تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803131079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوولان قزويني: رشدو توسعه كشور نيازمند فرهنگ وتفكر بسيجي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوولان قزويني: رشدو توسعه كشور نيازمند فرهنگ وتفكر بسيجي است
داخلي. اجتماعي. مناسبت ها. گزارش. بسيج.

بسيج همزاد، همراز انقلاب اسلامي و همگام با تحولات و رخدادهاي انقلاب است اين واژه مقدس در اذهان ملت بزرگ ايران وحتي جهانيان آشكارتراز آن است كه نيازمند تعريف باشد.

اگر چه مهمترين تبلور بسيج در عرصه دفاع مقدس نمايان شداماامروز ايران اسلامي در عرصه پيشرفت، توسعه و فتح قله‌هاي افتخار بيش از هر زمان ديگري به نهادينه و فراگير شدن تفكر و روحيه بسيجي نيازمند است.

پنجم آذرماه سالروز تشكيل بسيج مستضعفان به‌فرمان بنيانگذارجمهوري اسلامي ايران، يادآور اهميت اين تفكر ناب و جانفشاني غيورمرداني است كه در حماسه دوران دفاع از دين و تماميت ارضي كشور از همه چيز دست شستند.

بامراجعه به انديشه‌ها و فرمايشات امام راحل و مقام معظم رهبري بسيج نه تنها يك تشكل، بلكه نهادي عمومي و فراگيراست كه بايد مطابق نياز و اقتضاي مسايل و مشكلات كشور، با تجهيز علم دانش و آگاهي به عرصه‌هاي مختلف براي شكوفايي نظام وارد شود.

دراين راستا استاندار قزوين بسيج را مركز استعدادهاي معنا و آتشفشان ضد جهل، شرك و فساد مي‌داند و براين باوراست كه، بسيج اوج زيبايي وكمال است.

سيد علي اكبر طاهايي مي‌گويد: بسيجيان با جانفشاني‌هاي خود سرزمين ميهن اسلامي رااز لوث دشمنان و مخالف‌نظام، انقلاب ،عدالت و آزادي پاكسازي كردند.

به باور وي بايد درادامه راه با مفاهيم و آموزه‌هاي مبتني بر آرمانهايي كه بنيانگذار جمهوري اسلامي تمام زندگيش را بر سر آن گذاشت، با امام و شهيدان تجديد ميثاق كنيم.

اين مسوول بابيان اين مطلب كه اوج انديشه بسيجي انسان كامل است تصريح كرد: در ياد و خاطره ما امام راحل و مقام معظم رهبري انسان كامل هستند باتوجه به‌اين نگاه هرآنكه انسان است و انسانيت را دوست دارد بابسيج همراه خواهد شد.

طاهايي افزود: بسيج و تفكرآن تنها متعلق به مرزهاي جغرافيايي ايران اسلامي نيست بلكه اين تفكر دراقصي نقاط عالم طنين انداز شده است.

استاندار قزوين از مسوولان و بسيجيان خواست به گونه‌اي عمل و رفتار كنند كه در دل آزادگان و دوستداران بذر اميد و در دل بد خواهان نظام و انقلاب بذر ياس و ناميدي بنشانند.

وي خاطرنشان سازد: پيام عدالت و آزاديخواهي مخاطبان جهاني دارد بنابر اين بايد پيام غديري و ولايي اميرالمومنين (ع) را در پيروي از سيره امام راحل و رهنمودهاي مقام معظم رهبري را در گوش جهانيان طنين‌انداز سازيم.

استاندار قزوين براين باوراست كه باهمه مشكلات جنگ تحميلي به‌بركت نوآوري و خلاقيت بسيجيان دوران دفاع مقدس با موفقيت به مرحله سازندگي رهنمون شد و مقام معظم رهبري نيز بر پيشرفت و آباداني تاكيد دارند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوين نيز در اين خصوص به‌خبرنگارايرنا گفت: دستاوردهاي كنوني نظام باوجود تهديدهاي دشمنان نظام و مشكلات پيش رو به بركت تفكر بسيجي است.

سردار "سالار آبنوش" افزود: محال است بدون تفكر بسيجي به اهداف برنامه و سند چشم انداز ‪ ۲۰‬ساله كشور برسيم.

وي با بيان اين مطلب كه "هيچ كس ضرورت وجود تفكر بسيجي را نفي نمي‌كند" اظهار داشت: بايد طبق سند چشم‌انداز ‪ ۲۰‬ساله به كشور الگوي منطقه تبديل شويم و به دنيا ثابت كنيم كه اين توان و قدرت را داريم و در عين حال مي توان ابرقدرت و مسلمان و عادل بود.

اين فرمانده سپاه ادامه داد: دشمن بدنبال پادگان‌ها نيست وحشت وهراس دشمن از بسيج است و تا زمانيكه تفكر بسيجي در جامعه حاكم شود چشم طمع دشمنان كور خواهد شد.

وي مبناي اصلي سياست‌هاي دولت نهم را ارزشي خواند و گفت: شاخصه‌اصلي دولت كه مقام معظم رهبري نيز بر آن تاكيد دارند اولويت دادن به ارزشها است كه توسط دولت نهم اجرامي شود.

سردارآبنوش تصريح كرد: مديران دستگاه‌هاي اجرايي، بسيح را همراه و بازوي خودتان بدانيد و اين نهاد پشتيبان و حامي‌دولت و مسوولان‌اجرايي است تادراين فضاي ارزشي، دين خودمان را به شهدا و امام راحل (ره) ادا كنيم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين يادآور شد: بسيج يك سازمان و تشكل محدود نيست بلكه ارزش است.

رييس سازمان صنايع و معادن استان قزوين نيز باقدرداني از خدمات بسيجيان در دوران دفاع مقدس گفت: بسيج فرهنگي است كه دردهاي جامعه كنوني مارا علاج خواهد كرد كه متاسفانه برخي از مواقع به راحتي از كنار آن مي‌گذريم.

"محمدباقر آقاعليخاني" افزود: اگر گره‌ها و مشكلات اجتماعي را بررسي كنيم خلا وجود تفكر بسيجي را در كارهايمان مشاهده خواهيم كرد.

وي اظهار داشت: تحقق برنامه‌هاي دولت و سند چشم‌انداز ‪۲۰‬ساله كشور بابكار گيري فرهنگ بسيجي امكان پذير خواهد بود.

اين مسوول خاطر نشان ساخت : براي قرار گرفتن در جايگاه نخست منطقه ضمن انتقال فرهنگ بسيجي به جوانان بر اساس ظرفيت و منابع انساني و طبيعي با برنامه‌ريزي به جايگاه واقعي خود براساس سند چشم انداز خواهيم رسيد.

رييس سازمان صنايع و معادن استان قزوين برايجاد فرهنگ بهره‌وري در صنايع تاكيد كرد و گفت: براي موفقيت درعرصه‌هاي بين‌المللي بايد بهره وري را در كارها نهادينه واز خانواده شروع كنيم.

بسيج مستضعفين به فرمان حضرت امام خميني(ره) در پنجم آذر ‪ ۱۳۵۸‬تشكيل شد و معظم‌له فرمودند: بسيج شجره طيبه و درخت تناور و پرثمري است كه شكوفه‌هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق ميدهد.

و مقام معظم رهبري و فرمانده معظم كل قوا نيز در خصوص فرهنگ بسيجي مي فرمايند، فرهنگ بسيجي فرهنگ معنويت، شجاعت، غيرت، استقلال وآزادگي است.

پايان غرور آفرين هشت سال دفاع مقدس و مقاومت همه جانبه ملت بزرگ ايران در برابر متجاوزان سرآغاز فصلي نو پيش روي انقلاب اسلامي است.

هم اكنون با فراگيرشدن تفكر بسيجي براي تحقق سند چشم‌انداز ‪ ۲۰‬ساله كشور و رسيدن به قله‌هاي علمي وساير عرصه هاو ارايه الگويي نمونه از ميهن‌اسلامي ايران به منطقه و جهان امري اجتناب است.

هفته بسيج فرصت مناسبي است تا از افتخار آفرينان هشت سال دفاع مقدس (شهيد فهميده‌ها) با نثار شاخه گل بر سر مزار و قرايت فاتحه به روح پرفتوح آنان و از فاتحان قله علم و دانش بويژه دانشمندان جوان و بسيجي در موضوع فناوري صلح آميز هسته‌اي قدرداني كنيم.

بسيجيان استان قزوين نيز در هشت سال دفاع مقدس بيش از دوهزارشهيد تقديم مهين اسلامي كرده‌اند.ك/ ‪۴‬
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن