تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816360794




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مايكروسافت باز هم به دادگاه فراخوانده شد


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: مايكروسافت باز هم به دادگاه فراخوانده شد
۶- ارتقاى سخت افزارى: سعى كنيد در صورت امكان نسبت به ارتقاى سيستم خود بكوشيد و در بين قطعات سخت افزارى موجود در رايانه شما قطعات اصلى تر عبارتند از RAM، هارد، مادربرد و CPU. در هنگام خريد رايانه از قابليت ارتقا در برد خود مطمئن شويد، به عنوان مثال تا چه ظرفيتى از RAM را پشتيبانى مى كند قابليت نصب چه نوع هاردديسكى را دارد- تا چه سرعتى از CPU ها را مورد پشتيبانى قرار مى دهد و مسائلى از اين دست. اگر از سرعت رايانه خود گله مند هستيد و برايتان مقدور است ابتدا RAM رايانه را ارتقا دهيد، براى اين منظور مى توانيد معادل RAM فعلى به RAM اضافه كنيد و يا در صورت پائين بودن سرعت چرخش هاردديسك از هاردهاى دور بالا (پلاس) و يا SATA استفاده كنيد و تفاوت را تجربه كنيد.
۷- غيرفعال كردن برنامه هاى غير ضرورى: اگر از آن دسته از كاربران هستيد كه عادت به نصب هر برنامه اى داريد هميشه به دنبال آخرين نسخه هاى نرم افراز بوده و يا به محض دريافت نرم افزار جديد آن را نصب مى كنيد بايد به شما هشدار بدهم كه اين كار پيامدهاى فراوانى دارد كه يكى از مهم ترين آنها پائين آمدن سرعت رايانه شما مى باشد.
در صورت عدم نياز به برنامه اى كه بر روى سيستم شما نصب شده است حتماً آن را Uninstall كنيد و از حذف Folder ها و فايل هاى آن خوددارى كنيد، اجازه دهيد كه Folder ها در طى فرآيند Uninstall به صورت اتوماتيك حذف شوند و از حذف دستى آنها اجتناب كنيد.
۸- جلوگيرى از نفوذ هكرها: براى جلوگيرى از نفوذ اين شياطين به رايانه تان حتماً از يك نرم افزار ضد هك استفاده كنيد و فراموش نكنيد كه آن را به روز نگه داريد به عنوان نمونه مى توانيد از نرم افزار Black ice و يا Zone alarm استفاده كنيد.
۹- عدم استفاده از Internet explorer : با توجه به گسترش استفاده از IE به عنوان مرورگر پيش فرض صفحات Web بسيارى از برنامه هاى جاسوسى و Trojen ها فقط در صورتى دانلود و اجرا مى شوند كه شما از IE استفاده كنيد و اين به دليل رواج استفاده از IE به عنوان مرورگر است. در صورت امكان از مرورگرهاى Fire fox،Opera براى اين منظور بهره بگيريد اما اگر از طرفداران پر و پا قرص IE هستيد سعى در افزايش امنيت IE داشته باشيد. به عنوان مثال همواره Cookie ها را پس از قطع شدن از اينترنت پاك كرده و يا محتويات Temporary Internet file را پاك كنيد به علاوه در جلوگيرى از نفوذ Cookie هاى خطرناك به سيستم خود هيچ اقدام امنيتى را ناديده
نگيريد.
۱۰- دانلود مطمئن داشته باشيد: هميشه سعى كنيد كه از سايت هاى مطمئن نرم افزارهاى مورد نياز خود را تأمين كنيد و از سر زدن به سايت هايى كه به صورت Free نرم افزار در اختيار شما مى گذارند اجتناب كنيد، اين سايت ها همراه با نرم افزارهايى كه مى فرستند ممكن است كه تعدادى ويروس نيز هديه بفرستند پس همواره مراقب باشيد.
مطمئن ترين سايت ها براى دانلود نرم افزار، سايت اصلى شركت سازنده نرم افزار است كه شما مى توانيد با جست وجويى مختصر در اينترنت به راحتى به اين سايت دست يافته و نرم افزار مورد نياز خود را دانلود استفاده كنيد.
۱۱- استفاده از NTFوSFAT : اگر سيستم عامل شما از FAT16 استفاده مى كند همين الان دست به كار شده و آن را به FAT32 و يا NTFS تبديل كنيد.
اگر هم از FAT32 بهره مى بريد آن را به NTFS ارتقا دهيد.
دليل اين ارتقا را مى توان در افزايش حجم و تعداد فايل هايى كه در سيستم قابليت ذخيره سازى دارند، عنوان كرد به علاوه اين ارتقاى كارآيى و امنيت را براى شما به ارمغان خواهد آورد.
-12 Anti pop up pop upها را كه مى شناسيد؟ همان پنجره هاى مزاحمى كه موقع اتصال به اينترنت بدون اجازه شما بر روى مونيتور ظاهر شده و معمولاً نيز حاوى پيام هاى تبليغاتى براى شما هستند و از شما مى خواهند كه به عنوان مثال به كشورى خاص مسافرت كرده اين منوهاى مزاحم معمولاً باعث قفل شدن مرورگر شده و سرعت Loadشدن صفحات را پائين مى آورد به علاوه در بعضى از مواقع حاوى كدهاى مخرب و ويروس نيز مى باشد، شما براى جلوگيرى از اين مزاحمين به تدبيرى انديشيده ايد؟
من به شما استفاده از نرم افزارهايى مانند Adwave را پيشنهاد مى دهم كه قابليت Anti pop up را دارد و به شما در خلاصى از اين مزاحمان كمك فراوانى خواهد كرد.
-13 : ServicPack هميشه ويندوز خود را به روز نگه داريد. شركت مايكروسافت معمولاً پس از ارائه هر نسخه از سيستم عامل خود بسته هاى اصلاحى و به روز كننده را بر روى وب سايتش قرار مى دهد كه حاوى كدهاى اصلاح كننده در جهت افزايش سرعت و امنيت سيستم عامل است.
سعى كنيد كه آن را دانلود كرده و نصب كنيد و در صورتى كه به اينترنت دسترسى نداريد از CDهاى موجود در بازار براى اين منظور استفاده كنيد.
۱۴- عدم اشتراك گذارى: در شبكه هاى نامطمئن هيچ گاه فايل ها و پوشه هاى خود را بين خود و ساير كاربران به اشتراك نگذاريد به علاوه امكان Remote را نيز روى سيستم خود غيرفعال كنيد تا ديگران امكان دسترسى به سيستم شما را نداشته باشند.
۱۵- اجراى ويروس ياب: ويروس ها بيشترين منابع سيستم را به خود و اهدافشان اختصاص مى دهند و سعى در گمراه كردن سيستم عامل دارند به همين دليل رايانه هاى آلوده همواره از كاهش كارآيى و سرعت رنج مى برند.
برخى از ويروس ها توانايى از كار انداختن سيستم را دارند. به علاوه اگر اطلاعات تان مهم است هميشه آنتى ويروس خود را به روز نگه داريد.
هم اكنون آنتى ويروس هاى فراوانى وجود دارد كه مى توان تفاوت هاى آنها را به شرح زير برشمرد: عمليات همه نرم افزارهاى ضد ويروسى يكسان است و همگى عمليات اسكن فايل ها و پاك سازى پوشه هاى آلوده را انجام مى دهند تفاوت اصلى بين آنتى ويروس ها در سرعت و دقت و قابليت هاى بيشتر مانند اسكن فولدرهاى پنهان شده، اسكن Mail Box و... مى باشد. به علاوه هيچ گاه فراموش نكنيد كه نصب ضد ويروس و رها كردن آن براى شما كافى نيست و شما بايد همواره نسبت به به روز نگه داشتن آنتى ويروس خود فعال بوده و سعى در به روز نگه داشتن آن نمائيد.
asemoni.com
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن