تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820795190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي دريايي ارتش در گفت وگو با ايرنا/ ايران بزودي بزرگترين قدرت دريايي منطقه مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده نيروي دريايي ارتش در گفت وگو با ايرنا/ ايران بزودي بزرگترين قدرت دريايي منطقه مي‌شود
سياسي. نداجا. دريادار سياري
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران در آستانه هفتم آذر روز نيروي دريايي ، آينده اين نيرو را بسيار درخشان ارزيابي كرد و گفت كه ايران در آينده‌اي بسيار نزديك بزرگترين قدرت دريايي منطقه خواهد شد.

امير دريادار حبيب الله سياري فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران يكشنبه شب در گفت وگوي اختصاصي با ايرنا در حاشيه مراسم بزرگداشت سالروز نيروي دريايي ، با تاكيد به اينكه اين نيرو در زمان حاضر در بهترين شرايط آمادگي قرار دارد، افزود:نيروي دريايي يكي از محورهاي مهم اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در منطقه است.

وي با اشاره به برخورداري نيروي دريايي از نيروي انساني بسيارخوب و آماده گفت كه پرسنل نيروي دريايي ارتش آموزش‌ها و تمرينات لازم متناسب با تهديدات را فرا مي‌گيرند.

فرمانده نيروي دريايي ارتش، سطح دشمن شناسي اين نيرو را بسيار بالا دانست و خاطرنشان كرد كه نيروي دريايي از تجهيزات ساخت صنعتگران توانمند كشور استفاده مي‌كند.

دريادار سياري اظهار داشت : دشمنان ايران اسلامي بدانند كه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران داراي توان بازدارندگي بسيار بالايي هستند و بويژه فرزندان ايران زمين در نيروي دريايي آمادگي كامل دفاع از مرز و بوم ميهن اسلامي و توانايي حفظ امنيت در سطح منطقه را دارند.

وي گفت: امروز نيروي دريايي با توجه به در اختيار داشتن نيروي انساني الهي محور، ايثارگر، معتقد ، مبتكر و با ايمان كه آموزش‌ها و تاكتيك‌هاي متناسب با تهديدات را ديده و تجهيزات مدرن ساخته شده توسط متخصصان توانمند ايراني در سطح دريا و زير دريا را در اختيار دارد، مدعي است توان بازدارندگي‌اش بجايي رسيده كه هيچ دشمني اين اجازه را به خود نخواهد داد كه به مرزهاي آبي آن نزديك شود و به منابع نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در پهنه درياها تجاوزكند.

فرمانده نيروي دريايي ارتش افزود: بطور يقين نيروي دريايي از نظر دانش، تجربه و تجهيزات براي انجام ماموريت‌هاي خود آمادگي كامل دارد و چنانچه دشمن ديوانگي كند قبل از رسيدن به تنگه مهم و استراتژيك هرمز و ورود به خليج فارس او را در اقيانوس هند و درياي عمان به قعر آب‌ها خواهيم فرستاد دريادار سياري تصريح كرد: در ايجاد خط دفاعي غيرقابل نفوذ در ورودي آبهاي درياي عمان علاوه بر حضور منسجم و همه جانبه يگانهاي سطحي و هوادريا، يگانهاي زيرسطحي نيروي دريايي با قابليتها و توانمنديهاي جديد و فوق پيشرفته حضور موثر خود را به نمايش خواهد گذاشت.

وي خطرنشان كرد : پايگاههاي جديد نيروي دريايي بزودي در نقاط مختلف سواحل درياي عمان ، از بندرعباس تا پسابندر ايجاد خواهد شد و همه تحركات نيروهاي نظامي فرامنطقه‌اي را در خليج فارس ،درياي عمان ، تنگه هرمز و شمال اقيانوس هند بطور دقيق زيرنظر داريم.

فرمانده نيروي دريايي ارتش گفت: جمهوري اسلامي ايران براي واكنش در مقابل هر اقدام تهديدكننده منافع خود آمادگي كامل دارد و نيروهاي بيگانه در منطقه دريافته‌اند كه ايران با هرگونه تعرض برخورد خواهد كرد و كشورهاي منطقه نيز مي‌دانند كه حضور نيروي دريايي ايران در منطقه موجب برقراري آرامش و امنيت منطقه و حضور نيروهاي بيگانه عامل چالش بوده است.

دريادار سياري درباره برخي اقدامات و تهديدات در منطقه گفت: بخشي از تهديدهاي امروز تهديدهاي رواني است كه دشمنان در منطقه اجرا مي‌كند و ما هيچگاه تحت تاثير عمليات رواني قرار نمي‌گيريم و اگر بخشي از اين تهديدات هم جنبه نظامي داشته باشد نيروي دريايي در كنار ساير نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي آمادگي دفاعي كامل دارد تا جواب هر تهديدي را بدهد.

وي افزود: نيروي دريايي در شرايط كنوني تهديد را خوب شناخته و آمادگي نظامي خود را بر مبناي تهديد حفظ كرده است و خوب مي‌دانيم كه امنيت جامعه ما به ميزان آمادگي ما بستگي دارد و براين است اعلام مي‌كنيم اين آمادگي در سطح نيروي دريايي وجود دارد و هرگونه حركت نظامي در محدوده آبهاي درياي عمان و خليج فارس و تنگه هرمز از چشم دريادلان دور نيست.

فرمانده نيروي دريايي ارتش خاطرنشان كرد:جمهوري اسلامي ايران داراي سه هزار كيلومتر مرز دريايي است و امروز ايران در اجراي تدابير فرماندهي كل قوا، دريا را به عنوان مانع محسوب نمي‌كند، بلكه دريا را به عنوان عامل توسعه به حساب مي‌آورد.

دريادار سياري تصريح كرد: بايد از اين نعمت خدادادي كه در اختيار ما قرار گرفته است در توسعه پايدار استفاده كنيم، ولي به همان اندازه كه ارزش دارد به همان اندازه هم نياز به نگهداري دارد.
 دوشنبه 4 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن