تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820107057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروزنده:خاتمي برنامه‌اي براي اداره كشور ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: فروزنده:خاتمي برنامه‌اي براي اداره كشور ندارد
قائم مقام جمعيت ايثارگران چالش‌هاي پيش‌ روي خاتمي را وجود نيروهاي تندرو، عدم كارآمدي و نداشتن برنامه براي اداره كشور دانست و افزود: جريان دوم خرداد با توجه به سابقه خود در اداره كشور و چالش‌هاي پيش رو با مشكلات بسياري در انتخابات روبرو خواهد بود.

لطف‌االله فروزنده قائم مقام جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با فارس با اشاره به جلسه شب گذشته شوراي مركزي اين تشكل، گفت: در اين جلسه ضمن گراميداشت هفته بسيج شوراي مركزي بر رواج فرهنگ بسيجي در كشور تاكيد كردند و عمل به اين فرهنگ را سبب كارآمدي در همه عرصه‌ها دانستند.

وي با بيان اينكه در حال حاضر فرهنگ بسيجي در سطح كشور رواج دارد، افزود: بايد كوشيد اين فرهنگ در كشور نهادينه شود و برنامه پنجم توسعه كشور نيز بر اساس مدل بسيجي شكل بگيرد.

فروزنده با تاكيد بر اينكه نظام استكبار با ايجاد تغييرات، ماهيت خود را از دست نمي‌دهد، تصريح كرد: نظام اسلامي ايران مانند گذشته بايد در مقابل نظام استكبار با ديپلماسي فعال خود ايستادگي كند و بر حق انرژي صلح آميز هسته‌اي خود پا فشاري كند.

قائم مقام جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با اشاره به برنامه‌هاي جريان دوم خرداد براي شركت در انتخابات رياست جمهوري دهم، گفت: جريان دوم خرداد از لحاظ فكري چار مشكل هستند و در اين راستا خاتمي با چالش‌هاي جدي روبرو است.

وي چالش‌هاي پيش‌ روي خاتمي را وجود نيروهاي تندرو، عدم كارآمدي و نداشتن برنامه براي اداره كشور دانست و افزود: جريان دوم خرداد با توجه به سابقه قبلي خود در اداره كشور و چالش‌هاي پيش رو با مشكلات بسياري در انتخابات آتي روبرو خواهد بود.

فروزنده بر تعامل دولت و مجلس در جهت كارآمدي بيشتر تاكيد كرد و گفت: جريان اصولگرايي با افزايش كارآمدي بايد در راستاي خدمت رساني مطلوب‌تر به مردم گام بر دارد.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران با اشاره به رايزني‌هاي اين تشكل براي طراحي مدلي در جهت وحدت فراگير جريان اصولگرا، افزود: مديريت دولت و مجلس با توجه به اينكه بدست اصولگرايان است بايد با افزايش وحدت و كارآمدي موجب اعتماد بيشتر مردم به اين جريان شوند.

نظرات كاربران:
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن