تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820903892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش ملي ايمني در كارگاه هاي ساختماني برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همايش ملي ايمني در كارگاه هاي ساختماني برگزار مي شود
نخستين همايش ملي ايمني در كارگاه هاي ساختماني به منظور شناسايي و به كارگيري روشهاي نوين و اجرايي ارتقاي سطح ايمني در ساخت و ساز شهري با حضور مسئولان ، كارشناسان و فعالان صنعت ساختمان 14 و 15 آذر ماه جاري در تهران برگزار مي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، حميد اديبي رئيس نخستين همايش ملي ايمني در كارگاه هاي ساختماني با اعلام اين مطلب با تاكيد بر ضرورت تجهيز كارگاه هاي ساختماني به فن آوري هاي نوين ايمني، گفت: حوادث حين ساخت و سازها در شهرها نشان مي دهد وضعيت ايمني در كارگاه هاي ساختماني نگران كننده است.

امير حسين خلوتي دبير اين همايش، اهداف همايش فوق را معرفي و روشهاي ارتقاي ايمني در كارگاه هاي ساختماني ، آسيب شناسي رعايت ايمني در ساختمان سازي ، ارائه راهكارهاي تخصصي براي تامين ايمني ، معرفي ابزارهاي مربوط به فرهنگ سازي ارتقاي ايمني و حفظ محيط زيست در ساخت و ساز شهري و همچنين بررسي نقش بيمه در افزايش ايمني كارگاه هاي ساختماني اعلام كرد.

خلوتي گفت: اين همايش دو روزه در چهار سرفصل مباني نظري ايمني در ساخت و ساز ، مديريت و سياست گذاري ، قوانين و مقررات و دستورالعملهاي ايمني در كارگاه هاي ساختماني و همچنين وظايف عوامل اجرايي وكنترل كننده ايمني در ساخت وساز طراحي شده است.

دبير نخستين همايش ملي ايمني در كارگاه هاي ساختماني افزود: در اين همايش محورهاي اهميت ايمني در كارگاه هاي ساختماني و چالش هاي موجود، نقش ايمني در افزايش كيفيت ساختمان، بازخواني راهبردها و وظايف سازمان ها در ارتقاي ايمني در ساخت و ساز شهري ، بررسي قوانين و ضوابط هاي مربوط، انواع حوادث در كارگاه هاي ساختماني و روش هاي پيشگيري از آن، تاثيراستفاده از فن آوري هاي نوين ساخت و ساز در افزايش ايمني در كارگاه هاي ساختماني و ايمني كارگاه هاي ساختماني در كشورهاي پيشرفته مورد بررسي كارشناسان قرار مي گيرد.

خلوتي گفت: فعالان ساختمان سازي همچنين در كارگاه هاي تخصصي اين همايش به تجزيه و تحليل مخاطرات كارگاه هاي ساختماني ، اقتصاد مهندسي ايمني در ساخت و ساز شهري ، نقش آموزش در ارتقاي ايمني در كارگاه هاي ساختماني ، روش هاي پيشگيري ازحوادث كارگاهي و چگونگي استفاده از تجهيزات جديد ايمني در كارگاه هاي ساختماني مي پردازند.

وي در ادامه تصريح كرد: در حاشيه نخستين همايش ملي ايمني در كارگاه هاي ساختماني كه به همت موسسه تحقيق و توسعه خانه عمران برگزار مي شود، نمايشگاه ايمني و تجهيزات حفاظتي در كارگاه هاي ساختماني با هدف معرفي توانمندي و ارائه توليدات و فنآوري هاي نوين در حوزه ايمني صنعت ساختمان برپا مي شود.

خلوتي همچنين گفت: برگزاري نمايشگاه عكس و مسابقه وبلاگ نويسي با موضوع ايمني دركارگاه هاي ساختماني نيز از ديگر نكات جنبي اين همايش است.

اين همايش با حضورمسئولان ، كارشناسان و فعالان صنعت ساختمان ، چهاردهم و پانزدهم آذر ماه در هتل المپيك تهران برگزار مي شود.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 443]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن