تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816458204




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دختر خیابانی زندگی ام را به نابودی کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، صبح روز گذشته در مجتمع قضایی محلاتی (خانواده ۱) پرونده خانمی در حال رسیدگی بود که همسرش درخواست جدایی داده بود در حالی که خود او باعث ایجاد شرایط غیر قابل تحمل برای این زن شده بود.

م . الف درباره حضور خود در دادگاه خانواده اینطور گفت: هم سن هستیم و در سن ۱۹ سالگی ازدواج کردیم و به لحاظ شرایط مالی در تمکن به سر می بردیم، درست از ۷ سال قبل از ازدواج با همسرم دوست بودم و این زمان برمی گردد به دوران اول راهنمایی تا بعد از دیپلم، اما به هر تقدیر با هم ازدواج کردیم و زندگی بسیار خوب و مرفهی داشتیم.

وی ادامه داد: زندگی پر از نشاط و دوستی در ۹ سال اول زندگیمان ادامه داشت تا زمانی که پای زنان خیابانی به خانه ما باز شد. این اتفاق ۸ سال گذشته در پی آشنایی همسرم با یکی از این زنان آغاز شد که در نهایت منجر به ازدواج موقت او با این خانم و آغاز گرایش همسرم به اینگونه رفتارها. هر چند در این ۸ سال با وجود حضور ۲ همسر صیغه ای با مساله کنار آمده بودم و در کنار او زندگی می کردم، اما کمتر از ۲ سال پیش در جریان ارتباط همسرم با دختر ۲۰ ساله ای قرار گرفتم که از خانه فرار کرده بود و همسرم با هدف پناه دادن به او، این دختر را به منزل می آورد و در نتیجه ارتباط زیاد با این دختر، به شیشه گرایش پیدا کرد.

این زن در حالی که از ارائه درخواست طلاق به دادگاه خودداری کرده بود، گفت: الان یک سال و ۸ ماه است که همسرم شیشه مصرف می کند و به دلیل افزایش روابط نامشروع و عدم وجود امنیت برای فرزندانم، ۹ ماه است که از منزل خارج و در منزل پدرم سکونت دارم. با این وجود اصلا تمایلی به ارائه درخواست طلاق نداشتم و چون نمی خواستم حرمت همسرم در مقابل فرزندانم شکسته شود، براین اساس او ابتدا برای باز گرداندن من و در نهایت برای جدایی پا پیش گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای رفع مشکل به مشاوره و روانشناس مراجعه کرده اید، گفت: بله، اما روانشناس معتقد بود که همسرم به دلیل استفاده بیش از حد مواد مخدر صنعتی حالت پارانوئید پیدا کرده و بیرون آزار شده است.

م .الف در حالی که رضایت خاطری در وجود خود حس می کرد و لبخندی بر لب داشت، گفت: من خوشحالم که تمام تلاش خود را برای بازگرداندن همسرم به کار گرفتم ،اما در مدت اخیر به دلیل عدم تعادل روانی، بی خوابی و شکی که به همه چیز از جمله من داشت، به طوری که در کمد را باز می کرد و مدعی می شد کسی را در داخل کمد پنهان کرده ام و یا قبل از خروج از منزل از خانه فیلم برداری می کرد و مهم تر از همه، روابط نامشروعی که بسیار زیاد شده بود تا جایی که به داخل حریم خصوصی ما سرایت کرده بود، باعث شد من از منزل خارج شوم و سلامت و امنیت فرزندانم را تامین کنم.

وی درباره روند پرونده خود در دادگاه خانواده گفت: در حال حاضر در خواست نفقه خود و فرزندانم را داده ام و مهریه ۲۵۰ سکه را خواهانم که دادگاه حکم به تقسیط مهریه داده بود، اما به دلیل آگاهی از تمکن مالی اعتراض زدم که این مساله در حال پیگیری است، با این حال حدود ۱۰ روز گذشته همسرم درخواست طلاق داد و امروز برای رسیدگی به درخواست آخر همسرم در این دادگاه حضور دارم






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن