تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805543915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از دربي تبريز تا دربي كرمان ذوب آهن به صدرنشيني فكر مي كند استقلال به پيروزي پر گل


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: از دربي تبريز تا دربي كرمان ذوب آهن به صدرنشيني فكر مي كند استقلال به پيروزي پر گل
سرويس ورزشي-
امروز در ادامه مسابقات فوتبال ليگ برتر، جام حذفي و ليگ دسته اول باشگاه هاي ايران 10 ديدار در شهرهاي مختلف كشور برگزار مي شود.
تعطيلي هاي پياپي و بعضاً بلندمدت در ليگ برتر به خاطر بازيهاي رسمي و دوستانه تيم ملي و نامساعد بودن شرايط جوي و همچنين تلاش فدراسيون فوتبال براي به پايان رساندن رقابتهاي ليگ برتر و جام حذفي در زمان مقرر باعث شده تا تيم ها با فشردگي بيشتري بازيها را پشت سر بگذارند. با توجه به برنامه ريزي كميته مسابقات فدراسيون فوتبال عصر امروز چهار بازي از ليگ برتر در شهرهاي انزلي، مشهد و اصفهان برگزار خواهد شد. از بازيهاي پاياني هفته پانزدهم ليگ برتر عصر امروز تيم ابومسلم مشهد كه هنوز نتوانسته به دليل برطرف شدن مشكلات مالي اش رسماً ناصر حجازي را به عنوان سرمربي روي نيمكت ببيند در شرايطي مقابل سايپا به ميدان مي رود كه به احتمال فراوان و همچون ديدارهاي قبلي حجازي از روي سكوها تيمش را هدايت خواهد كرد. در مقابل سايپا كه تا حدودي از بحران خارج شده در اين ديدار در غياب حسين كعبي و سيدجلال حسيني دو بازيكن ملي پوش خود كه سه اخطاره هستند و كاظم برجلو هم كه با مصدوميت روبرو شده كار سختي در مشهد پيش رو خواهد داشت. در ديگر بازي هفته پانزدهم ذوب آهن اصفهان در خانه ميزبان تيم برق شيراز است. توقف پيكان و شكست استقلال تهران در هفته پانزدهم بهترين فرصت را براي ذوب آهن و شاگردان ابراهيم زاده فراهم كرده تا اين تيم اصفهاني در صورت غلبه بر برق شيراز بتواند با 31 امتياز به صدر جدول صعود كند. بايد ديد برق شيراز كه در چهار بازي اخير خود سه شكست و يك تساوي كسب كرده مي تواند مانع از صدرنشيني ذوب آهن شود يا نه؟ در تنها ديدار معوقه از بازيهاي ليگ برتر هم تيم ملوان انزلي كه حال و روز چندان خوشي ندارد در انزلي از تيم احياء شده صباباتري قم پذيرايي مي كند. در اين ديدار كه از بازيهاي معوقه هفته دوازدهم محسوب مي شود سه امتياز حكم صعود سه پله اي را در جدول براي تيم برنده خواهد داشت. صباباتري و ملوان در حال حاضر به ترتيب با 20 و 15 امتياز مكانهاي نهم و سيزدهم جدول را به خود اختصاص داده اند.
در اهواز هم تيم فولادخوزستان پس از پيروزي باارزش مقابل استقلال تهران اين بار در خانه به مصاف تيم راه آهن شهرري مي رود. شاگردان جلالي در تلاش هستند با استفاده از امتياز ميزباني سه امتياز اين ديدار را از آن خود كنند و جايگاه خود را در بالاي جدول مستحكم كنند. اين ديدار اولين بازي هفته شانزدهم ليگ برتر محسوب مي شود.
از سري مسابقات فوتبال جام حذفي كشور هم تيم استقلال تهران در حالي به ديدار داماش گيلان مي رود كه نماينده گيلان با تيم دوم خود به مصاف حريف نام آشنايش مي رود. تيم داماش كه قصد كناره گيري از اين رقابت ها را داشت پس از مخالفت فدراسيون فوتبال مجبور شده با تركيبي از بازيكنان ذخيره بزرگسال و اميد خود رو در روي استقلال قرار گيرد. با اين حال امير قلعه نويي و شاگردانش قصد حضوري پرقدرت در ليگ برتر و جام حذفي را دارند در تلاش هستند با پيروزي در اين ديدار علاوه بر صعود به يك مرحله بالاتر، شكست مقابل فولاد در ليگ برتر را به فراموشي بسپارند و با بازسازي روحيه خود ادامه مسابقات را دنبال كنند.
در شيراز هم تقابل تيم مقاومت سپاسي شيراز كه طي چند سال اخير نتايج خوبي در جام حذفي كسب كرده با تيم مدعي استيل آذين تهران در نوع خود ديدني خواهد بود. ضمن اينكه در كرمان هم دو تيم هم خانواده مس كرمان و مس رفسنجان به مصاف هم مي روند كه پيش بيني مي شود شاگردان مظلومي كار آساني براي پيروزي پيش رو داشته باشند. به هر حال هر چه باشد تيم ليگ برتري به تيم دسته اولي ارجحيت دارد.
از رقابت هاي ليگ دسته اول هم سه ديدار برگزار مي شود كه تقابل تيم هاي تبريز در آغاز هفته پنجم ديدني و جالب خواهد بود. در اين ميان تقابل تيم متمول و قدرتمند تراكتورسازي با تيم بي بضاعت ماشين سازي كه در قعرجدول گروه دوم جا خشك كرده است براي اكثر دوستداران فوتبال در تبريز از اهميت ويژه اي برخوردار خواهد بود. در حال حاضر تراكتورسازي با 9 امتياز مكان سوم گروه دوم را به خود اختصاص داده و ماشين سازي با يك امتياز در رده چهاردهم قرار گرفته است. با توجه به اينكه ديدار اين دو تيم هميشه حساسيت خود را داشته و انگيزه هر تيمي كه بيشتر بوده توانسته به پيروزي برسد، از اين رو شرايط دو تيم در جدول چندان نمي تواند تعيين كننده باشد. برنامه كامل بازيهاي امروز به اين شرح است:
سه شنبه 87.9.5
جام حذفي
¤ استقلال تهران- داماش گيلان (ساعت 14.15- ورزشگاه آزادي تهران)
¤ مس رفسنجان- مس كرمان (ساعت 13.30- ورزشگاه شهدا نوش آباد رفسنجان)
¤ مقاومت سپاسي شيراز- استيل آذين تهران (ساعت
13.30- ورزشگاه حافظيه شيراز)
ليگ برتر
¤ ابومسلم مشهد- سايپاتهران (ساعت 14- ورزشگاه ثامن الائمه مشهد)
¤ ذوب آهن اصفهان- برق شيراز (ساعت 14.15- ورزشگاه فولادشهر اصفهان)
¤ فولادخوزستان- راه آهن شهرري (ساعت 14.15- ورزشگاه تختي اهواز)
¤ ملوان انزلي- صباي قم (ساعت 14.15- ورزشگاه تختي انزلي)
ليگ دسته اول
¤ داماش لرستان- شاهين اهواز (ساعت 14.15- ورزشگاه تختي دورود)
¤ شهرداري تبريز- پتروشيمي تبريز(ساعت 14.15- ورزشگاه تختي تبريز)
¤ تراكتورسازي تبريز- ماشين سازي تبريز (ساعت
14.15- ورزشگاه اختصاصي تبريز)
 سه شنبه 5 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن