تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814958312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر كوتاه از شهرستان ري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: چند خبر كوتاه از شهرستان ري
مسوول معاونت علمي پژوهشي ناحيه مقاومت بسيج ري گفت : به مناسبت هفته بسيج ، معاونت علمي پژوهشي ناحيه ري راه اندازي شد. نسرين شمس افزود: اين معاونت به منظور ارتقاي آگاهي علمي ، شناسايي نخبگان بسيجي و حمايت از ابتكارات و نوآوري‌هاي علمي بسيجيان راه اندازي شده است . وي با اشاره به حمايت اين معاونت از ابتكارات و دستاوردهاي علمي بسيجيان ،افزود: در سال نوآوري و شكوفايي ، خلاقيت و ابتكارات بسيجيان در بخش فن آوري اطلاعات ، در نمايشگاه دستاوردهاي بسيج در معرض ديد عموم گذاشته خواهد شد. شمس اظهار اميدواري كرد با سازماندهي و برنامه ريزي ،بستر مناسب براي ثبت نوآوري‌ها و ابتكارات بسيج ، به منظور توسعه علم و ترويج پژوهش و تحقيق در جامعه ايجاد شود.

***
به مناسبت هفته بسيج ، بهداري ناحيه مقاومت ري ، مردم را رايگان ويزيت مي كند. بهداري ناحيه مقاومت ري چادرهايي را به صورت سيار در ميادين اصلي برپا كرده است . ميدان شهرري ، چهارراه آرامگاه و ميدان دولت آباد از اماكني هستند كه چادرهاي سيار ويزيت درآن‌ها برپا شده است . دراين چادرهاي سيار علائم حياتي مانند فشار خون ، ضربان قلب ، قد، وزن ، قند خون مورد آزمايش قرار مي‌گيرند. اول تا هفتم آذرماه هرسال هفته بسيج نامگذاري شده است .
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن