تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813531176




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با اعتبار 17 هزار و 515 ميليون ريال؛ 5 طرح بزرگ زيربنايي در استان مركزي اجرا مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با اعتبار 17 هزار و 515 ميليون ريال؛ 5 طرح بزرگ زيربنايي در استان مركزي اجرا مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون بهبود امور دام سازمان جهادكشاورزي استان مركزي گفت: با اعتبار 17 هزار و 515 ميليون ريال، پنج طرح بزرگ زيربنايي در بخش دام و طيور و آبزيان استان مركزي اجرا مي‌شود.


علي ابراهيمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك اظهار داشت: در راستاي اجراي تكاليف آيين‌نامه اجرايي ماده 79 قانون برنامه در ارتباط با اعتبارات تملك دارايي‌هاي استاني، معاونت بهبود توليدات دامي سازمان پنج طرح بزرگ زيربنايي با مجموع 37 پروژه و 34 شرح عمليات اجرايي و با اعتبار 17 هزار و 515 ميليون ريال در زيربخش دام و طيور و آبزيان در سطح استان در دست اجرا دارد.
وي تصريح كرد: اين طرح‌ها شامل طرح بهبود و افزايش توليدات دام و طيور و توسعه خدمات دامپروري با صرف هزار و 45 ميليون ريال، طرح بهبود تغذيه و جايگاه دام، هزار ميليون ريال، اجراي امور زيربنايي مجتمع‌هاي دامداري، 12 هزار و 350 ميليون ريال، بهبود مديريت آبزي‌پروري 2 هزار و 520 ميليون ريال، توسعه و ايجاد تاسيسات زيربنايي آبزيان، 600 ميليون ريال است.
معاون بهبود توليدات دامي سازمان جهادكشاورزي استان مركزي همچنين از اختصاص 77 ميليارد ريال اعتبار به منظور تامين يارانه نهاده‌هاي دام و طيور از محل متمم قانون بودجه 87 براي خسارت‌ديدگان از خشكسالي و سرما خبر داد و گفت: اين اعتبار به منظور تامين يارانه خريد و توزيع جو، ذرت، كنجاله سويا و انواع علوفه و نيز تامين مكمل‌هاي دامي ويتامينه ابلاغ شده است.
ابراهيمي اظهار داشت: با اعتبار مذكور يارانه مورد نياز براي خريد و توزيع 56 هزار و 249 تن انواع نهاده‌ها شامل 28 هزار و 346 تن جو، 21 هزار 259 تن ذرت و 6 هزار و 644 تن كنجاله سويا براي دامداران و مرغداران استان فراهم مي‌شود.
معاون بهبود امور دام سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي تصريح كرد: توزيع نهاده‌هاي مذكور از طريق شركت پشتيباني امور دام استان با معرفي معاونت بهبود توليدات دامي سازمان انجام مي‌گيرد.
انتهاي پيام/ح20
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن