تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816013061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«دزد عروسك ها» به تلویزیون می آید


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: <table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"><tbody><tr></tr><tr> </tr> <tr height="10"> <td>
</td> </tr> <tr> <td align="center"><table width="100%" border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tbody><tr> <td width="20" nowrap="nowrap">
</td> <td width="1" bgcolor="#e1e1e1" nowrap="nowrap">
</td> <td width="10" nowrap="nowrap">
</td> <td class="news_body" style="background-color: rgb(253, 253, 253); vertical-align: top;" width="100%">فیلم های سینمایی و تلویزیونی باران جهنمی، محكومیت، خواستگاری، حادثه در كندوان، بی باك، نسخه سحرآمیز، جلیقه ضد گلوله، پله ماشین پلیس ماجراجو، تحفه ها، فرار بزرگ، بازرس مورس، گمشده در تاریكی، آرواره ها، خروس جنگی، نینجای تنها، سرعت مرگ بار، الماس ۱۳، كنعان، دزد عروسك ها، عدالت كور و بـغـض باوه یال و زندگی در اعمـاق فـنـجـان قهوه پنجشنبه و جمعه (۳۰ و ۳۱ تیرماه) از شبكه های یك، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می شود.

«باران جهنمی»
فیلم سینمایی «باران جهنمی» به كارگردانی كریـستوفر تابوری پنجشنبه ۳۰ تیرماه ساعت ۱۶ از شبكـه یك سیما روی آنتن می رود.
آنا كه شهردار شهر كوچكی است به همراه جك عزادار فرزندی هستند كه به تازگی او را از دست داده اند. مرگ پسر شوك بزرگی به زندگی خانوادگی آنها وارد كرده است. آنا كه برای خرید به فروشگاه شهر مراجعه كرده ناگهان با انفجار فروشگاه و زخمی و كشته شدن مردم مواجه می شـود.
سنگ های آسمانی سرگردان در فضا به سمت زمین در حركتند و در شهر كوچك آنها با زمین برخورد می كنند.
فیلم سینمایی« باران جهنمی» محصول سال ۲۰۰۷ كانادا و آمریكاست.

«محكومیت»
فیلم سینمایی «محكومیت» به كارگردانی تونی گلد وین محصول سال ۲۰۱۰ كشور آمریكا پنجشنبه ۳۰ تیر ماه ساعت ۲۲ از شبكه یك سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی هیلاری سوانك آمده «بتی» كه به همراه همسر و فرزندش در شهر كوچكی زندگی می كند، دانشجوی رشته حقوق دانشگاه است. برادرش «كنی» كه یك خلافكار خرده پا است به اتهام قتل دستگیر می شود. با شهادت دروغ همسرش دادگاه او را متهم به حبس ابد می كند. بتی به برادرش قول می دهد تا او را آزاد كند.

«خواستگاری»
فیلم سینمایی «خواستگاری» جمعه ۳۱ تیرماه ساعت ۹ صبح از شبكه یك سیما پخش می شود.
در این فیلم با بازی زنده یاد هادی اسلامی، ثریا قاسمی، اسماعیل محرابی، مصطفی طاری و ثریا حكمت خواهید دید: پیرمردی به نام جواد جلالی با داشتن چندین فرزند و نوه بر اثر تشویق دوستان تصمیم می گیرد. پس از سی سال كه از فوت همسرش گذشته از نو ازدواج كند. او با پیرزنی كه همسن و سال خود اوست، آشنا می شود، آن دو به رقم مخالفت فرزندان و آشنایان پای سفره عقد می نشینند.
فیلم سینمایی «خواستگاری» به كارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه كنندگی علی اكبر مزینانی ساخته شده است.

«حادثه در كندوان»
فیلم سینمایی «حادثه در كندوان» به كارگردانی جهانگیر جهانگیری جمعه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۶ از شبكه یك سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی چنگیز وثوقی، فتحعلی اویسی و هانیه مرتضایی آمده: گروهی سارق حرفه ای به ایران می آیند و در كنار تونل كندوان دست به سرقت از اتومبیل ها می زنند. سرقت در مراسم عروسی و نیز یك بانك، توسط گروه تكرار می شود و از میان آنها، «منصور خالدار» شناخته می شود كه نامزد دختری به نام زهره است. پدر زهره، اتابخش كه از خارج دستور می گیرد رئیس باند در ایران است.

«بی باك»
فیلم سینمایی «بی باك» به كارگردانی نیل جردن محصول سال ۲۰۰۷ كشور آمریكا جمعه ۳۱ تیرماه ساعت ۲۴ از شبكه یك سیما پخش می شود.
در این فیلم با بازی جودی فوستر و ترنس هاورد آمده:اریكا گوینده پرطرفدار رادیو در برنامه شبانه است. او به همراه نامزدش دیوید برای پیاده روی به پارك كنارخانه خود می روند. به طور اتفاقی آنها توسط چند ولگرد محاصره شده و به شدت كتك می خورند. او به شدت زخمی شده و دیوید بر اثر جراحات وارده كشته می شود.

«نسخه سحرآمیز»
فیلم سینمایی «نسخه سحرآمیز» پنجشنبه ۳۰ تیرماه ساعت ۱۴:۳۰ در قالب برنامه «سینما آفتاب» از شبكه دوسیما پخش می شود.
پسر نوجوانی پس از وحشتی كه از بودن در یك مكان مخروبه در یك شب تاریك برایش ایجاد می شود.تمام موهایش می ریزد و برای بدست آوردن مجدد موهایش تمام سعی اش را می كند تا اینكه در خواب یك نسخه به او پیشنهاد می شود.
فیلم سینمایی «نسخه سحرآمیز» به كارگردانی میشل روبو و تهیه كنندگی راك دیمرز محصول سال ۱۹۸۵ كشور كانادا است.

«جلیقه ضد گلوله»
فیلم سینمایی «جلیقه ضد گلوله» محصول مشترك آلمان و آمریكا در سال ۲۰۰۷ به كارگردانی گری لیولی و تهیه كنندگی استیو كلارك هال جمعه ۳۱ تیرماه ساعت ۲۰ دقیقه بامداد در قالب برنامه «سینما مهتاب» روی آنتن شبكه دو سیما می رود.
داستان فیلم با بازی چازپلامین تری و تیل اس ویگر از این قرار است كه جان ریدلی یك بادی گارد اخراجی است كه مامور حفاظت از لی ماكس ول كه یك قاتل بین المللی است می شود. جان بیش از همه از ماكس ول متنفر است، چرا كه در گذشته او عامل مرگ یكی از شخصیت های برجسته سیاسی بوده كه جان مسئولیت حفاظت از او را بر عهده داشته است.

«پله ماشین پلیس ماجراجو»
فیلم سینمایی «پله ماشین پلیس ماجراجو» به كارگردانی راسموس آسیور تسن و تهیه كنندگی اگه آبرگه جمعه ۳۱ تیرماه ساعت۱۷:۳۰ از شبكـه دو سیما روی آنتن می رود.
در خلاصه داستان این انیمیشن خواهید دید: پله یك ماشین پلیس سخنگو است و در یك حادثه برق گرفتگی به یك ماشین برقی تبدیل می شود، دو نفر تحت عنوان بسته بندی آب اقدام به دزدی آب های ذخیره شهر و ساختن سدی غیر قانونی می كنند، فرمانده پلیس در جریان این اتفاق قرار می گیرد، اما به علت اشكالات قانونی نمی تواند اقدام كند.
«پله ماشین پلیس ماجراجو» محصول سال ۲۰۰۹ كشورنروژ است.

«تحفه ها»
فیلم سینمایی «تحفه ها» به كارگردانی ابراهیم حیدری زاده و تهیه كنندگی محمود عبداللهی جمعه ۳۱ تیرماه ساعت ۲۳ از شبكه دو سیما روی آنتن می رود.
در این فیلم با بازی مهدی فتحی، حمید جبلی و سعید پورصمیمی خواهید دید حشمت آدم بی سوادی است كه در سال های جنگ جهانی اول با احتكار قند و شكر و فروش آنها پول زیادی جمع می كند و به پایتخت می رود و در آنجا كارخانه ای تاسیس می كند. سپس به توصیه آدم بی سوادی به نام توسل در سودای نمایندگی مجلس برمی آید.

«فرار بزرگ»
فیلم سینمایی «فرار بزرگ» به كارگردانی جوهان استوركس پنجشنبه ۳۰ تیرماه ساعت محصول سال ۱۹۶۳كشور آمریكا ۱۱:۳۰ از شبكه سه سیما بازپخش می شود.

«بازرس مورس»
فیلم سینمایی «بازرس مورس» به كارگردانی هربرت ویس پنجشنبه ۳۰ تیرماه ساعت ۱۶ از شبكه سه سیما پخش می شود.
برای انتخاب رئیس دانشگاه معروفی بین دو نفر رقابتی وجود دارد. یكی از آنان كه صاحب ملك و خانه اشرافی است در كلیسای خصوصی اش جسدی پیدا می شود كه پس از بررسی ها مشخص می شود ضرباتی به سرش زده شده است.
جوهان توان و كوین واتلی درفیلم سینمایی «بازرس مورس» محصول سال ۲۰۰۰ آمریكا و انگلستان به ایفای نقش پرداخته اند.

«گمشده در تاریكی»
فیلم سینمایی «گمشده در تاریكی» به كارگردانی مازیار میری و تهیه كنندگی علیرضا رئیسیان پنجشنبه ۳۰ تیر ماه ساعت ۱۹ از شبكه سه سیما پخش می شود.
آزاد پسرآقای هاشمی با شركت های هرمی كار می كند و در آنجا با دختری آشنا می شود و دل به او می بندد، اما در چند روزی كه به خانه نمی رود، اعضای خانواده آزاد از غیبت فرزندشان نگران شده و سعی می كنند او را پیدا كنند.
مسعود رایگان، رویا تیموریان، رامین راستاد و حسن پورشیرازی در فیلم سینمایی «گمشده در تاریكی» بازی كرده اند.

«آرواره ها»
فیلم سینمایی «آرواره ها» به كارگردانی استیون اسپیلبرگ پنجشنبه ۳۰ تیرماه ساعت ۲۴ از شبكه سه سیما روی آنتن می رود.
در شهرك ساحلی، كوسه سفید بزرگی با حملاتش آب های ساحل را نا امن كرده است و گروه كوچكی مصمم می شوند تا آن را آشكار كنند.
روی اس جدر و رابرت شاو درفیلم سینمایی « آرواره ها» محصول سال ۱۹۷۵ آمریكا به ایفای نقش پرداختند .
فیلم سینمایی « خروس جنگی » با بازی مریلا زارعی، رضا عطاران و زنده یاد كیومرث ملك مطیعی جمعه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۱:۳۰ به كارگردانی سید مسعود اطیابی ازشبكه سه سیما بازپخش می شود.

«نینجای تنها»
فیلم سینمایی «نینجای تنها» جمعه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۵ از شبكه سه سیما پخش می شود.
داستان فیلم درمورد كاموی نینجای جوان، بی باك ،شكست ناپذیری است كه ازگروه خود جدا شده و به تنهایی آواره كوه و جنگل و دریاست. او درطول راه مجبور به كشتن افرادی می شود كه او را تحت تعقیب دارند. درهمین حین خانواده ای او را از دریا نجات می دهند.
كنیجی ماتسویاما و كویو كو درفیلم سینمایی« نینجای تنها» به كارگردانی یوجی مـنای محصول سال ۲۰۰۹ كشور ژاپن به ایفای نقش پرداخته اند.

«سرعت مرگ بار»
فیلم سینمایی « سرعت مرگ بار » به كارگردانی كیم باس جمعه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۹ از شبكه سه سیما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی اندروكی گان و براندون كوئین آمده: چند نفربا هواپیمای جت خود هم به خاطرهیجانش وهم به خاطرپول ، اقدام به جابجایی مواد مخدر و قاچاق چیزهای دیگربا هواپیماهای خود می كنند تا اینكه دختری وارد گروه این ها می شود و اطلاعاتی بدست می آورد.
فیلم سینمایی «سرعت مرگ بار» محصول سال ۲۰۱۰ در كشور آمریكا ساخته شده است.

«الماس ۱۳»
پنجشنبه ۳۰ تیر ماه ساعت ۱۵:۳۰ فیلم سینمایی «الماس۱۳» با بازی آسیا آرجنتو، الیور مارشال و جرارد دیپاردیو، محصول كشورهای فرانسه و بلژیك در سال ۲۰۰۹ از شبكه چهار سیما باز پخش می شود.

«كنعان»
فیلم سینمایی «كنعان» به كارگردانی مانی حقیقی و تهیه كنندگی اصغرفرهادی، جمعه ۳۱ تیرساعت۲۰:۳۰ درقالب برنامه «سینما ۴» از شبكه چهارسیما پخش می شود.
داستان فیلم سینمایی «كنعان» درباره زن جوانی است كه قصد دارد از همسرش جدا شود و برای ادامه تحصیل به خارج برود. خواهرش كه ساكن كشور آلمان است، به ایران برمی گردد. دختر جوان متوجه می شود كه خواهرش قبلاً خودكشی كرده است .
محمد رضا فروتن، ترانه علیدوستی، افسانه بایگان و بهرام رادان در فیلم سینمایی «كنعان» بازی كرده اند.

«دزد عروسك ها»
فیلم سینمایی «دزد عروسك ها» به كارگردانی محمدرضا هنرمند پنجشنبه ۳۰ تیر ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبكه تهران پخش می شود.
مادر لیلا و بهرام قرار است با گرفتن وام مسكن و خریداری یك خانه بچه هایش را از دردسرهای صاحب خانه شان، خورخور، نجات دهد. اما عجوزه كه بیرون از شهر زندگی می كند و نمی خواهد آن ها روی آرامش به خود ببینند. پسرش گنجو را وادار می سازد تا پول آنها را برباید.

«عدالت كو»
فیلم سینمایی «عدالت كور » به كارگردانی میكی دی كوفجمعه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبكه تهران پخش می. شود .
داستان فیلم سینمایی « عدالت كور» به زندگی دو دوست اختصاص دارد كه دركودكی با هم عهد دوستی می بندند و دراواسط عمرخویش به فریاد یكدیگرمی رسند. درابتدای فیلم ما صحنه ای از این عهد را می بینیم و به یكباره به سن چهل سالگی آنها می رسیم.یكی ازاین دو دوست ازدواج كرده و فرزند وحتی نوه دارد.اما بنا به دلایلی به زندان افتاده و در آستانه مرگ قرار دارد. دوست دوم به كارفیلمسازی مشغول است و ازدواج نكرده است وهنگامی كه از گرفتاری های دوستش با خبرمی شود ، پرونده های او را بررسی می كند.
ورونیكا همل، میمی روگرز، كالوس گومز ، برایان ماركینسون و جفری دیان مورگان درفیلم سینمایی « عدالت كور» محصول سال ۱۹۹۶ كشور آمریكا به ایفای نقش پرداخته اند.

«بغض باوه یال»
فیلم تلویزیونی «بغض باوه یال» به كارگردانی شهرام باباپور و با بازی جلیل بشتام ، فریبا صادقیان و سیروس بری پنجشنبه ۳۰ تیرماه ساعت ۲۳:۴۵ ازشبكه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده :غلامرضا پسرحسن بك اركوازی، بزرگ ایل اركوازی كه شاعر است و تحصیلات دینی را درنجف اشرف گذرانده برعلیه خان منطقه قیام می كند و افراد خان او را تبعید می كنند.

«زندگی در اعماق فنجان قهوه»
فیلم تلویزیونی «زندگی در اعماق فنجان قهوه» به كارگردانی كامبیز كاشفی و با بازی محمود موسوی، مهری یوسفی زاده و فریده دریامج جمعه ۳۱ تیرماه ساعت۱۳:۳۰ از شبكه شما پخش می شود.
ارث پدری در یك خانواده اشرافی همه را متوسل به فال قهوه می كند تا سهم بیشتری نصیبشان شود اما واقعیت های زندگی به گونه ای دیگر رخ می نماید.
</td></tr></tbody></table></td></tr></tbody></table>






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن