تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821057423




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس هيئت ورزش‌هاي روستايي و عشايري كردستان: تيم فوتبال سقز نايب قهرمان مسابقات منطقه‌اي فوتبال روستايي كشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت ورزش‌هاي روستايي و عشايري كردستان: تيم فوتبال سقز نايب قهرمان مسابقات منطقه‌اي فوتبال روستايي كشور شد
خبرگزاري فارس: رئيس هيئت ورزش‌هاي روستايي و عشايري كردستان گفت: تيم فوتبال سقز نايب قهرمان مسابقات منطقه‌اي فوتبال روستايي كشور شد.
هادي كاظمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تيم زيويه سقز كه به عنوان نماينده روستاهاي استان كردستان در مسابقات منطقه‌اي در شهرستان ملاير در استان همدان نتايج مناسبي را كسب كرد.
وي افزود: در اين رقابت‌ها اين تيم در نخستين ديدار با نتيجه سه بر دو از سد تيم همدان گذشت، در دومين ديدار تيم كرمانشاه را با يك گل از پيش‌رو برداشت.
كاظمي ادامه داد: در مقابل تيم منتخب استان ايلام به تساوي يك بر يك رسيد و در آخرين ديدار خود بازي را به تيم لرستان واگذار كرد و به مقام دوم اين دوره از مسابقات دست يافت.
وي تصريح كرد: با كسب اين نتيجه تيم فوتبال زيويه سقز به عنوان تيم دوم از گروه خود جواز حضور در پيكارهاي مرحله دوم مسابقات روستاهاي كشور كه در استان خوزستان برگزار خواهد شد را كسب كرد.
اين مقام مسئول به برگزاري مسابقات فوتسال زير 20 سال روستاييان استان كردستان اشاره كرد و افزود: اولين دوره مسابقات فوتسال سنين 16 تا 20 سال روستاييان كردستان با شركت هفت تيم از شهرستان‌هاي سنندج، سقز، بانه، قروه، دهگلان، مريوان و ديواندره برگزار شد.
كاظمي عنوان كرد: اين رقابت‌ها در اوايل آذر و به ميزباني شهرستان بانه برگزار شد و در پايان تيم‌هاي دهگلان، سقز و مريوان به ترتيب عناوين برتر اين مسابقات را تصاحب كردند.
وي اذعان داشت: تيم دهگلان به عنوان قهرمان اين دوره به رقابت‌هاي منطقه‌اي كشور كه در اواسط آذر ماه به ميزبان استان كرمانشاه برگزار مي‌شود حضور مي‌يابد.
كاظمي عنوان كرد: در راستاي گسترش ورزش‌هاي روستايي و عشايري كردستان در آينده نزديك يك دوره كلاس مربيگري درجه سه فوتبال براي ارتقا اين رشته در سطح روستاهاي استان برگزار مي‌شود.
رئيس هيئت ورزش‌هاي روستايي و عشايري كردستان در پايان خاطر نشان كرد: ورزش روستايي كردستان به لحاظ عملكرد مطلوب در برگزاري مسابقات و ساماندهي اين رشته در سطح استان از سوي فدراسيون ورزش‌هاي روستايي و عشايري به‌عنوان برترين هيئت كشور انتخاب شده است.
انتهاي پيام/ب20
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن