تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816380708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همگام با نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي فجر(6) حسيني راد:زمان براي برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي فجر محدود است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: همگام با نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي فجر(6) حسيني راد:زمان براي برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي فجر محدود است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: دبيرهمايش جشنواره هنرهاي تجسمي فجر گفت: اقدام سه ماه براي برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي فجر عجولانه است.

عبدالمجيد حسيني راد دبيرهمايش نخستين جشنواره هنرهاي تجسمي فجر در گفت و گو با خبرنگار تجسمي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دراين خصوص گفت: اين جشنواره نياز دارد كه حداقل يك سال براي برگزاري آن برنامه ريزي شود و در شرايط كنوني كه حدود 3 ماه مانده به برگزاري آن اقدام كردند مي توان گفت، به نوعي عجولانه عمل كرده اند و با اين گسيختگي كه در برنامه ريزي ها ومديريت ها ومسايل مادي وجود دارد و با توجه به اين كه اين جشنواره براي بار اول برگزار مي شود و هنوز انسجام لازم را پيدا نكرده قطعا با مشكلاتي روبه رو خواهد شد و اين باعث مي شود همايش با كيفيت لازم برگزار نشود.
وي در پاسخ به اين سوال كه دليل دير اقدام كردن و پرداختن به اين مقوله چيست گفت: احتمالا دليل آن مسايل مالي است.
دبيرهمايش جشنواره هنرهاي تجسمي فجر خاطر نشان كرد: پيشنهاد برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي فجر از جانب دفتر امور هنرهاي تجسمي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي كه مسئول آن محمود شالويي است داده شده.
وي درخصوص لزوم برگزاري جشنواره هنرهاي تجسمي فجر گفت: ما دربخش هاي مختلف هنري در دهه فجر جشنواره داريم كه زمينه رشد و توسعه اين هنرها را فراهم مي آورد ولي متاسفانه در بخش هنرهاي تجسمي تاكنون جشنواره ملي نداشتيم و اين جشنواره مي تواند زمينه فعاليت هنرمندان را گسترش و به آنها ايده دهد و از آنها حمايت كند.
حسيني راد اظهار داشت : اين جشنواره عموميت دارد و تمام زمينه هاي هنرهاي تجسمي را در بر مي گيرد و هر سال برگزار مي شود درصورتي كه دوسالانه ها، همانطور كه از نامش پيداست هردو سال برگزار مي شوند و هر يك زمينه خاصي را دنبال مي كنند و ممكن است بعد از آنكه اين جشنواره توانست موقعيت مناسب خود را پيدا كند برخي از اين دوسالانه ها حذف يا كمرنگ تر شوند و يا بخشي از فعاليت هاي آنها به اين جشنواره ساليانه منتقل شود.
وي در خصوص حضور و شركت هنرمندان كشورهاي ديگر در جشنواره هنرهاي تجسمي فجر گفت: پيشبيني در اين خصوص بسيار زود است چرا كه ما هنوز ا ز نظر داخلي نمي توانيم جشنواره مطلوبي را با تمام ابعادش اجرا كنيم شايد در سال هاي آينده اين امر امكان پذير باشد.
دبيرهمايش جشنواره هنرهاي تجسمي فجر تصريح كرد: جشنواره هنرهاي تجسمي فجر امسال ممكن است با محدوديت هايي برگزار شود و اگر اصراري نداشته باشيم كه در تمام زمينه ها برگزار شود شايد بتوان آن را با كيفيتي نسبتا مطلوب برگزار كنيم.
حسيني راد درخصوص پيشنهادات و برنامه هاي بخش همايش گفت: تصميم داريم از تعدادي از صاحب نظران داخلي در زمينه نقاشي، عكاسي، مجسمه سازي، گرافيك و كاريكاتور دعوت كنيم تا تحقيقات پژوهشي خود را به صورت مقاله در اين همايش ارايه كنند.
وي افزود: دكتر محمد ستاري مقاله اي در خصوص بررسي 30 سال عكاسي معاصر ايران با نگاهي به دو سالانه هاي عكس را در بخش عكاسي و محمد خزايي در خصوص بررسي 30 سال گرافيك معاصر ايران با نگاهي به دو سالانه هاي گرافيك را ارايه خواهند داد ،همچنين اصغر كفشچيان مقدم به تحليل و بررسي گرايش هاي جديد در هنر معاصر ايران ،حبيب آيت اللهي به بررسي زيبايي شناسي هنر معاصر ايران مي پردازند ،من نيز رابطه هنر معاصر با اعتقادات ديني را بررسي مي كنم.
ميزگردي با موضوع هنر معاصر ايران با چالش هاي پيش رو با حضور صاحبنظران برگزار مي شود كه مي تواند در بر گيرنده پيشنهادات و نظرات خوبي در زمينه هنرهاي معاصر ايران باشد.
وي افزود: تمام مقالات به صورت كنفرانس و ارايه مقاله در سه روز برگزار خواهد شد.
نخستين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر از دوازدهم بهمن به مدت يك ماه در موزه هنرهاي معاصر تهران، فرهنگسراي نياوران و مجموعه فرهنگي آزادي برگزار مي شود./110

اخبار مرتبط
• معمارزاده: اميد به آينده موضوع اصلي جشنواره هنرهاي تجسمي است
• كاظم چليپا : جشنواره ها بهانه اي براي شناسايي خلاقيت ها هستند
• ساعتچي: جاي خالي خوشنويسي درجشنواره هنرهاي تجسمي فجر احساس خواهد شد
• دبيران نخستين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر معرفي شدند
• هيات داوران جشنواره هنرهاي تجسمي فجر انتخاب شدند
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن