تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817421506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
ابلاغ بخشنامه تعيين تكليف نيروهاي مازاد آموزش وپرورش

وزير آموزش و پرورش با ارسال بخشنامه اي مبني بر تعريف ماموريت هاي خاص براي نيروهاي مازاد فرهنگي به سازمان هاي آموزش و پرورش سراسر كشور، اعلام كرد: در صورت اعلام آمادگي نيروهاي مازاد براي بازنشستگي پيش از موعد، حقوق ماهانه اين نيروها افزايش پيدا مي كند. علي رضا علي احمدي در گفت وگو با ايسنا، نيروهاي مازاد آموزش و پرورش را «نيروهايي كه حداقل به 20 سال خدمت رسيده اند، اما فعاليت مفيد تعريف شده اي برايشان وجود ندارد»، تعريف كرد و گفت: ارسال بخشنامه ساماندهي نيروهاي مازاد آموزش و پرورش در راستاي تكميل دستورالعمل ساماندهي نيروي انساني اين وزارتخانه به مناطق آموزشي كشور ارسال شده تا نيروي دفترنشين از آموزش و پرورش حذف شود. وزير آموزش و پرورش، كتابدار، مسوول آزمايشگاه، دفتر دار، مسوولIT و برخي مسووليت هاي ديگر را از جمله ماموريت هاي تعريف شده براي نيروهاي مازاد در قالب طرح ساماندهي اين نيروها برشمرد.

ارائه سبد كالاي اوليه تشكيل زندگي به دانشجويان

مشاور صندوق رفاه دانشجويان گفت: ارائه سبد كالاي اوليه تشكيل زندگي دانشجويي در اولويت اول طرح هاي ليزينگي صندوق رفاه دانشجويان قرار دارد. به گزارش فارس، فريبرز سجادي در نشست خبري افزود: ارائه لوازم خانگي اساسي اوليه زندگي به دانشجويان متعهد به صورت وام در دستور كار صندوق رفاه دانشجويان قرار دارد. وي گفت: بر اين اساس به هر دانشجو به مبلغ يك ميليون و 500 هزار تومان لوازم خانگي به صورت اقساط ارائه مي شود.

اعلام شرايط اعطاي ليزينگ لپ تاپ به دانشگاهيان

رييس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري به تشريح و چگونگي شرايط اعطاي ليزينگ لپ تاپ به دانشجويان و اعضاي هيات علمي پرداخت. به گزارش ايسنا، دكتر مرتضي زرينه زاد صبح ديروز با بيان اينكه صندوق رفاه به دنبال ايجاد طرح هايي است تا دانشجو علاوه بر تحصيل بتواند وارد حيطه عملي نيز شود، گفت: دراين زمينه دانشجو بايد با ابزارهاي مورد نياز رشته خود به طور مستمر فعاليت كند و پس از آن با شناختي كه در دوران دانشجويي پيدا مي كند وارد بازار كار شود. وي افزود: بر اين اساس صندوق رفاه در نظر دارد كه در ابتدا به سمت اقلام آموزشي تخصصي دانشجو برود كه در اين راستا كميته اي مركب از معاونان دانشجويي دانشگاه هاي مهم در حوزه هاي مختلف تشكيل و اقلام مورد نياز دانشجويان شناسايي شد كه در اولين گام بحث لپ تاپ به عنوان اقلام مورد نياز دانشجويان شناخته شد.

هوشمند شدن كارت هاي ملي
در آينده نزديك

معاون حقوقي سجلي سازمان ثبت احوال كشور گفت: سازمان ثبت احوال كشور براي توسعه كاربرد كارت شناسايي ملي در دولت الكترونيك بنا دارد، كارت هاي ملي را با استفاده از تكنولوژي و فناوري روز به كارت هوشمند تبديل كند. سعيد عبودي در گفت وگو با ايسنا، گفت: اين كارت علاوه بر اين كه قابليت احراز هويت در دولت الكترونيك را با برخورداري از امضاي الكترونيك دارد، در زمينه هاي مختلف از جمله توزيع يارانه، انتخابات و غيره استفاده مي شود و افراد را از همراه داشتن كارت هاي متعدد تا حدود زيادي بي نياز كند.

برخورد نامناسب برخي روانشناسان با بيماران رواني

رييس ستاد ساماندهي بيماران رواني مزمن سازمان بهزيستي گفت: در بسياري از بيمارستان هاي نگهداري و مراقبت از بيماران رواني كشور، اين دسته از بيماران در اتاق هايي با حفاظ هاي فلزي نگهداري مي شوند كه اين امر موجب انزواي آن ها از زندگي مي شود. به گزارش ايسنا، حسين نحوي نژاد در همايش علمي درماني و توانبخشي بيماران رواني مزمن تبريز، برخورد برخي روان شناسان با بيماران رواني مزمن را نامطلوب توصيف و تصريح كرد: آن ها از پذيرش اين دسته از بيماران سر باز مي زنند و تنها به حضور در بيمارستان و انجام وظايف خاص خود اكتفا كنند و تعامل چنداني با بيماران رواني ندارند.

تمديد ثبت نام شركت در دوازدهمين مراسم جشن ازدواج دانشجويي

ثبت نام شركت در دوازدهمين مراسم جشن ازدواج دانشجويي كه از سوي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي كشور برگزار مي شود، تا فردا تمديد شد. به گزارش مركز ارتباطات و اطلا ع رساني نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها(ماوا) حسين جوادي رئيس اداره ازدواج دانشجويي نهاد با اعلا م اين خبر گفت: اين تمديد با توجه به استقبال زوج هاي دانشجو و درخواست دانشگاه هاي كشور براي تمديد زمان ثبت نام بوده است. وي ادامه داد: زوج هاي دانشجو مي توانند با مراجعه به سايت اينترنتي ir.nahab.bevajze.reg.www نسبت به ثبت نام اقدام كنند. جوادي، پنجم آذر را آخرين فرصت اعلا م كرد و افزود: با توجه به برنامه ريزي هاي صورت گرفته، امكان تمديد اين زمان وجود نخواهد داشت.

دريافت اعتبارنامه متخصصان روابط عمومي براي نخستين بار در كشور

براي نخستين بار در تاريخ روابط عمومي ايران، مهدي باقريان دبير كل كنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران و مدير مسوول كارگزار روابط عمومي موفق به دريافت اعتبارنامه متخصصان روابط عمومي(APR) شد. بر اساس اين گزارش، موسسه روابط عمومي مالزي اين اعتبارنامه حرفه اي و تخصصي را به پاس تلا ش هاي مستمر و ارزنده نامبرده در زمينه اعتلا ي روابط عمومي در دو سطح ملي و بين المللي طي مراسمي با حضور شخصيت هاي علمي و فرهنگي در انستينتو بين المللي تمدن اسلا مي، دانشگاه بين المللي اسلا مي مالزي به وي اعطا كرد.رييس هيات اعتبار بخشي موسسه روابط عمومي مالزي كه مسووليت ارزيابي متخصصان روابط عمومي را به عهده دارد، خاطرنشان كرد اين اعتبارنامه به مهدي باقريان به دليل فعاليت هاي موثر او در حوزه روابط عمومي و ارتباطات اعطا گرديد.
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن