تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820545994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - اينتر فاتح داربي ايتاليا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ورزش - اينتر فاتح داربي ايتاليا
ورزش - اينتر فاتح داربي ايتاليا

مورينيو: بايد حيواني مثل آدريانو را در زمين مي‌گذاشتم!

گل نيمه دوم شلي مونتاري هافبك غنايي اينتر را به يك پيروزي نه‌چندان پررنگ مقابل يووه رساند تا با 4 امتياز اختلاف (بدون در نظر گرفتن بازي ديشب ميلان با تورينو) در صدر جدول قرار بگيرد. يوونتوس در رتبه چهارم ماند و فيورنتينا با پيروزي 4 بر 2 برابر اودينزه به رتبه چهارم رسيد. خوزه مورينيو مربي اينتر دليل برد تيمش را توازن روحي و تاكتيكي اينتر دانست: «ما بهتر از حريف‌مان بازي كرديم. به‌نظر من كه ما نمايش باور نكردني به همراه تاكتيكي عالي داشتيم و اين چيزي است كه شما براي بردن چنين بازي‌هايي به آن نياز داريد. هميشه به بچه‌ها مي‌گويم اگر زياد بي‌تفاوت باشيد برنده نمي‌شويد و اگر هم خيلي مضطرب باشيد باز هم برنده نمي‌شويد و بايد بين اين دو توازن برقرار كنيد. به‌عنوان مربي بايد بگويم ما هم در داخل زمين و هم روي نيمكت بسيار خوب بوديم. امشب فهميدم اين بازي براي اينتر چه معنايي دارد و خوشحالم كه توانستم نقش كوچكي در اين بين داشته باشم. اين پيروزي را به رئيس تقديم مي‌كنم كه از بردن تيمش خيلي مسرور مي‌شود. كنترل مسابقه را به‌طور كامل در دست داشتيم و تنها خطر روي دروازه ما توسط دل‌پيرو بود كه خوليو سزار با واكنشي عالي تيم را نجات داد.» مورينيو در اين بازي تيمش را به طرزي عجيب چيد.
او آدريانو را در تركيب ثابت قرار داده و استانكويچ را پشت مهاجمان گذاشت: «با دو مدافع مركزي مثل كليني و لگر تاليو كه بسيار تهاجمي هستند فكر كردم خيلي مهم است با «حيواني» مانند آدريانو بازي كنيم. اين بهترين راه ممكن بود. او آن قدر قوي است كه مي‌تواند با دو مدافع بجنگد. او روي گل موثر بود و خيلي هم سريع بود كه خيلي به ما كمك كرد، من كه از نمايش آدريانو راضي‌ام. زلاتان دو فرصت گلزني را از دست داد اما گل تيمش را ساخت. زلاتان خيلي خوب كار كرد، حتي اگر بازي صفر‌ـ صفر تمام مي‌شد من براي دفاع از او اينجا هستم، چون كاملا در خدمت تيم بود. گاهي او فضايي پيدا كرده و شوت مي‌زد، اما از دست دادن دو موقعيت در بازي امروز چيز خاصي نبود.»
تبريك رانيري به اينتر
كلوديو رانيري مربي يوونتوس نيز بعد از بازي به تمجيد از نمايش حريف پرداخت.
«اين يوونتوس نبود! اينتر واقعا سزاوار ستايش است چون در همه نقاط زمين ما را پرس كرد و ما را در موقعيتي قرار داد كه نمي‌خواستيم. هر چند كه اشتباهاتي داشتيم و خيلي توپ را از دست داديم. در صحنه گل هم واقعا بدشانسي آورديم و زلاتان در آن صحنه مي‌خواست شوت بزند نه اينكه به مونتاري پاس دهد اما باز هم مي‌گويم اينتر بهتر بازي كرد و حقش بود برنده شود.» يوونتوس فهرست بلند بالايي از مصدومان دارد، اما گويا بدشانسي دست از سر اين تيم بر نمي‌دارد و تياگو مندس 90 ثانيه مانده به اين بازي دچار كشيدگي عضله شده و مصدوم شد: «تياگو آسيب ديد اما ما او را زير نظر داريم. او اخيرا خيلي سخت براي ما كار كرده بود. كاري كه فصل گذشته كريستيانو زانتي انجام مي‌داد. گفتن اينكه با بازيكنان سالم بيشتر چه كاري مي‌توانستم بكنم سخت است اما ما سيستم مشخصي داريم كه مبتني بر پاس‌هاي سريع است، كاري كه امروز نتوانستيم انجام دهيم.»
موراتي: شخصيت عالي و روحيه تيمي
ماسيمو موراتي مالك اينتر پس از پيروزي آبي‌پوشان ميلاني گفت: «يوونتوس خوب دفاع كرد و ما موقعيت‌هاي زيادي را در حمله از دست داديم، اما همان‌هايي كه فرصت‌ها را از دست دادند در زمين بهترين بودند. تيم ما كاملا حرفه‌اي بود و كاملا با تواضع و شخصيت بازي كرد.»
مونتاري: گل مهم
شلي مونتاري زننده تك گل پيروزي بخش اينتر نيز گفت: «گل زيبايي نزدم اما واقعا مهم بود. در طول هفته سخت كار كرده بوديم و مربي نيز به ما گفته بود در اين مسابقه چگونه بازي كنيم. امشب در پستي متفاوت با پالرمو بازي كردم و شايد اين آسان‌تر بود اما من بايد براي هر چيزي آماده باشم.»
استانكويچ: هيچ‌گاه تسليم نمي‌شويم
دژان استانكويچ هافبك جنگنده اينتر نيز پس از بازي گفت: «مسابقه زيبايي بود. هيچ‌گاه تسليم نمي‌شويم و فلسفه ما اين است كه براي هر توپي بجنگيم. نمايش امروز من را مربي رقم زد. او مرا در اين پست قرار داد تا از فضايي كه پشت سر مهاجمان ايجاد مي‌شود، استفاده كنم.»
مانينگر: توپ را دير ديدم
آلكسي مانينگر دروازه‌بان يوونتوس در مورد گل اينتر كه روي شلوغي جلوي دروازه شكل گرفت گفت: «شوت ابراهيمويچ را دير ديدم، چون مدافعان جلوي ديدم را گرفته بودند. نمي‌دانم مونتاري ناگهان از كجا پيدايش شد، اما همه ما فكر مي‌كرديم اينتري‌ها در تله آفسايد افتاده‌اند. هيچ‌تيمي انتظار ندارد به سن‌سيرو بيايد و اينتر را شكست دهد، اما تاقبل از گل، بازي پاياپاي پيش مي‌رفت و مي‌توانست خيلي راحت با نتيجه مساوي به پايان برسد.»
منبع: فوتبال ايتاليا
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن