تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815527188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بروزرسانی های نوکیا ادامه دارد: آپدیت رسمی برای سیمبین 3.2 و 5.0


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: گوشیهای قدیمی سیمبین نسخههای 3.2 و 5.0 آپدیت میشوند.

اگر از داشتن گوشیهایE72 ، 5230 یا دیگر گوشیهای نوکیا که با نسخههای قدیمیتر از سیمبین 3 اجرا میشوند به خود میبالید، مطمئنا از شنیدن این خبر که به زودی تلفن همراه شما قابلیتهای جدیدی خواهد داشت، بسیار هیجانزده خواهید شد:

با وجود اینکه پلتفرمهای جدید سیمبین و گوشیهای جدیدی مانند نوکیا X7 و E6 عرضه شدهاند، گوشیهای قدیمی که کاربران هنوز از آنها استفاده میکنند هنوز فراموش نشدهاند. تیم نرمافزار نوکیا در حال کار بر روی بهروزرسانی این گوشیها نیز هستند، تا علاوه بر رفع مشکلات و بهبود آن، مجموعه امکانات آنها را ارتقا دهند.

هدف این بهروزرسانی ارتقا نسخههای سیمبین 3.2 و 5.0 است. گوشیهایی که میتوانند از این بهروزرسانی بهرهمند شوند عبارتند از:

سیمبین 3.2:
نوکیا E72، E52، E5، C5-00، 6700 slide

سیمبین 5.0:
نوکیا C6-00، C5-03، 5230، 5235، 5250، X6، N97 mini، 5800 XpressMusic، 5530 XpressMusic

یکی از بهروزرسانیهای اصلی، نسخه 7.3 مرورگر نوکیاست. البته همین نسخه هم در گوشیهای سیمبین جدیدتری که با سیمبین Anna میآیند عرضه میشود. این نسخه مرورگر پرسرعتتری دارد و از نامهای دامنه بینالمللی (IDNs) و حروف non-ASCII (کد امریکایی استاندارد برای مبادله اطلاعات) مانند عربی و چینی پشتیبانی میکند. در نهایت شما تجربه مرور بهتری خواهید داشت.

Ovi Maps یکی دیگر از امکانات به روزرسانی در این گوشیهاست، اما دو نسخه متفاوت دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. Ovi Maps 3 SR4 در گوشیهای سیمبین 3.2 قابلیت موقعیتیابی در مکانهای سرپوشیده را فراهم میکند. کاربران سیمبین 5.0 میتوانند از نسخه Ovi Maps 3 SR6 استفاده کنند و به خطوط حمل و نقل عمومی و سایت شبکههای اجتماعی دسترسی پیدا کنند.

و در نهایت، یک سری شکلکهای گرافیکی نیز به گوشیهای نامبرده اضافه میشود تا هنگام تایپ پیام یا ارسال MMS به دوستان یا خانواده حسابی سرگرم شوید. به روزرسانی این گوشیها به این صورت خواهد بود:

دانلود نوکیا C6-00 و نوکیا 5230 از همین امروز آغاز میشود و بقیه مدلها در هفتههای آتی به نسخههای جدید مزین میشوند.

نکته دیگر اینکه، بهروزرسانی در یک زمان برای همه گوشیها عرضه نمیشود و طی مراحل گوناگون اتفاق خواهد افتاد. پس باید اطمینان حاصل کنید که بهروز رسانی اتوماتیک نرمافزاری در گوشی شما فعال است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 494]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن