تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس فدراسيون ورزش هاي سه گانه: حضور در هيات رئيسه آسيا و تشكيل فدراسيون غرب آسيا از اهداف مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رئيس فدراسيون ورزش هاي سه گانه: حضور در هيات رئيسه آسيا و تشكيل فدراسيون غرب آسيا از اهداف مهم است


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز: رئيس فدراسيون ورزش هاي سه گانه گفت : حضور در انتخابات هيات رئيسه آسيا و تلاش براي عضويت و كسب كرسي در اين مجمع و از همه مهمتر راه اندازي فدراسيون غرب آسيا و توسعه اين رشته در منطقه از اهداف عاليه فدراسيون ايران خواهد بود .

به گزارش روز چهار شنبه گروه ورزشي خبرگزاري ايسكانيوز،سردار محمد علي صبور با بيان اين مطلب خاطر نشان ساخت : با توجه به اينكه فدراسيون ورزشهاي سه گانه در ايران ازسال 84 تشكيل شد، با تلاش ها و رايزني هاي كه داشتيم توانستيم در سال 85 در اتحاديه ورز شهاي سه گانه آسيا به عنوان يك عضو رسمي پذيرفته شويم و در رقابتهاي قهرماني آسيا در 2007 و 2008 حضور يابيم.
وي ادامه داد: عضويت در فدراسيون جهاني داراي شرايط و مولفه هاي خاصي است كه ما در صدد هستيم با ايجاد ارتباط و تعامل لازم به اين مهم در جامعه دست يابيم .
صبور در خصوص حضور تيم هاي ملي سه گانه در عرصه رقابتهاي بين المللي تصريح كرد : براي حضور پر قدرت در بازي هاي اسيايي گوانگجوو درصدد شناسايي استعدادها و نيروهاي كارآمد هستيم تا با حمايت هاي سازمان تربيت بدني و كميته ملي المپيك در رقابتهاي قهرماني آسيا در كره جنوبي حضور يابيم .
رئيس فدراسيون ورزش هاي سه گانه در خصوص توسعه اين رشته ورزشي در كشور اذعان داشت : برگزاري اولين دوره رقابتهاي ليگ در 2 رده اميد و بزرگسالان با حضور 10 تيم كه هم اكنون مرحله اول آن به اجرا در آمده و همچنين پيش بيني برگزاري اولين دوره ليگ بانوان در سال 89 جزو اهداف فدراسيون در راستاي گسترش اين رشته ورزشي مي باشد .
وي در پايان خاطر نشان ساخت : برگزاري اولين دوره رقابتهيا قهرمان كشوري در رده بانوان با حضور 54 ورزشكار از 14 استنان در تهران برگزار شد و از همه مهمتر برگزاري كلاسهاي داوري و مربيگري در هر 2 رده آقايان و بانوان از ديگر برنامه هاي ما براي توسعه و تعميم ورزش سه گانه در ايران است./125
 چهارشنبه 6 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن