تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى رود، همچنان كه نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815361774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جمعي از مسوولان غرب مازندران : بسيجي ماندن ضرورتي اجتناب ناپذير است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جمعي از مسوولان غرب مازندران : بسيجي ماندن ضرورتي اجتناب ناپذير است
داخلي. اجتماعي. هفته. بسيج.

نوشهر - شماري از مسوولان غرب مازندران با اشاره به كارنامه درخشان بسيج در انقلاب اسلامي تاكيد كردند : براي مقابله با هرگونه تهديد و توطئه‌هاي دشمنان و دستيابي ايران اسلامي به توسعه همه جانبه همواره بايد بسيجي بود و با اين ايده زندگي و كار كرد.

آنان در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزودند: پيشرفت ايران اسلامي در عرصه‌هاي عملي، فرهنگي، اجتماعي وسياسي تاكنون با داشتن تفكر و فرهنگ بسيجي ملت حاصل شده است.

اين عده با اشاره هجمه‌هاي فرهنگي دشمنان ،ترويج وشناساندن فرهنگ بسيجي به نسل نوجوان و جوانان جامعه را ضرورتي اجتناب ناپذير مي‌دانند.

فرمانده سپاه شهرستان رامسر گفت : بسيج در تمام ابعاد علمي ، فرهنگي ، سياسي و نظامي كارنامه درخشاني دارد.

سرهنگ " كريم يحيي زاده گنجي " به ايرنا افزود : امروز با توجه به گذشت سه دهه از انقلاب و ضرورت تشكيل بسيج از سوي معمار كبير انقلاب ، بيش از پيش مورد توجه است.

وي اظهار داشت : دشمن نهايت تلاش را براي براندازي حكومت اسلامي و قدرتي كه ما در سطح خاورميانه تبديل شديم بكار بسته و آرام ننشسته است بنابراين ملت بايد هوشيار باشد.

حجت‌الاسلام " غلامحسين تسخيري " مسوول نهاد نمايندگي ولي فقيه در سپاه رامسر به ايرنا گفت : واژه بسيج بعد از فرمان حضرت امام راحل واژه مقدس شده است .

وي ادامه داد : درس بسيج ، درس ايثار، ايمان ، توكل به خدا و شجاعت و شهامت است كه ارزش‌هاي ديني و ملي ما است.

به گفته او امروز استكبار جهاني به شدت از نيروهاي ارزشي وحشتناك بوده است.

وي تصريح كرد : به تعبير مقام معظم رهبري امروز بسيج مايه قوام انقلاب است و همچنان ثابت و استوار در خدمت نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

" جليل محمودي " مدير شركت پخش فراورده‌هاي نفتي منطقه چالوس به ايرنا گفت : امروز بسيج در اوج بالندگي و كارآمدي در همه عرصه‌ها است.

وي بيان داشت : امروز بسيج با سه دهه تجربه فرهنگش به كردار پيوست و هرگاه فرهنگ به كردار بپيوندد تاريخ مي‌شود، در واقع تاريخ گوهر فرهنگ است و فرهنگ هستي يك سرزمين است.

محمودي اضافه كرد : انديشه يك فروغ است و بسيج يعني انديشه و كارايي و پيكار و سرشار از هوش و بسيج پيوسته خردمندانه انديشيد و هوشمندانه تصميم گرفت.

فرمانده سپاه تنكابن گفت : حضور بسيجي در عرصه‌هاي مختلف اجتماع توطئه‌هاي دشمن را خنثي مي‌كند.

سرهنگ " يحيي شرج پور " خاطرنشان كرد : بسيج يعني همه مردم ، يعني جبهه حق ، اين تفكر است كه دشمن را وادار به عقب نشيني مي‌كند.

وي گفت : پس از جنگ تحميلي جبهه فرهنگي حيله جديد دشمن است كه سر راه جوانان ما افكنده است بنابراين ملت بايد آمادگي‌مقابله با هر نوع توطئه‌هاي دشمنان را داشته باشد.

وي توضيح داد : امروز دشمن در قالب ناتوي فرهنگي وارد ميدان شد و حضور گسترده بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف اين توطئه‌ها را خنثي مي‌كند.

" علي باباخاني " فرماندار رامسر روز چهارشنبه در صبحگاه مشترك دانش آموزان اين شهرستان افزود : بسيج به عنوان شجره طبيه و يادگار امام راحل با شهادت طلبي و ايثارگري توانست اقتدار نظام را فراهم آورد.

وي افزود : در جنگ تحميلي با همت ملت و بسيجيان حتي يك وجب خاك ما در اشتغال دشمن نماند.

وي اظهار داشت : امروز وظيفه داريم فرهنگ ناب بسيج را در جامعه به ويژه نسل جوان ترويج كنيم و بايد بسيج در تمام صحنه‌ها ميدان دار باشد.

فرماندار رامسر يادآور شد : به ويژه در عرصه‌هاي علمي كه توفيقات زيادي را به دست آورده‌ايم بايد سرمايه‌گذاري‌هاي علمي روي جوانان بسيجي نماييم.

" زيبا گازر " فرمانده حوزه مقاومت آيت الله بهاالديني رامسر گفت :
بسيجيان فرزندان ولايت هستند و پيشتاز عرصه‌هاي مختلف جامعه هستند و امروز همچنان به وجود آنان افتخار داريم.

" يوسف شريفي " معاون آموزشي آموزش و پرورش شهرستان نوشهر نقش بسيج را در دوران دفاع مقدس بسيار مهم و اساسي توصيف كرد.

وي گفت : امنيت و آسايش امروز و كسب موفقيت‌ها در عرصه‌هاي جهاني ايران اسلامي به واسطه جانفشاني بسيجيان بوده است.

وي تاكيد كرد : ضروري است نوجوانان و جوانان را با رشادت‌هاي بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس ، آشنا و همچنين دانش آموزان نسبت به افكار ظالمانه استكبار جهاني آگاه كنيم.ك/‪۴‬
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن