تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815452586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تأكيد امامان جمعه استان بر گسترش تفكر بسيجي در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: تأكيد امامان جمعه استان بر گسترش تفكر بسيجي در جامعه
امامان جمعه استان خراسان رضوي در آيين وحدت بخش نمازجمعه با گرامي داشت هفته بسيج بر تقويت روحيه بسيجي و گسترش فرهنگ و تفكر بسيجي در جامعه تأكيد كردند. آنان با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري، لزوم توجه به فرهنگ نماز و اقامه اين فريضه الهي را مورد تأكيد قرار دادند و با اشاره به ايام برگزاري آيين عبادي حج ابراهيمي بهره گيري بيشتر حجاج ايراني از اين سفر معنوي را خواستار شدند.خطيبان جمعه استان درباره حوادث غزه، هفته نيروي دريايي، توافق نامه امنيتي عراق، اظهارات رئيس جمهور جديد آمريكا و روز زيارتي امام رضا(ع) نيز سخن گفتند.

رمز ماندگاري بسيج
ريوش - امام جمعه كوهسرخ با بيان ويژگي هاي مومنان به روز زيارتي امام رضا(ع) اشاره كرد و توأم بودن زيارت با معرفت و ولايت را از شرايط قبولي آن دانست.

حجت الاسلام «اميني» با تشريح رمز ماندگاري بسيج و نقش اين نهاد در نظام اسلامي ما گفت: مردمي بودن و گفتمان سازي بسيج و انعطاف پذيري، رمز ماندگاري اين نيروست و خوشبختانه امروز گفتمان غالب و مسلط در جامعه گفتمان بسيج است كه عبارت از ايثارگري، شهادت طلبي، عدالت خواهي و ولايت مداري است.

بسيج قلب ملت است
خليل آباد - امام جمعه خليل آباد با توصيه به رعايت دستورات اسلام، مردم را به حضور بيشتر در نمازهاي جمعه و جماعت و مجالس مذهبي دعوت كرد.حجت الاسلام غفاري با بيان اين كه اگر كسي در نظام اسلامي به گناهي آلوده شود، هيچ عذري از او پذيرفته نخواهد شد، به روز زيارتي حضرت امام رضا(ع) و ديگر مناسبت هاي هفته اشاره كرد و از بسيج به عنوان قلب تپنده ملت ياد كرد.وي با تأكيد بر اين كه بسيجيان بازوي توانمند اسلام هستند و در تمامي دوران پرفراز و نشيب انقلاب حضورشان دشمنان را نااميد كرده است، ياوه گويي هاي بدخواهان انقلاب مبني بر اختلاف بين دولت و مجلس را سخني بيهوده دانست و اظهار داشت: باوجود بهره مند بودن از نعمت ولي فقيه هيچ اختلافي در جامعه به آن معنا كه موجب خشنودي دشمنان شود، به وجود نخواهد آمد.

سياست مداران نياز به فكر بسيجي دارند
كاشمر - سياست مداران باتجربه بايد بسيجي فكر كنند تا در شناخت تحولات جديد دنيا دچار اشتباه نشوند.خطيب نماز جمعه كاشمر با اشاره به تشكيل بسيج در پنجم آذرماه سال ١٣٥٨ به فرمان حضرت امام خميني و تبريك اين روز به بسيجيان افزود: بسيج نيروي عظيم و شكوهمندي است كه امروز با توانايي و استعداد قدرتي جديد به ابتكار بنيان گذار جمهوري اسلامي در اختيار مستضعفان و مسلمانان قرار گرفته است.حجت الاسلام سيدقاسم يعقوبي چهره بسيجي را چهره بندگي خداوند دانست و اظهار داشت: بسيج فرزند مسجد و مسجد خانه تفكر بسيجي است .وي گفت: بسيج امروز به فضل الهي تفكري است كه سياست مداران كهنه كار كلاسيك دنيا بايد آموزه ها و آموخته هاي خود را كنار بگذارند و سياست هاي خود را از بسيج الهام بگيرند.وي همچنين در ادامه به اظهارات اخير رئيس جمهور جديد آمريكا اشاره كرد و اظهار داشت: اظهارنظر اوباما از نحوه استفاده بوش از سياست هويج و چماق يا از خامي آن حكايت دارد يا اين كه تصميم سازان او قصد فريبش را دارند.

حضور فعال و بانشاط در عرصه ها
نصرآباد-امام جمعه نصرآباد در خطبه اول به تبيين نشانه هاي دنياي مذموم پرداخت و با بيان اين كه عشق به دنيا انسان را منتهي به هلاكت مي كند، اظهار داشت: نگراني، اضطراب و نااميدي به زندگي از آثار علاقه به دنيا محسوب مي شود.وي با ستايش از مقاومت نوار غزه اظهار داشت: درحالي كه نوار غزه با شجاعت هرچه تمام تر در حال مقاومت است تا از عزت و شرف جهان اسلام دفاع كند، متأسفانه برخي از سران عرب در حال زمينه سازي براي همكاري و سازش با رژيم صهيونيستي هستند.حجت الاسلام توكلي با اشاره به اين كه رفتار بسيجيان علوي در بستر همه تحولات زمان بايد الگو باشد، پيوستگي و التزام به حق، هم گرايي و هم صدايي در دين، حضور در وسط مهلكه خطر و دفاع از ارزش ها را از ويژگي هاي رفتاري بسيجيان برشمرد.

بسيج اهل كوتاه آمدن نيست
صالح آباد - بسيج برخلاف ساير حزب ها، فرقه ها، گروه ها و جناح ها كه انگيزه هاي مادي، كسب قدرت و افكار خاصي را دنبال مي كنند، باهدف حركت بر محور اتحاد و آرمان هاي والاي نظام ولايت به راه خود ادامه مي دهد.خطيب موقت جمعه صالح آباد افزود: بسيج همواره آماده جهاد و جان فشاني در راه خداست و اهل كوتاه آمدن در مقابل دشمن نيست.«حجت الاسلام ابوذري» با اشاره به انتخابات رياست جمهوري آمريكا و انتخاب اوباما به عنوان اولين رئيس جمهور سياه پوست تاريخ آمريكا اظهار داشت: دولت آمريكا اصل نظام جمهوري اسلامي ما را قبول ندارد، آن ها وقتي با ما آشتي مي كنند كه ما از دين، نظام و ارزش هاي اسلامي خود دست برداريم و فرهنگ جهاد و شهادت طلبي خود را فراموش كنيم.

حج؛ راهنماي اصلي انسان ها
خرو - امام جمعه شهر خرو درآستانه ايام حج به بيان اهميت حج پرداخت و گفت: خداوند كعبه را شاخص و موضوع حركتي قرار داد و حج به عنوان شاخص و ستون و راهنماي اصلي انسان هاست.حجت الاسلام دستجردي با اشاره به آغاز هفته بسيج، در بيان ويژگي هاي بسيج گفت: بسيج دايرة المعارف انقلاب است كه ايمان و اخلاص و اطاعت آگاهانه، عدالت طلبي، ايثارگري، زهد و قناعت و ظلم ستيزي از خصوصيات بسيجيان است.

رعايت قوانين اسلامي در خانواده
جوين - خطيب جمعه جوين در خصوص قوانين اسلامي خانواده گفت: ما بايد طوري در خانواده برخورد كنيم كه جامعه اسلامي را از خطاها مصون دارد.حجت الاسلام دليري پور با اشاره به توافق امنيتي عراق و دولت غاصب و متجاوز آمريكا گفت: قانون كاپيتولاسيون بعد از سال هاي سال كه در ايران حاكميت داشت و انقلاب اسلامي طومار اين قانون را درهم پيچيد، دوباره در عراق كشور اسلامي همسايه تكرار شد.وي با تبريك هفته بسيج گفت: بسيج در واقع پايه هاي اصلي نظام را محكم و استوار نگه داشته و آن چنان با صلابت و قدرت و قوت در مقابل دشمنان داخلي و خارجي ايستاده كه كسي جرأت كوچك ترين حركت در مقابل نظام را ندارد.

بسيجي مردم دار است
گلبهار: امام جمعه گلبهار گفت: در جامعه اسلامي بايد فرهنگ بسيجي، تفكر بسيجي و سيره بسيجي ملاك و معيار عمل باشد زيرا بسيجي مردم يار و مردم دار است. حجت الاسلام زنگنه با اعلام اين كه «بسيج يكي از بركات انقلاب است» افزود: بسيجيان بايد سعي كنند اسوه و الگو بودن خود را حفظ كنند. وي در خطبه اول به بيان شرايط قانون گذار در جامعه اسلامي پرداخت.

ترويج نماز در جامعه
بردسكن: امام جمعه بردسكن با اشاره به هفدهمين اجلاسيه نماز در تهران بر گسترش و ترويج نماز در جامعه تأكيد كرد.حجت الاسلام «عباسعلي احمدزاده» افزود: نماز را بايد سرلوحه كار خود قرار دهيم و در همه صحنه ها نماز را پياده كنيم. وي به هفته بسيج اشاره كرد و گفت: اگر بسيج امروز در دنيا حرف اول را مي زند به خاطر اين است كه بسيج همراه با معنويت است. وي اظهار داشت: اگر معنويت از بسيج گرفته شود آن روز ما هيچ چيزي نخواهيم داشت و كارايي مان را نيز از دست خواهيم داد. امام جمعه بردسكن به تشكيل ارتش ٢٠ ميليوني به فرمان امام(ره) اشاره كرد و گفت: بسيج ما از جنس انقلاب و يك پديده بي سابقه است. وي به شجاعت و ايثارگري هاي بسيجيان در دوران ٨ سال دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: بسيجيان به بهترين شكل و شيوه با دشمنان مبارزه كردند.

شاخصه هاي بسيج
فيض آباد - امام جمعه فيض آباد با گرامي داشت هفته بسيج گفت: بسيج يكي از ارزشمندترين يادگارهاي امام(ره) است كه با تمام وجود در تمامي عرصه ها مدافع انقلاب اسلامي و نظام بوده است.حجت الاسلام «بهمني» روحيه ايثار، جهاد و شهادت، حق گويي، استقامت در مقابل زورگويان و ... را از شاخصه هاي بسيج دانست و گفت: بايد تمامي جامعه به سوي تفكر بسيجي سوق پيدا كند.وي همچنين با اشاره به عوامل استواري بنيان هاي خانواده به آسان گيري ازدواج ها و دقت در انتخاب همسر چه مرد و چه زن تأكيد كرد و افزود: تأسي به شيوه و روش ائمه در ا ين امر بسيار راه گشاست و در تقويت استحكام خانواده ها بسيار موثر مي باشد.

بسيج، اقيانوس بي كران اخلاص
سرخس - امام جمعه سرخس با تبريك هفته بسيج، بسيج را محور اقتدار و استمرار انقلاب اسلامي و شاهكار امام عظيم الشأن دانست.حجت الاسلام حسين ملكي ابرده افزود: بسيج اقيانوس بي كران اخلاص، ايثار و مدرسه عشق و فضيلت است.وي بسيج را سدي شكست ناپذير در مقابله با مستكبران دانست و لزوم استمرار انقلاب را تفكر بسيجي كه همان تقوا، اخلاص، مقاومت و ايستادگي در مقابل زورگويان عالم است، عنوان كرد.وي در بخش ديگري از سخنان خود آشنا نبودن زن و مرد به وظايف زناشويي را از عوامل متلاشي شدن خانواده ها و طلاق برشمرد. او از همه مسئولان خواست تا با وحدت و يك پارچگي در كنار فرماندار و امام جمعه به پيشرفت و شكوفايي شهر بپردازند و از تفرقه و برانگيختن احساسات جاهلانه پرهيز كنند.

افزايش بالندگي بسيج
نيشابور - خطيب موقت نماز جمعه نيشابور گفت: بسيج سال به سال از لحاظ كيفي و كمي در حال بالندگي است. حجت الاسلام «رجب علي سلامي» خاطرنشان كرد: هم اكنون بيش از چهار ميليون بسيجي به تعبير مسئولان سازمان دهي شده اند اما در اصل هركس روحيه خدمت و خدمتگزاري و دلسوزي به انقلاب در سر داشته باشد، هرچند در بسيج ثبت نام نكرده باشد، بسيجي به شمار مي رود.وي با اشاره به توافق نامه امنيتي عراق و آمريكا گفت: امروز آمريكا در نقطه ضعف قرار دارد و به هيچ يك از اهداف خود در منطقه دست نيافته است و روز به روز در بين ملت ها مخصوصا ملت هاي منطقه منفورتر مي شود. وي بيان داشت: ملت و دولت مردان عراق در سايه مرجعيت بايد نسبت به نيرنگ هاي آمريكا هوشيار باشند.

ضرورت احسان به والدين
خواف - امام جمعه خواف گفت: احسان به والدين در رديف مهم ترين ركن اساسي و اعتقادي اسلام يعني توحيد قرار دارد و اين دال بر عظمت مقام والدين است كه پيامبر خدا فرموده است رضايت خداوند در گرو رضايت والدين است.حجت الاسلام «رمضان پور» به سالروز تشكيل بسيج اشاره كرد و گفت: بسيج از الطاف جليه خداوند به ملت ايران بود و نوري است كه انسان هاي خفته زيادي را در سرتاسر جهان بيدار كرد. وي از برگزاري مانور حاميان ولايت در اين شهرستان تشكر كرد و گفت: بسيجيان نمونه هاي بارزي از حاميان ولايت هستند و همان گونه كه ٨ سال جانانه در مقابل تمام دنياي كفر ايستادند امروز هم اين پيام را براي مرجعيت ديني ايران و اسلام دارند كه تا آخرين قطره خونشان از آرمان هاي امام راحل، انقلاب، شهيدان و ولايت فقيه حمايت خواهند كرد.

دفاع همه جانبه از نظام
كلات - امام جمعه كلات بسيج را يادگار بزرگ امام(ره) عنوان كرد و افزود: بسيج با حضور فعال در همه سطوح جامعه آماده دفاع همه جانبه از نظام است.حجت الاسلام قلي زاده ضمن محكوم كردن ادامه محاصره نوار غزه از سوي رژيم اشغالگر قدس، حملات و تخريب گروه هاي مختلف عليه دولت نهم را تقبيح كرد و از آن به عنوان جنگ احزاب نام برد. وي گفت: در حالي كه از سوي دولت نهم گام هاي مثبت زيادي در راستاي خدمت برداشته شده است اين تخريب ها نشانه غرض ورزي است.

جايگاه ترويج ارزش ها
دولت آباد - امام جمعه دولت آباد جايگاه معنوي ماه هاي ذي القعده و ذي الحجه را بسيار حائز اهميت خواند و گفت: در اين ماه هاي پرخير و بركت زياد دعا بخوانيد و به ثناگويي و مدح ائمه اطهار بپردازيد.حجت الاسلام عصمتي به نقل از مقام معظم رهبري بر اقامه نماز در مدارس تأكيد كرد و گفت: حضور در نماز و برپايي نماز جماعت نشانه ايمان و بندگي مومنان است. وي افزود: كساني كه در هنگام اقامه نماز جماعت به كار و داد و ستد و تجارت مشغول شوند، ممكن است در نزد خدا مذموم واقع شوند.وي در ادامه با گرامي داشت هفته بسيج تأكيد كرد: بسيج جايگاه ترويج ارزش هاي الهي و معنوي از طريق ساختارهاي اصولي در آن است.

هدف بسيجي تلاش در راه اعتلاي كشور، اسلام و انقلاب است
سبزوار: امام جمعه سبزوار گفت: هر فردي از نسل امروز و نسل هاي آينده براي پيشرفت و اعتلاي اسلام، كشور و انقلاب تلاش كند، بسيجي است.حجت الاسلام غلامحسين ابراهيمي افزود: اگر امروز مي خواهيم نظام و انقلاب بيمه شود، بايستي همه تفكر بسيجي داشته باشند.وي ملت ايران و به خصوص بسيج را از مصاديق بارز ايثار، فداكاري و عشق به ذات اقدس الهي ذكر كرد و افزود: اشتباهات يك گروه و يا طيف خاص را نمي توان به تمام مردم تسري داد.وي يكي ديگر از ثمرات بزرگ اين بذر را سپاه پاسداران عنوان كرد و ادامه داد: سپاه پاسداران توانست در طول سال هاي جنگ تحميلي رشادت ها و افتخارآفريني هاي زيادي از خود نشان دهد و در نهايت دشمن را به زانو درآورد.وي بر اتحاد و يگانگي بين مردم و به ويژه حوزه و دانشگاه نيز تاكيد كرد و گفت: علما و فرزندان انقلاب اجازه ندهند ايادي بيگانه و استكبار به اين دو محل حساس وارد شوند.امام جمعه سبزوار همچنين به بي دقتي ها و برخوردهاي نامناسب برخي ادارات با مردم اشاره كرد و رسيدگي سريع به مسائل و مشكلات مراجعه كنندگان به ادارات و به خصوص افراد مستضعف را مورد تاكيد قرار داد.

بسيجي نمادي از يك فرهنگ
فريمان: امام جمعه فريمان با اشاره به مسائل اخلاقي و اسلامي به تبيين توجه به كنترل زبان پرداخت و گفت: زبان از نعمت هاي الهي است و اگر كنترل و حراست نشود خطرناك ترين و آسيب پذيرترين عضو انسان است.حجت الاسلام طباطبايي در ادامه به مناسبت پنجم آذر سالروز تشكيل بسيج گفت: بسيج يك فرهنگ و بسيجي نمادي از اين فرهنگ است و به خاطر همين مديران جامعه ما به بسيجي بودن خود افتخار مي كنند. وي افزود: جامعه و كشور ما نياز به يك مديريت بسيجي دارد و اگر فرهنگ بسيجي در همه عرصه هاي مديريتي كشور حاكم باشد كسي جرأت نمي كند به قرآن و مراجع نظام و... توهين و يا در مواردي عرض اندام كند.وي از مسئولان خواست بيانات مقام معظم رهبري در اجلاس سراسري نماز را جدي بگيرند و توجه به مساجد و اهميت نماز و... را در دستور كار خود قرار دهند.

نماز، فريضه انسان ساز
تربت حيدريه- امام جمعه تربت حيدريه با اشاره به رهنمودهاي مقام معظم رهبري در باب نماز و پخش اذان از مساجد گفت: لازم است همگان اعم از خانواده ها، بازار، مدارس و دانشگاه ها به اين فريضه انسان ساز بيش از پيش اهتمام داشته باشند. حجت الاسلام «شريعتي تبار» با گرامي داشت هفته بسيج و ياد و خاطره بنيان گذار اين شجره طيبه، به شاخصه هاي فرهنگ بسيجي همچون ايمان، معرفت، عدالت خواهي، ظلم ستيزي، شجاعت، وحدت مقدس و حضور در همه ميدان ها براي دفاع از نظام اسلامي اشاره كرد و گفت: تا فرهنگ بسيجي در جامعه حاكم باشد، همه توطئه هاي استكباري محكوم به شكست است. وي توافق ذلت بار تحميلي در عراق را محكوم كرد و بر هوشياري ملت ها در برابر تلاش بيگانگان تاكيد كرد.

وحشت دشمنان
جغتاي- امام جمعه موقت جغتاي به تشكيل بسيج براي حفظ انقلاب اشاره كرد و گفت: اگر امروز دشمنان از كشور و انقلاب اسلامي ما وحشت دارند به خاطر حضور فعال، آگاهي و بيداري بسيجيان است.حجت الاسلام «هاشمي» افزود: بسيج براي مستضعفان مايه اميد و براي دشمنان عامل بيم است. وي پيوند با ولايت، اخلاص، اطاعت آگاهانه، عدالت خواهي، مقابله با استكبار و... را از ويژگي هاي تفكر بسيجي برشمرد.وي با اشاره به سخنان امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري در خصوص بسيج و اهميت آن گفت: در زمان جنگ با فرمان آگاهانه امام نيروهاي بسيجي سازمان دهي شدند و همواره در تمام صحنه ها حضور دارند.

آثار صله رحم
خوشاب: امام جمعه سلطان آباد با تشريح آثار به جاي آوردن صله رحم از ديدگاه امام علي(ع) گفت: صله رحم باعث گشاده دستي، رفع نقمت ، دوستي و مودت مي شود. حجت الاسلام «ثباتي مقدم» بسيج را مصداق كامل ايثار و فداكاري دانست و افزود: خلوص و صفا و تفكر بسيجي موجب قطع طمع دشمنان خواهد شد. وي گسترش نماز را در جامعه، موجب آرامش فردي و امنيت جامعه دانست.

حيرت جهانيان
تربت جام- امام جمعه موقت تربت جام گفت: حركت و عملكرد بسيج در ميدان هاي نبرد و پرخطر، حيرت و تعجب جهانيان را به دنبال داشته است. حجت الاسلام «زاهدي» افزود: بسيج با نيروي ايمان از ارزش هاي انقلاب حفظ و حراست مي كند. وي با تاكيد بر لزوم توجه به لذت هاي دنيوي كه امكان دارد پاداش اخروي انسان ها را زايل كند، خواستار حفظ دين و پرهيز از تسليم شدن در برابر زيبايي هاي دنيا شد.

سرمايه ارزشمند
درود- امام جمعه موقت درود روز زيارتي امام رضا(ع) را يادآور شد و مردم را به كسب فيض و بهره از اين روز و روز بزرگ «دحوالارض» فراخواند. حجت الاسلام قاسم زاده، پنجم آذرماه، سالروز تشكيل بسيج مستضعفان را از يادگارها و شاهكارهاي امام(ره) دانست.وي وجود نيروي بسيج در پيروزي انقلاب، جنگ تحميلي و حوادث مختلف نظام را سرمايه اي ارزشمند براي نظام اسلامي توصيف كرد و افزود: بسيج اگرچه يك تشكل ٢٠ ميليوني است تا از توطئه ها جلوگيري كند اما آن چه اهميت دارد، تفكر، فرهنگ و ارزش هاي بسيجي است كه مي تواند آحاد جامعه را از درون متحول كند و آنان را به رشد معنوي و اخلاقي برساند.

آينده نگري امام راحل
گناباد- امام جمعه موقت گناباد گفت: انقلاب اسلامي روح تازه اي بر اعتقادات ديني و معنوي در دنيا دميد و مردم بيش از پيش به اعتقادات ديني و معنوي توجه مي كنند.حجت الاسلام «عبدالجواد نصيري» با بيان اين كه تشكيل بسيج مستضعفان به فرمان امام خميني(ره) بنيان گذار انقلاب كبير اسلامي در زمان خود كار بزرگي بود، تصريح كرد: اين اقدام آينده نگري امام راحل نسبت به توطئه هاي دشمنان انقلاب بود كه تاكنون توسط اين تشكل مردمي توطئه هاي آن ها نقش برآب شده است.وي بر صيانت از بسيج تاكيد كرد و گفت: بسيج بايد بيش از پيش تقويت شود.

شجره طيبه
قوچان- بسيج شجره طيبه اي است كه ثمرات آن را تاكنون كه به درخت تنومندي تبديل شده است، در جامعه اسلامي در ابعاد مختلف دفاع، سازندگي و فرهنگي شاهد بوده ايم.امام جمعه موقت قوچان با بيان اين مطلب و با گرامي داشت هفته بسيج افزود: بسيج، در واقع يك فرهنگ و مكتبي است كه ريشه در قرآن دارد و امروز ايران يك كشور بسيجي است و به همت مردم غيرتمند و مسلمان خود هراسي از تهديدات دشمن ندارد.حجت الاسلام وطن خواه گفت: كشورهاي اسلامي و مسلمانان آزادي خواه جهان بايد از ايران، انقلاب و تفكر بسيجي جامعه آن در رويارويي با ستمگران و استعمارگران درس بگيرند.

بسيج مايه اقتدار
درگز- امام جمعه درگز با اشاره به هفته بسيج، افزود: بسيج مايه اقتدار و عظمت كشور و يكي از بركات انقلاب اسلامي است.حجت الاسلام ناهيدي افزود: دشمنان از نام بسيج وحشت دارند و مي دانند تا زماني كه بسيج در صحنه باشد آن ها راهي براي نفوذ و به زير سلطه كشاندن ملت ايران نخواهند داشت.وي وجود بارگاه امام رضا(ع) در خراسان را مايه افتخار دانست و افزود: توجه به كرامات و فضائل آن حضرت و پيروي كردن از آن ها مي تواند براي انسان مفيد باشد و راه درست حركت را بياموزاند.

عامل بيمه نظام و انقلاب
تايباد- بسيجيان ما در ٨ سال دفاع مقدس تربيت شده مكتب شهادت و از خودگذشتگي بودند و به بهترين نحو در صحنه هاي جنگ حضور داشتند.حجت الاسلام محدثي امام جمعه تايباد گفت: تفكر بسيجي باعث بيمه شدن اين انقلاب در مقابل انواع توطئه ها شد و بايستي ملت سرافراز ايران اسلامي با همين روحيه و تفكر به سلاح ايمان و تقوا مسلح باشند و احساس مسئوليت كنند.وي با برشمردن توطئه هاي دشمنان اسلام و نظام اسلامي اعلام كرد: دشمنان به دنبال گرفتن اين روحيه و تفكر بسيجي از جوانان و نوجوانان هستند.
 يکشنبه 3 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 392]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن