تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737339




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كلاسهاي آموزش ساختار مديريت و تشكيلات فوتبال آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كلاسهاي آموزش ساختار مديريت و تشكيلات فوتبال آغاز شد
ورزش. ورزش‌هاي توپي. فوتبال
كلاس‌هاي آموزش ساختار مديريت و تشكيلات فوتبال زير نظر فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا ) صبح دوشنبه در محل سالن همايش‌هاي آكادمي ملي المپيك آغاز شد.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا، كلاس‌هاي آموزش ساختار مديريت و تشكيلات فوتبال ، نماينده فيفا، دبير كل فدراسيون فوتبال، رئيس سازمان ليگ، مسئولان كميته هاي فدراسيون، نماينده باشگاهها و هيات‌هاي استانها در اين كلاسها حضور دارند.

دبير كل فدراسيون فوتبال گفت: فدراسيون فوتبال با پيشنهاد مرتضي محصص رئيس كميته آموزش فدراسيون از اين طرح استقبال كرد.

مهدي محمدنبي افزود: اين كلاس‌ها از امروز دوشنبه چهارم آذر ماه (‪۲۴‬ نوامبر) به مدت ‪ ۴‬روز در آكادمي ملي المپيك برگزار مي‌شود.

همچنين، نماينده فدراسيون جهاني فوتبال در حاشيه برگزاري اين كلاس آموزشي ، از حضور در ايران و ميهمان نوازي ايرانيان ابراز خرسندي كرد و هدف فيفا از تشكيل اين كلاسها را ارتقاء سطح اين ورزش در بخش‌هاي مختلف از تيم هاي پايه، بخش‌هاي اداري، استفاده بهينه از اسپانسرها و غيره عنوان كرد.

رحمان امتياز افزود: رابطه هيات‌ها و باشگاهها در جهت بالا بردن سطح فوتبال است و از همه مهمتر حل چالش‌هاي احتمالي به بهترين شكل است.

وي اظهار داشت: ورزش و بخصوص فوتبال هم اكنون به شكل آماتور نيست و در قالب يك صنعت اداره مي‌شود و بايد افرادي آموزش ديده در سطح كميته‌ها و هيات‌هاي استانها اين امر را دنبال كنند.

نماينده فيفا در اين كلاس تصريح كرد: در سال ‪ ۱۹۹۰‬تعداد كارمندان فيفا ‪ ۳۰‬نفر بود و هم اينك اين فدراسيون ‪ ۲۰۰‬كارمند دارد و اين نشان‌دهنده آن است كه فيفا با تدابيري كه انديشده از اين ورزش به عنوان يك صنعت فعال ياد مي‌كند.

رحمان امتياز ، در خصوص فوتبال در ايران گفت: خوشبختانه فوتبال در ايران جذاب و محبوب است و از اين نظر مشكلي وجود ندارد و در رقابت‌هاي بين المللي نيز غريبه نيست، چه در فوتبال و چه در فوتسال.

امتياز بيان داشت: ايران همچنين در فوتبال زنان نيز فعاليت مي‌كند و اين موضوع براي فيفا خوشحال‌كننده است.

وي خاطرنشان كرد: از زحمات مسئولان فدراسيون فوتبال و ميهمان نوازي ايرانيها تشكر مي‌كنم و اميدوارم دوره موفقي را پشت سر بگذاريم و هر كدام از همكاران بتوانند براي ارتقاء سطح فوتبال در اين مسير مثمرثمر باشند.
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن