري اهداف و آرمانهاي اسلامي دانست و افزود: انقلاب اسلامي ايران با اين شعار امروز در جهان به عنوان يك ملت بي نظير و مثال زدني شناخته شده است.

سردار جعفري يادآور شد: علت اينكه امروز از دوست و دشمن همه اقرار دارند به پيروزي ملت ايران كه اين اقرار را به صورت علني و غيرعلني اعلام كرده اند، نتيجه پايداري و استقامت مردم و در راس آنها بسيج از گذشته تا به امروز است.

وي با تاكيد بر اينكه اگر در دوران دفاع مقدس بسيج نبود معلوم نبود كه چه بر سر كشور مي آمد، يادآور شد: امروز با توجه به آثار و بركات استقامت و پايداري مردم ايران به جهانيان ثابت شد كه با تفكر بسيجي، اعتقادات شيعه و با ملتي كه باور به ايمان و اعتقاد به خداوند متعال و اسلام ناب محمدي دارند نمي توان درگير شد.

وي از بركات ديگر بسيج در ايران را برقراري امنيت پايدار مردمي در داخل كشور برشمرد و افزود: حضور قدرتمند و هوشيار بسيج امروز در گوشه و كنار كشور در برقراري امنيت موجب خنثي شدن توطئه هاي دشمنان در داخل شده است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران ادامه داد: حضور و سازماندهي عظيم و گسترده بيش از 12 ميليون بسيجي در قالب گردان هاي عاشورا، الزهرا و امام حسين(ع) يك دژ مستحكم در برابر توطئه هاي امنيتي دفاعي ايجاد كرده است.

سردار جعفري همچنين به نقش بسيج در عرصه سازندگي كشور اشاره كرد و يادآور شد: اعزام گروه هاي بسيج به مناطق محروم در قالب بسيج سازندگي در راستاي توسعه و تعميق انقلاب اسلامي و خدمت رساني به مردم محروم از ديگر فعاليت هاي اين نهاد مردمي محسوب مي شود.

وي افتخارات بزرگ ايران در عرصه هاي مختلف را نتيجه مجاهدت و تلاش هاي بسيجيان دانست و افزود: نتايج و دستاوردهاي امروز بسيجيان در عرصه هاي مختلف حاصل تلاش و كوشش بسيجيان در برهه هاي گذشته است.

اين مسئول با تاكيد بر اينكه امروز نسل جوان بسيجي ما بايد براي آينده انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي در تلاش و سخت كوش باشند، يادآور شد: بدون ترديد صحنه هاي مختلف انقلاب به مجاهدت نياز دارد كه بزرگترين رسالت بسيج امروز و آينده درس عبرت گرفتن از گذشته و حفظ آمادگي خود است.

به گزارش مهر ، سردار جعفري با تاكيد بر اينكه هر لحظه احتمال تكرار گذشته وجود دارد، خاطرنشان كرد: بدون ترديد با توجه به تغيير شرايط و توطئه هاي جديد دشمنان نظام جمهوري اسلامي بايد بسيجيان بيش از گذشته خود را مجهز به سلاح ايمان، معنويت و اعتقادات ديني انقلابي همراه با بصيرت و آگاهي هاي سياسي و آمادگي ورود در عرصه جهاد علمي كنند.

وي با تاكيد بر اينكه بسيجيان جوان بايد ضمن حفظ آمادگي دفاعي خود، در راستاي خودسازي معنوي نيز قدم بردارند، بيان داشت: كشور ما امروز بيش از گذشته نياز به پيشرفت هاي مختلف در عرصه علمي دارد كه اين مهم تنها با افزايش تلاش هاي روزمره و با تفكر بسيجي محقق خواهد شد.

وي با بيان اينكه امروز سرنوشت انقلاب با اسلام رقم خورده است، يادآور شد: با توجه به اينكه حفظ اسلام امروز وابسته به انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي است نيروهاي انقلابي تكليفي دوچندان دارند.

اصولگرايي امروز بيش از گذشته نمود پيدا كرده است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران همچنين بيان داشت: امروز بيش از گذشته اصولگرايي و دفاع از ارزش هاي انقلابي نمود پيدا كرده است.

سردار جعفري با تاكيد بر اينكه اصولگرايي چيزي جز حفظ ارزش ها و دستاوردهاي انقلاب، شهيدان و امام راحل نيست، بيان داشت: امروز فقط نمي توان با شعار دادن به دنبال راه شهيدان بود و بايد امروز و آينده بيش از گذشته داراي تفكري عميق تر و عالمانه تر باشيم.

وي با بيان اينكه در حال حاضر شاهد توسعه انقلاب با سرعت بيشتري نسبت به گذشته هستيم، بيان داشت: امروز آرمان هاي امام خميني(ره) كه همان جوهره اسلام است در جهان در حال گسترش و نشر است و موفقيت هاي پي در پي را نصيب انقلاب مي كند كه همه اين نصرت ها مرهون مقاومت و پايداري مردم ايران در راه اسلام و انقلاب است.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن