تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813122823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي: تفكر بسيجي، تنها راه اخراج اشغالگران از سرزمين‌هاي اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي: تفكر بسيجي، تنها راه اخراج اشغالگران از سرزمين‌هاي اسلامي است
سياسي. رحيم پور. جهان اسلام
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: بدون روحيه بسيجي نمي‌شود اشغالگران را از سرزمين‌هاي اسلامي بيرون كرد. روح شهادت طلبي بايد تقويت شود چون اگر ملتي از مرگ در راه خدا بهراسد، ذليل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، حسن رحيم پور ازغدي روز چهارشنبه در همايش هم انديشي دانشجويان جهان اسلام كه از سوي سازمان بسيج دانشجويي در دانشگاه تهران برگزار مي‌شد، با اشاره به افول جريان اسلام گرايي در دو قرن گذشته، گفت: دشمنان بين مسلمين بيگانگي ايجاد و اين طور القا كردند كه از اسلام و مسلمين خبري نيست و تمدن اسلامي فرو ريخته است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به انقلاب اسلامي ايران، گفت:
امروز بعد از ‪ ۳۰‬سال شاهديم بلوك شرق و كمونيسم به زباله دان تاريخ فرستاده شده و به اعتراف سران نظام سلطه، نظام سرمايه داري هم در حال فروپاشي است.

رحيم پور ازغدي ادامه داد: امروز مسلمين در سراسر جهان يكديگر را پيدا كردند و دنبال راه حل مشترك هستند.

عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي با اشاره به اتحاد و انسجام موجود در جهان اسلام، تاكيد كرد: ما ديگر اجازه نخواهيم داد به اسلام و پيامبر توهين شود.

ما تجاوز دشمنان اسلام به هر كشور اسلامي را تجاوز به همه مسلمين مي دانيم. سرنوشت همه ما حول قرآن و سنت يكي است.

وي با اشاره به ‪ ۲۷‬آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه نيز گفت: بايد در حوزه و دانشگاه كنار هم باشيم، اگر مي‌خواهيم نهضت اسلامي دوباره احيا شود بايد علما و دانشگاهيان در كنار هم قرار گيرند نه در مقابل هم. اين وظيفه علماي مجاهد و روشنفكران مسلمان است.

استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با بيان اينكه مسلمين دوباره وجدان مشترك خود را پيدا كرده اند، گفت: امروز خون برادران سني حماس و خون برادران شيعه حزب الله در كنار هم به زمين ريخته مي‌شود و هرگونه خط كشي و جداسازي شيعه و سني، نفاق و نيرنگ است.

وي با اشاره به مشكل جهان اسلام در دو حوزه نظامي و فرهنگي، گفت: علاج مشكلات سياسي و نظامي تنها جهاد است و مذاكره و سازش با اشغالگران نتيجه نخواهد داد. اما براي مقابله با فروپاشي تمدني فرهنگي بايد بر اساس مباني جديد اسلامي دوباره جهان اسلام را به پيشرفت و سرافرازي برسانيم.
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن