تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816493176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار
مديرعامل شركت بهره برداري مترو تهران خبرداد:
2 برابر شدن ظرفيت مترو با ورود قطارهاي جديد
مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه گفت: با ورود قطارهاي جديد مترو از اوايل سال آينده، به مرور شاهد افزايش ظرفيت مترو و كاهش سرفاصله حركت قطارها خواهيم بود.مهندس ربيعي اظهار كرد: در حال حاضر به دليل كمبود ناوگان، تنها نيمي از ظرفيت واقعي خطوط مترو استفاده مي شود كه اميدورايم با ورود قطارهاي جديد به مرور شاهد دو برابر شدن ظرفيت مترو و كاهش سرفاصله قطارها باشيم.وي تصريح كرد: براساس طرح جامع حمل ونقل و ترافيك، شهر تهران به هشت خط مترو درون شهري و چهار خط حومه نياز دارد و در حال حاضر عمليات اجرايي خطوط سه، چهار، شش و هفت مترو همزمان در حال پيگيري و اجراست.مهندس ربيعي با تاكيد بر اين كه احداث خطوط جديد به تامين اعتبارات بستگي دارد، گفت: براي توسعه خطوط مترو هم به منابع ريالي و هم ارزي نيازمنديم كه اميدواريم با تامين به موقع بودجه مورد نياز و حمايت هاي همه جانبه شهرداري و مترو بتوانيم، با سرعت خطوط مترو را گسترش دهيم.وي ادامه داد: در صورتي كه اعتبارات ارزي و امكان استفاده از حساب ذخيره ارزي براي مترو فراهم نشود، متاسفانه نمي توانيم از خطوط جديد بهره برداري كنيم، زيرا براي خريد تجهيزات و قطار نيازمند اعتبارات ارزي هستيم.مدير عامل شركت بهره برداري مترو خاطر نشان كرد: احداث تونل هاي مترو به تنهايي هيچ فايده اي را در برندارد و تا زماني كه نتوانيم با استفاده از اعتبارات ارزي، تجهيزات و ناوگان مورد نياز را تهيه كنيم، عملا قادر به خدمات رساني به شهروندان نخواهيم بود.

ساخت اولين بوستان مينياتوري كشور
مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران گفت : اولين بوستان مينياتوري كشورامروز در محدوده منطقه 8 و با حضور شهردار تهران كلنگ زني خواهد شد. علي محمد مختاري با بيان اين مطلب اظهار داشت : در اين بوستان ، بناهاي تاريخي و فرهنگي ايران مانند مسجد شيخ لطف ا.. ، مقبره حافظ ، سعدي و.. در مقياس كوچك ساخته مي شود.وي افزود: اين بوستان كه در مساحتي بالغ بر 3 هكتار احداث خواهد شد ، گونه هاي گل و گياهي جديد نيز به كار خواهد رفت.مختاري با بيان اينكه وسعت بوستان مينياتوري در آينده افزايش خواهد يافت افزود: زمان پيش بيني شده براي بهره برداري از اين مجموعه سال آينده تعيين شده است.مدير عامل سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري تهران همچنين در مورد ساخت مينياتوري اين بناها بيان داشت : حدود 5 تا 6 ماه مراحل طراحي اين آثار به طول خواهد انجاميد و تمامي مراحل طراحي و ساخت نيز توسط سازمان پارك ها انجام خواهد شد.مختاري در ادامه از افتتاح بوستان گلبرگ در جنب بوستان مينياتوري خبر داد و اظهار داشت : اين بوستان در مساحتي به وسعت 4/5 هكتار و مجهز به كلينيك گل و گياه ، امكانات فرهنگي ، ورزشي ، كتابخانه ، زمين بازي ، زمين فوتبال ، امكانات بدنسازي و.. فردا با حضور شهردار تهران افتتاح خواهد شد.وي افزود: مركز فرهنگي ورزشي شهيد فهميده واقع در منطقه 4 نيز از مجموعه هايي است كه امروزمورد بهره برداري رسمي قرار خواهد گرفت.

افزايش حقوق بازنشستگان در گرو پرداخت بدهي 10 هزار ميلياردي دولت
رئيس كانون بازنشستگان و مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي گفت: دولت بيش از 10هزار ميليارد تومان از سرمايه صندوق تامين اجتماعي را در اختيار دارد و در صورتيكه اين ميزان را به تامين اجتماعي پرداخت كند اين سازمان بدون كمك دولت قادر به افزايش حقوق بازنشستگان خواهد بود. علي اكبر خبازها در گفتگو با مهر با اعلام اين خبر گفت : بازنشستگان تامين اجتماعي از دولت انتظار دارند تا ازهمان منابع درآمدي كه براساس آن حقوق بازنشستگان كشوري افزايش يافته حقوق آنان نيز افزايش يابد.بر اساس لايحه مديريت خدمات كشوري به منظور هماهنگ شدن حقوق و دستمزدها سال گذشته به تصويب رسيد و از امسال نيز اجراي آن آغاز شده است حقوق بازنشستگان لشكري و كشوري افزايش يافته است.با اين همه چون در اين لايحه منابعي براي افزايش حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي منظور نشده است، اين لايحه مورد انتقاد بيش از يك ميليون و300 هزار بازنشسته تامين اجتماعي قرار گرفته است .اين موضوع در حالي اتفاق مي افتد كه 80 درصد اين قشر حداقل بگير بوده و فقط 260 هزار تومان حقوق دريافت مي كنند.به گفته رئيس كانون بازنشستگان و مستمري بگيران سازمان تامين اجتماعي، سازمان تامين اجتماعي ساليانه نسبت به بيمه نمودن بيش از 2 ميليون نفر تعهد دارد كه اين تعداد بدون كمك دولت در اين صندوق تحميل شده و مي شود.وي تصريح كرد: دولت انتظار دارد منابع افزايش حقوق بازنشستگان از سوي سازمان تامين گردد در صورتيكه سازمان تامين اجتماعي در ارتباط با كارهاي سخت و زيان آور، مشاغل آزاد و بيمه اختياري با كمترين حق بيمه ، بدون محاسبه بيمه اي حقوق پرداخت مي كند و ديگر از لحاظ منابع مالي توانايي براي افزايش حقوق بازنشستگان خود را ندارد.خبازها، از دولت خواست در مورد افزايش حقوق نظام هماهنگ كه به ديگر صندوق هاي بازنشستگي پرداخت شده به بازنشستگان صندوق بازنشستگي تامين اجتماعي نيز پرداخت نمايد. وي خاطر نشان كرد: تقاضاي افزايش حقوق بازنشستگان تامين اجتماعي بر اساس قانون مديريت خدمات كشوري طي نامهاي به وزير رفاه و نمايندگان مجلس ارسال شده و اميد است اين امر مورد پيگيري قرار گيرد.

ايرانيان صاحب كارت سلامت مي شوند
رييس مركز توسعه شبكه و ارتقاي سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از اجراي طرح كشوري پرونده الكترونيك بهداشتي در سال آينده در تمام كشور خبر داد. دكتر مطلق با اشاره به طراحي اين طرح از سال گذشته خاطرنشان كرد: اين طرح به صورت پايلوت در دو استان همدان و يزد و شهرستان بابلسر به اجرا درآمد و امسال در مازندران و استان گلستان نيز اجرا مي شود. وي با بيان اينكه روند اجراي طرح طبق بازديد از شهرستان مهريز بسيار خوب بوده است اظهار داشت: در سال آينده اين طرح در كل كشور به صورت يك شهر در هر استان يا كل استان اجرا خواهد شد. به گزارش ايسنا، رييس مركز توسعه وزارت بهداشت با بيان اهداف اجراي اين طرح گفت: با اجراي اين طرح براي هر فردي از زمان نوزادي، كودكي، نوجواني، جواني و سالمندي يك كارت سلامت صادر مي شود و اطلاعات كافي از سوابق بيماري فرد و خانواده در پرونده درج و مورد استفاده قرار مي گيرد.

مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران :
وزارت نفت در بحث حمل و نقل عمومي خلاف نظر رئيس جمهور عمل مي كند
مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاكسيراني شهر تهران گفت: عملكرد فعلي وزارت نفت در خصوص وضعيت سوختگيري تاكسيهاي گازسوز برخلاف خواسته و اظهارات رئيس جمهور در امر تسريع و توسعه حمل ونقل عمومي است. حسين تيمور كرماني افزود: وزارت نفت بايد تدابيري بينديشد تا مشكلات سوختگيري تاكسي هاي گازسوز بر طرف شود ، نه اينكه به اين مشكلات دامن بزند.وي تصريح كرد: اكنون با سياست گذاري جديد در وزارت نفت ، اخيرا تعدادي از جايگاههاي سوختLPG حذف شده و يا ساعات سوختگيري تاكسي ها از 24 ساعت به 12 ساعت محدود شده است كه متاسفانه اين امر سبب ايجاد مشكلات متعددي براي تاكسيرانان و مسافران گرديده است.مديرعامل سازمان تاكسيراني شهر تهران ادامه داد: اقدامات اخير وزارت نفت سبب تاخير در برداشت مسافر و نيز اتلاف وقت چند ساعته تاكسيرانان در جايگاههاي سوختگيري شده است.وي خاطرنشان كرد: وضعيت سوختگيري تاكسي هاي گاز سوز بايد تنها از طريق ستاد مديريت مصرف سوخت برنامه ريزي و حل و فصل شود و سازمان ديگري نبايد در اين امر دخالت كند.تيمور كرماني تاكيد كرد: وزرات نفت نبايد خودسرانه عمل كند و اگر قرار است ستاد مصرف سوخت كار خود را انجام دهد پس ديگر وزارت نفت نبايد بي واسطه كاري را انجام دهد كه نتايج آن به انتظار مسافران در خيابان و در صف ماندن تاكسيرانان در جايگاههاي سوختگيري منجر شود. وي با بيان اينكه روز گذشته وقت تاكسيرانان بيش از 3 ساعت در صف سوختگيري هدر رفت ، افزود: گزارشات روز گذشته از سوي تاكسيراني به شركت فرآورده هاي نفتي ارايه شد ولي مسئولان اين شركت اظهار كردند تاكسيرانان علاوه بر سهميه سوخت گاز سهميه بنزين هم دارند پس سوخت آنها كفايت كار روزانه شان را ميكند. تيموري گفت: بهتر است مسئولان وزارت نفت پيش از هرگونه تصميم گيري در مورد سوختگيري تاكسيها ، وضعيت موجود جايگاهها و سوختگيري را بررسي نموده و سپس در مورد چگونگي سوختگيري اظهار نظر و تصميم گيري كنند.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن