تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813269465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارقان خودروی مجری تلویزیون دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: باند چهار نفره سارقان لوازم داخل خودرو كه خودروی مجری معروف تلویزیون را نیز مورد دستبرد قرار داده بودند، متلاشی شد.

به گزارش خبرنگار«حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با حضور مجری شبكه سه به كلانتری گاندی پرونده ای تحت عنوان سرقت در اوایل مرداد ماه پیش روی ماموران پلیس گشوده شد.

این مجری و گوینده اخبار به ماموران گفت كه خودروی خود را در كنار یكی از خیابان های فرعی پارك و هنگامی كه مراجعه كرده است متوجه شده كه در خودرو به روش خاصی تخریب و وسایل داخل خودرو به همراه مداركش به سرقت رفته است.

با ثبت شكایت این مجری، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت. ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز كرده كه گزارشی از فعالیت گروهی از سارقان در محدوده حوزه استحفاظی ماموران كلانتری گاندی گزارش شد كه براین اساس ماموران در بررسی های اولیه برای تعیین صحت و سقم به آن بررسی پرداخته و متوجه شدند یك باند از سارقان لوازم و محتویات داخل خودرو در یكی از واحدهای مسكونی خیابان آفریقا سكونت و به فعالیت های مجرمانه خود در شمال تهران اقدام می كنند.

با صحت گزارشات دریافتی، ماموران مراتب را به دادسرای ناحیه سه گزارش كرده كه بر این اساس پس از گرفتن حكم ورود به مخفی گاه، ماموران تجسس كلانتری با زیر نظر گرفتن محل، وارد مخفی گاه سارقان شده و چهار عضو این باند به اسامی (بابك)، (رضا)، (علی رضا) و (محسن) را دستگیر كردند.

ماموران در بازرسی از مخفی گاه آنان مقادیر زیادی اموال مسروقه، وسایل و مدارك شناسایی مجهول و همچنین مدارك مجری معروف تلویزیون را به همراه یك دستگاه خودروی سواری پراید مسروقه كشف و ضبط كردند.

سارقان با انتقال به كلانتری ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان كردند كه خودروهایی از نوع پژو۲۰۶ و پراید را در مناطق خلوت شناسایی و پس از اطمینان از امن بودن محیط، با یك دیلم در خودرو را تخریب و وسایل داخل خودرو را به سرقت می بردند.

به گزارش ایسنا، تاكنون بیش از ۲۰ مالباخته از متهمان شكایت كرده و پرونده به همراه متهمان برای انجام تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته اند






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن