تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806866885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چه ميوه هايي موجب سفيدي رنگ دندان ميشوند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سفيد كردن دندانها با چند روش طبيعي

اكثر ما وقتي تبليغات تلويزيوني و مجلات را در مورد روشهاي سفيد كردن دندانها ميبينيم به فكر مي افتيم كه در اين زمينه اقدامي بكنيم و در نتيجه لبخندي زيبا داشته باشيم اما گاهي نگران اثرات سوء اين روشها هستيم.
به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا، در اين مقاله كه در سايت تخصصي ارگانيك به چاپ رسيده چند روش طبيعي و غيرشيميايي براي سفيد كردن دندانها ارائه شده كه درعين حال اينگونه اثرات سوء را نيز ندارند. اين روشها عبارتند از:
- خوردن كرفس و سيب؛ اين دو خوردني حاوي سلولزهاي رشته اي هستند كه مانند يك مسواك طبيعي ميتوانند به آرامي و بدون ضرر، دندانها را تميز و سفيد كنند. اين خوردنيها اثر رنگدانه هاي ناشي از مواد غذايي را از روي دندانها پاك ميكنند.
- استفاده از پراكسيد هيدروژن (يا آب اكسيژنه)؛ اين ماده كاملا طبيعي و غيرسمي كه تركيبي از مولكولهاي اكسيژن و آب است و ميتواند به شيوه اي بي خطر دندانها را پاكسازي كند و براي بهداشت و سلامت كلي دندانها نيز مفيد است. روش استفاده از آب اكسيژنه اين است كه پودر 3 درصد آن را در آب شير به مقياس 50-50 حل كرده و هر شب قبل از خواب دندانهايتان را با اين محلول بشوئيد. پس از چند هفته متوجه خواهيد شد كه دندانهايتان سفيدتر و روشنتر شده اند.
- توت فرنگي بخوريد؛ اين ميوه خوشمزه و پرطرفدار تابستاني به دليل اينكه حاوي ماده اي موسوم به اسيد ماليك است درسفيد كردن دندانها نقش موثري دارد. براي بهره مند شدن بيشتر از اين خاصيت توت فرنگي هفته يكبار دستورالعمل زير را انجام دهيد:
- ابتدا يك عدد توت فرنگي را با يك قاشق غذاخوري جوش شيرين تركيب كنيد تا يك خمير قرمز رنگ حاصل شود. اين خمير را روي مسواك قرار داده و آن را مدت 5 دقيقه روي دندانهايتان بگذاريد.
- براي جلوگيري از پوسيدگي دندانها پس از 5 دقيقه با يك مسواك استاندارد، دندانهايتان را بشوييد تا هرگونه قندطبيعي از روي دندانهايتان پاك شود.
- استفاده از پوست پرتقال و برگهاي درخت برگ بو؛ اين دو سفيد كننده طبيعي دندانها كه غير معمولتر از بقيه موارد هستند ميتوانند رسوبات روي دندانها را تاحد زيادي برطرف كرده و دندانها را درخشانتر كنند شما ميتوانيد به نوبت هر يك از آنها را به طور خشك يا به صورت پودر تركيبي با يكديگر روي دندانها بگذاريد.
- و بالاخره ميتوانيد از جوش شيرين استفاده كنيد براي اين منظور ميتوانيد 6 قاشق غذاخوري جوش شيرين را با 3/1 قاشق غذاخوري نمك، 4 قاشق چايخوري گليسيرين و 15 قطره روغن نعنا يا ديگر روغنهاي گياهي تازه كننده بازدم تركيب كنيد اين تركيب را به مقادير كم هر وقت كه ميخواهيد دندانهايتان سفيدتر شوند روي آنها بگذاريد و بعد از مدتي دهانتان را بشوئيد






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن