تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815531132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فروش هفته پاياني آبان /آغاز اكران دو فيلم كمدي / آواز گنجشك‌ها به 300 ميليون رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: گزارش فروش هفته پاياني آبان /آغاز اكران دو فيلم كمدي / "آواز گنجشك‌ها" به 300 ميليون رسيد
آغاز اكران دو فيلم كمدي "دلداده" و "چارچنگولي"، افت فروش "دعوت" با كم شدن تعداد سينماها و رسيدن "آواز گنجشك‌ها" به مرز 300 ميليون تومان از مهمترين نكات فروش سينماها در هفته پاياني آبان‌ماه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "چارچنگولي" نهمين فيلم سعيد سهيلي بر اساس فيلمنامه‌اي از خودش است. اين فيلم كمدي داستان دو بردار دوقلو است كه از ناحيه دست به هم چسبيده‌اند و هر كدام زندگي و عقايد خاص خود را دارند.

جواد رضويان، رضا شفيعي‌جم، فتحعلي اويسي، بهاره رهنما، رضا فيض نوروزي، مهران رجبي، شهرام قائدي، مينا جعفرزاده، ساعد سهيلي و مژگان بيات در فيلم بازي كرده‌اند. اين فيلم بدون انتظار براي حضور در جشنواره بيست و هفتم فجر به اكران عمومي سينماها راه پيدا كرده است.

دلداده

"چارچنگولي" از چهارشنبه 29 آبان‌ماه در گروه سينمايي عصر جديد اكران شده و پس از 5 روز نمايش در 20 سينما 000/200/47 فروش كرده است. فروش روزانه فيلم يكشنبه 3 آذر 000/700/5 تومان بوده كه آغازي خوب براي روزهاي اول نمايش اين فيلم كمدي است.

"دلداده" ساخته قدرت‌الله صلح‌ميرزايي بر اساس فيلمنامه‌اي از خودش و عليرضا محمودي بر اساس طرح محمدحسين لطيفي شكل گرفته است. فيلم داستان دختري است كه بعد از سال‌ها اقامت در خارج از كشور به ايران بازگشته و قصد ازدواج دارد. اكبر عبدي، سيدجواد رضويان، مجيد صالحي، الهام حميدي، سحر ذكريا، يوسف صيادي، مجيد ياسر، امير نوري، احمد پورمخبر، مهران رجبي و اشكان اشتياق بازيگران فيلم هستند.

"دلداده" از چهارشنبه 29 آبان بدون سينماي سرگروه در گروه سينمايي آفريقا اكران شد و چند روز بعد سينماهاي آن اضافه شدند. اين فيلم پس از 5 روز نمايش در 17 سينما 000/000/28 تومان فروش داشته است. فروش روزانه فيلم يكشنبه 3 آذر 000/200/3 تومان بوده كه اضافه شدن تعداد سينماها مي‌تواند آن را ارتقا دهد.

"خواب زمستاني" دهمين فيلم سيامك شايقي با فيلمنامه‌اي از اصغر عبداللهي و شايقي، داستان زندگي مشترك سه خواهر و درگيري آنها با مشكلات روزمره و شخصي است. فاطمه معتمدآريا، آزيتا حاجيان، لادن مستوفي، پگاه آهنگراني، شاهرخ فروتنيان، كورش تهامي، فرشيد منافي و عمار تفتي بازيگران اين فيلم هستند.

اين فيلم در بخش مسابقه سينماي ايران بيست و ششمين جشنواره فجر به نمايش درآمد. "خواب زمستاني" از چهارشنبه اول آبان‌ماه اكران شده و پس از 31 روز نمايش در 8 سينما 000/900/31 تومان فروش كرده است. فروش روزانه فيلم يكشنبه 3 آذر 000/400 تومان بوده است.

"محيا" ساخته اكبر خواجويي كه در بيست و ششمين جشنواره فيلم فجر به نمايش درآمد، داستان پسري جوان است كه دل در گرو دختري به نام محيا دارد و در رسيدن به عشق خود به مشكل مي‌خورد. شهاب حسيني، الهام حميدي، آزيتا حاجيان، برزو و انوشيروان ارجمند، مجيد سعيدي، صالح خواجويي، مهسا كرامتي و مرضيه خوش‌تراش از بازيگران اين فيلم هستند.

"محيا" از چهارشنبه 24 مهرماه در گروه سينمايي قدس اكران شد و پس از 37 روز نمايش در 11 سينما 000/300/145 تومان فروخته است. فروش روزانه فيلم يكشنبه 3 آذر 000/600/1 تومان بوده است.

"آواز گنجشك‌ها" هفتمين فيلم مجيد مجيدي بر اساس فيلمنامه‌اي از مجيدي و مهران كاشاني است. فيلم داستان كريم كارگر مزرعه شترمرغ است كه به دلايلي اخراج مي‌شود و براي يافتن كاري ديگر به تهران مي‌رود، اما در اين كلانشهر با مسائلي عجيب و غريب مواجه مي‌شود. رضا ناجي، كامران دهقان، حامد آغازي، پويا صالحي، محمدرضا شيخي، شبنم اخلاقي و نشاط نظري بازيگران فيلم هستند.

"آواز گنجشك‌ها" از چهارشنبه دهم مهر در گروه سينمايي استقلال اكران شد و پس از 51 روز نمايش در 14 سينما 000/500/297 تومان فروش كرد. فروش روزانه فيلم يكشنبه 3 آذر 000/100/3 بوده است.

"كنعان" سومين فيلم ماني حقيقي بر اساس فيلمنامه‌اي از حقيقي و اصغر فرهادي است.فيلم داستان زوج مينا و مرتضي است كه تصميم گرفته‌اند پس از 10 سال از هم جدا شوند. آنها مي‌خواهند طلاقشان را رسمي كنند، اما بازگشت ناگهاني آذر خواهر مينا شرايط را تغيير مي دهد. محمدرضا فروتن، ترانه عليدوستي، افسانه بايگان و بهرام رادان بازيگران اصلي فيلم هستند كه به تهيه‌كنندگي مصطفي شايسته ساخته شده است.

"كنعان" از چهارشنبه دهم مهر در گروه سينمايي آزادي اكران شد و پس از 51 روز نمايش در 8 سينما 000/000/446 تومان فروش كرد. فروش روزانه فيلم يكشنبه 3 آذر 000/100/2 تومان بوده است.

"دعوت" يازدهمين فيلم ابراهيم حاتمي‌كيا بر اساس فيلمنامه‌اي از چيستا يثربي است. فيلم روايتي اپيزوديك از واكنش زوج‌هاي مختلف در مواجهه با سقط جنين است. محمدرضا فروتن، مهناز افشار، كتايون رياحي، مريلا زارعي، گوهر خيرانديش، ثريا قاسمي، رضا بابك، سيامك انصاري، فرهاد قائميان، سحر جعفري جوزاني، آناهيتا نعمتي، نگار فروزنده، سارا خوئيني‌ها و محمدرضا شريفي‌نيا بازيگران فيلم هستند.

اين فيلم از چهارشنبه سوم مهر در گروه سينمايي آفريقا با يك سينما آغاز كرد كه از دهم مهر سينماهاي ديگر هم به آن اضافه شد. "دعوت" پس از 51 روز نمايش در 11 سينما 000/600/822 تومان فروش داشت. فروش روزانه فيلم يكشنبه 3 آذر 000/700/2 تومان بوده است.

چارچنگولي

"پسران پرواز" ساخته توني بيل محصول سال 2006 است. اين فيلم داستاني واقعي از اتفاقات جنگ جهاني دوم را به تصوير مي‌كشد و داستان آن درباره يكي از خلبانان آمريكايي است كه براي خدمت به فرانسه مي‌رود و براي اولين بار در جنگ‌هاي هوايي شركت مي‌كند. جنگ‌هايي كه تا قبل از آن هيچكس تجربه حضور در آن را نداشته است.

جيمز فرانكو، اسكات هازل، مك مكدانلد، فيليپ وينچستر، ژان رنو و مارتين هندرسن از بازيگران فيلم هستند. اين فيلم از يكشنبه 19 آبان در يك سانس با صداي اصلي و زيرنويس فارسي اكران شده و پس از 15 روز نمايش 000/850 تومان فروش كرده است.

قرار بود اين فيلم از عيد فطر اكران شود كه به دليل تعدد فيلم‌هاي ايراني آماده اكران و حمايت از سينماي داخلي، اكران فيلم‌هاي خارجي به مدت دو تا سه هفته به تعويق افتاد.
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن