تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار خورموج: پرسنل شهرداري خورموج چهار ماه حقوق دريافت نكرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار خورموج: پرسنل شهرداري خورموج چهار ماه حقوق دريافت نكرده‌اند
خبرگزاري فارس: شهردار خورموج گفت: از چهار ماه حقوق معوقه پرسنل شهرداري خورموج تنها يك ماه از مطالبات كارگران و كارمندان اين شهرداري پرداخت شده است.


عزيزالله خورشيدي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: عدم بضاعت مالي، شهرداري را در تنگناي مالي قرارداده است كه با اين روند بعيد است، بتوانيم مشكلاتمان را حل كنيم.
وي با اشاره به اينكه شهرداري‌هاي پنج شهر استان بوشهر مشكلات مالي عمده‌اي دارند، افزود: شهرداري‌هاي خورموج، دير، كنگان، برازجان و گناوه با مشكل مالي روبه‌رو بوده است به ‌طوري كه در پرداخت حقوق پرسنل خود با مشكل مواجه هستند.
شهردار خورموج با اشاره به تاسيس تعاوني مصرف كاركنان شهرداري خاطرنشان كرد: تعاوني مصرف كاركنان شهرداري در آينده‌اي نزديك با همكاري شوراي شهر خورموج تاسيس مي‌شود و اعضاي تعاوني با همكاري اداره تعاون از 8 ميليون تسهيلات برخوردار مي‌شوند.
وي اضافه كرد: با راه‌اندازي اين شركت تعاوني مشكل حقوق و مزاياي شهرداري برطرف مي‌شود و حتي تنظيفات شهر را به كارگران شهرداري واگذار مي‌كنيم .
خورشيدي با اشاره به فضاي سبز خورموج يادآور شد: در اين چند سال فعاليت شهرداري توجه خاصي به فضاي سبز نشده ولي در دو سال گذشته بخش عمده‌اي از شهر به فضاي سبز تبديل شده است.
وي در زمينه اقدامات شهرداري مبني بر تعريض بلوار بيمارستان خورموج تا دره تاج‌آباد گفت: نظر به اينكه زيرسازي به پايان رسيده است، از هفته آينده عمليات آسفالت و سنگ جدول‌ها آغاز و به مدت شش روز انجام پروژه خاتمه مي‌يابد.
خورشيدي با اشاره به انتقال ساختمان شهرداري به محل جديد تصريح كرد: تا پايان سال شهرداري به محل جديد منتقل مي‌شود
وي افزود: ساختمان جديد در محلي به مساحت 2 هزار متر مربع و در سه طبقه كه طبقه نخست و دوم آن براي انجام خدمات اداري و طبقه سوم شمال منزل شهردار و مهمانسرا است.
شهردار خورموج تصريح كرد: براي اين طرح تاكنون 300 ميليون تومان هزينه شده است و تا پايان پروژه 300 ميليون تومان ديگر هزينه مي‌شود.
انتهاي پيام/ح20
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن